Kuului äsken Ella Heroldin Kohtalo biisi, jotenkin se osuu meidän tilanteeseen.
Minä vain kaipaan syliisi ja sinulla on muita.
Vaikea tilanne, kun haluaisin niin nähdä sinut, mutta en uskalla. En tiedä mitä pelkään eniten... Sitä, että näenkin sinut jonkun toisen kanssa, vai sitä, että totuus iskee vasten kasvoja ja sinä et ole kiinnostunut minusta.
Tuskinpa sinä edes kaipaat minua.
Ikävä sun kainaloon
13
165
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Erästä vanhempaa kaipaan paljon!
- Anonyymi00002
Petri
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Petri
🤣
- Anonyymi00004
Ja minä nuorempaa.
- Anonyymi00005
Minulla ei ole ollut ikävä kenenkään kainaloon, ei ole ollut sen jälkeen kun aikoinaan erosin!
- Anonyymi00006
Miksi et sitten tee mitään? Miksi pelkäät nähdä hänet? Onko hän näyttänyt jotain kiinnostuksen merkkejä?
- Anonyymi00009
Koska hänellä on muita naisia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koska hänellä on muita naisia.
Mistä tiedät että hänellä on muita naisia? Vai onko että luulet vain niin?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä tiedät että hänellä on muita naisia? Vai onko että luulet vain niin?
Näin minulle on kerrottu.
Ja uskon sen, koska tiedän myös hänen menneisyyden. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Näin minulle on kerrottu.
Ja uskon sen, koska tiedän myös hänen menneisyyden.No sit menee ohi tai sua on huijattu.
- Anonyymi00007
jalka NOLLo, Nollo, kun julu kravämmen hobitti
- Anonyymi00008
ja kukas mahtaa olla näin pessimistinen? pakko kysyä, kun tekstissä ei ole mitään tunnistettavaa, aloituksen perusteella kuka vaan käy "laastariksi"...
- Anonyymi00010
Mistä tiedät oot sä ollu sängyn alla vaklaamas kun epäilet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661401
- 1151058
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37855Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.13823Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54745En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää54723- 70718
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33664- 69656
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle24653