Eläkeläisten järjestöt Iisalmessa

Anonyymi-ap

On hienoa, että eläkkeellä olevilla on halutessaan mahdollisuus liittyä täällä toimiviin eri eläkeryhmiin.
On pienempiä ja sitten se suurin, Eläkeliiton Iisalmen osasto.
Tämän ei ole tosiaankaan tarkoitus olla mainos, vaan kiitos, kun sanon että olen todella tyytyväinen, kun tuohon Eläkeliittoon liityin. Niin monipuolista toimintaa ja paljon reissuja, joihin voi osallistua jos haluaa.

8

168

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Iisalmen Eläkeliitto on ollut vuosia ja on edelleenkin paras eläkeläisten yhdistys
      Iisalmessa. On monenlaista kerhoa ja kuntoilu sekä virkistys toimintaa.
      Parasta on karaokekerho joka aloittaa taas syyskuulla. Sitten tulee Liisan vetämä
      matkailukerho, paljon hyviä teatterimatkoja sekä konserttireissuja.

Paljon kiitoksia vetäjille!

• Anonyymi00003

Miksi ei vois olla vaan yksi,vai onko tuossa toisessa kerhossa vain ns.kermapyllyjä.

• Anonyymi00007

En tosiaan ymmärrä, mitä " kermapylly" tarkoittaa.
        Ensi kerran kuulen ja vaan ihmettelen.
        Joku ivasana varmaan.

• Anonyymi00004

Nämä eläkeläiskerhot ovat kuitenkin paljolti politiikkaan ja puolueisiin liittyviä toimijoita, mikä kyllä rajoittaa niihin mukaan tulemista. Jos on aina ollut sitoutumaton henkilö, niin kyllähän siellä tuntisi itsensä ihan ulkopuoliseksi. Tai sitten pitäisi olla kommentoimatta ja suu supussa eriävistä mielipiteistä. Ei muuten mitään pahaa sanottavaa, on arvokasta toimintaa eläkeläisten piirissä. Hyvä, kun ääntä julkisuuteen pidetään meidän päivä työnsä tehneiden puolesta. Kaikkea hyvää toivotellen.

• Anonyymi00005

Täysin poliittista toimintaa. Onneksi valtio Rydmanin aloitteesta ryhtyi poistamaan tuet näiltä höpö höpö yhdistyksiltä. Valtio tarvitsee rahaa velkojensa maksuun.

• Anonyymi00006

On muitakin järjestöjä eläkeläisille jos Eläkeliitto ei passaa. Ainakin Eläkkeensaajat ja Eläkeläiset ry.
      Näissä kuitenkin vähemmän väkeä ja toiminta siten pienimuotoisempaa.
      Itse kuulun Eläkeliittoon, olen ihan tavallinen pieneläkeläinen. Kerma.Pseistä en tiedä.

• Anonyymi00008

Voi olla joissakin järjestöissä, varsinkin joissa on vähän porukkaa, että puhutaan tai on tunne, että on touhu niin sanotusti sisäänlämpiävää.
      Toisaalta pienehkö ryhmä voi joistakin olla tuttu ja turvallinen.
      Minä eläkeläisenä arvostan monipuolisuutta, toimintaa ja tekemistä, mistä voi valita, mitä jaksaa, haluaa tai mihin on varaa.
      Kaikenlainen politikointi on ehdottomasti oltava pois kuvioista.

• Anonyymi00009

Hyvä jos saisi pitää omia matkaeväitä mukana hohohoho ho.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      155
      1428
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      648
    6. 47
      572
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      542
    Aihe