Miksi ovat ulkomailla
Eduskunnan porukka tuntuu lomailevan enimmäkseen ulkomailla, eivätkä välitä että Suomenkin matkailu tarvitsisi heidän rahojaan? utta onhan se hienoa, että köyhät saa lukea lehdestä, kun olivat ulkomailla lomalla! Onko noilla pelko jos sattuu sikailemaan vailla Lapissa, jos siellä olisivat, niin päätyy lehtien otsikoihin? Ulkomailla tuo voi sattua vain huonolla tuurilla ja pahalla sikailulla
Miksi ovat ulkomailla porukka tuntuu lomailevan
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Miten Suomen talous nousee kun rikkaat kansanedustajat maan ei tue suomen yrittäjiä
Matkailuu ja ravintoloita hotelleja
Hävetkää
On niin kallista suomessa köyhä työläinen varaa mennä vaan espanjaa N
Työtön joka maksaa veronsa - Anonyymi00002
Ehkä siksi, että saavat kerrankin olla hetken oikeasti lomalla, missä ei tarvitse kuunnella suomalaisia narisijoita?
Tosin kansanedustaja ei ole koskaan lomalla. Heillä on vain tauko eduskunnassa tehtävästä työstä. - Anonyymi00003
Olen yllättynyt jos edes 10 kansanedustajaa pitää lennättää jostakin ulkomaan lomakohteesta Suomeen. Kuka hullu sinne nyt keskikesällä lähtee jonnekin aurinkoa hakemaan Euroopasta?
Jos vihreiden Sofia Virta on lomareissulla, niin varmaan on tänäkin kesänä taas dieselkäyttöisellä matkaisulautollaan käryttmässä Alpeilla.
Sofia painaa matkailu-renaultissa tallan pohjaan, ja ehtii hyvin tiistaiksi paikalle, ja nappia painamaan. - Anonyymi00004
Sinimusta hallitus "sosialisoi" valtion vaurautta
"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta massoilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa
Montako kymmentä miljardia hallitus ottaa velkaa rikkaalle eliitille
kansan maksettavaksi ?
Hei, me otamme nyt ELÄKERAHASTOSTA, PETTERI HEHKUTTAA:
SE ON ISO VOITTO. - Anonyymi00005
Näitä pitäisi taluttaa saunan taakse ja pum.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560