Jäljelle jää se heikompi aines ikuiseen köyhyyteen, rikollisuuteen ja huumeisiin .
Yhdysvaltain kansalaisuuden saanut Teemu Selänne naureskelee suomalaisille köyhillle Las Vegasin öky uima-altaalla.
Parempi väki muuttaa pois maasta - Suomi romahtaa
6
74
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
ai niin linkki
https://www.is.fi/viihde/art-2000001187053.html - Anonyymi00002
Naureskelkoon vapaasti se huonompi aines se on se mikä tän maan on jaloillaan pitäny tähänkin asti mu onnea luuloihinne
- Anonyymi00003
Voi tehdä google mapsilla tutkimuksen ja todeta miten hieno ja ainutlaatuinen maa meillä on, jos tästä haluaal luopua niin se on sitten oma häpeä.
- Anonyymi00004
Poliitikot ovat vain typerällä tavalla ajanut maan ulkopoliittiseen umpikujaan.
Suomi konttaa taloudessaan koska:
1. Kiina vienyt teollisuuden
2. Euro vienyt valuuttajouston ja kilpailukyvyn
3. Venäjänkauppa puuttuu
4. Väestö ikääntyy ja vaihtuu
5. Julkinen sektori paisuu
6. Henkinen ilmapiiri on pelokas
7. Velkavalheessa eletty liian pitkään
8. Asuntomarkkina on jäässä
9. Kuluttajien luottamus heikko
10. Suomen veromalli karkottaa menestyjät.
Brysselin eliitti luo pelisäännöt, ei Suomi itse.
Suomen poliitikot väistelevät totuuksia tai eivät näe niitä.
Kansakunta on ansassa, josta pois pääseminen on erittäin vaikeaa.
- Anonyymi00005
Meinaatko että pieniä vihreitä miehiä maa jo täynnä?
- Anonyymi00006
Onko turhempaa kaveria, kuin joku Selänne?? Keskinkertainen kiekon räppääjä. Kusi noussut päähän sillä pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470