Antti Lindtmanille tulee jännä talvi ja kevät.
Demareita soimataan siitä, että he eivät paljasta taloustavoitteitaan. Pari viikkoa sitten kansanedustaja Joona Räsänen (sd) kuitenkin vilautti niitä. Kaikesta voi leikata. Se on hunajaa kokoomuksen korville.
Kaikki voidaan tehdä toisin... mutta
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Niitä demareiden taloustavoitteitahan hallitus on pitkään vaatinut. Tyhjästä on paha tyhjästä.
- Anonyymi00002
Jos Lindmanista tulee PM, niin toimiiko hän samoin kuin Sanna Marin - rahaa on. Sitä saa seinästä. Demarit kansakunnan rahan vartikoina ovat sama kuin laittaisi pukin kaalimaan vartijaksi. Kaaos siitä seuraa ja jumalaton velkataakka kansalle.
- Anonyymi00003
Orpon hallitus nyhjäsi miljardin veroalen hyväpalkkaisille tyhjästä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos Lindmanista tulee PM, niin toimiiko hän samoin kuin Sanna Marin - rahaa on. Sitä saa seinästä. Demarit kansakunnan rahan vartikoina ovat sama kuin laittaisi pukin kaalimaan vartijaksi. Kaaos siitä seuraa ja jumalaton velkataakka kansalle.
Kokoomus vaati marinin hallitukselta lisää velkaa jota olisi pitänyt jakaa koronatukina yrittäjille, velkoomus onkin pahin Suomen velkaannuttaja, kuten orponkin hallitus on todistanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548