On hienoa, että eläkkeellä olevilla on halutessaan mahdollisuus liittyä täällä toimiviin eri eläkeryhmiin.
On pienempiä ja sitten se suurin, Eläkeliiton Iisalmen osasto.
Tämän ei ole tosiaankaan tarkoitus olla mainos, vaan kiitos, kun sanon että olen todella tyytyväinen, kun tuohon Eläkeliittoon liityin. Niin monipuolista toimintaa ja paljon reissuja, joihin voi osallistua jos haluaa.
Eläkeläisten järjestöt Iisalmessa
8
168
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Iisalmen Eläkeliitto on ollut vuosia ja on edelleenkin paras eläkeläisten yhdistys
Iisalmessa. On monenlaista kerhoa ja kuntoilu sekä virkistys toimintaa.
Parasta on karaokekerho joka aloittaa taas syyskuulla. Sitten tulee Liisan vetämä
matkailukerho, paljon hyviä teatterimatkoja sekä konserttireissuja.
Paljon kiitoksia vetäjille! - Anonyymi00003
Miksi ei vois olla vaan yksi,vai onko tuossa toisessa kerhossa vain ns.kermapyllyjä.
- Anonyymi00007
En tosiaan ymmärrä, mitä " kermapylly" tarkoittaa.
Ensi kerran kuulen ja vaan ihmettelen.
Joku ivasana varmaan.
- Anonyymi00004
Nämä eläkeläiskerhot ovat kuitenkin paljolti politiikkaan ja puolueisiin liittyviä toimijoita, mikä kyllä rajoittaa niihin mukaan tulemista. Jos on aina ollut sitoutumaton henkilö, niin kyllähän siellä tuntisi itsensä ihan ulkopuoliseksi. Tai sitten pitäisi olla kommentoimatta ja suu supussa eriävistä mielipiteistä. Ei muuten mitään pahaa sanottavaa, on arvokasta toimintaa eläkeläisten piirissä. Hyvä, kun ääntä julkisuuteen pidetään meidän päivä työnsä tehneiden puolesta. Kaikkea hyvää toivotellen.
- Anonyymi00005
Täysin poliittista toimintaa. Onneksi valtio Rydmanin aloitteesta ryhtyi poistamaan tuet näiltä höpö höpö yhdistyksiltä. Valtio tarvitsee rahaa velkojensa maksuun.
- Anonyymi00006
On muitakin järjestöjä eläkeläisille jos Eläkeliitto ei passaa. Ainakin Eläkkeensaajat ja Eläkeläiset ry.
Näissä kuitenkin vähemmän väkeä ja toiminta siten pienimuotoisempaa.
Itse kuulun Eläkeliittoon, olen ihan tavallinen pieneläkeläinen. Kerma.Pseistä en tiedä. - Anonyymi00008
Voi olla joissakin järjestöissä, varsinkin joissa on vähän porukkaa, että puhutaan tai on tunne, että on touhu niin sanotusti sisäänlämpiävää.
Toisaalta pienehkö ryhmä voi joistakin olla tuttu ja turvallinen.
Minä eläkeläisenä arvostan monipuolisuutta, toimintaa ja tekemistä, mistä voi valita, mitä jaksaa, haluaa tai mihin on varaa.
Kaikenlainen politikointi on ehdottomasti oltava pois kuvioista.- Anonyymi00009
Hyvä jos saisi pitää omia matkaeväitä mukana hohohoho ho.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542