hän haluaa, että Suomessa asuisi mahdollisimman paljon kaikkia muita kuin suomalaisia
Anonyymi-ap
2026-07-18 17:40:46
Rydman oli kirjoittanut viestipalvelu X:ssä Razmyarin olevan ”erikoinen poliitikko”, joka kannattaa kaikkea, mikä on suomalaisille haitallista, ja vastustaa kaikkea, mikä olisi suomalaisille hyödyllistä.
”Hän haluaa rajat auki Venäjän organisoimalle välineellistetylle maahantulolle. Hän haluaa ajaa alas suomalaista ruokatuotantoa. Hän haluaa rajoittaa Suomen kykyä puolustautua hyökkääjää vastaan. Hän haluaa jakaa suomalaisten rahoja ulkomaalaisille sekä kehitysapuna että tukina kotimaassa. Ja ennen kaikkea hän haluaa, että Suomessa asuisi mahdollisimman paljon kaikkia muita kuin suomalaisia”, Rydman kirjoitti heinäkuun alussa.
Hän haluaa jakaa suomalaisten rahoja ulkomaalaisille sekä kehitysapuna
10
58
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Totta tai kirjottaa.
- Anonyymi00003
Persuilla tulee suusta valetta ja propagandaa koko ajan, täysin populistinen koko puolue, pitää olla todella heikkomielinen uskoakseen persujen juttuja.
- Anonyymi00013
Nuo "jutut" nyt sattuvat kuitenkin olemaan faktaa.
- Anonyymi00004
Nazima Razmyar on pesunkestävä kommari demareittan ryhmässä. Tuo kaikki Rydmanin kirjoittama teksti pitää paikkansa. Kyllä Nazima on oikean karvansa näyttänyt. Hänen palopuheensa ovat käsitelleet juuri noita aiheita eli rajat auki ja kaikki maailman kansat tänne "ihmisoikeuksista" nauttimaan. Faktaa tuo kaikki on!
- Anonyymi00005
Vain persu uskoo persun keksimiä valheita.
- Anonyymi00006
arhinmäellä tulee kusi minnesattuu..
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
arhinmäellä tulee kusi minnesattuu..
On sulla mielenkiinnon kohteet.
- Anonyymi00008
Vihervasemmisto tekee marxilaista kulttuuri vallankumousta johon kuuluu hyvin paljon suomalaisten kannalta pahaa.
- Anonyymi00010
Ehei, suomalaisten kannalta hyvää, vain persun kannalta pahaa.
- Anonyymi00012
Vihervassut ovat kulttuurimarxisteja. Haluavat tuhota kaikki maamme tukipilarit.
On huomioitavaa että kokoomus on nykyään myös samaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.134744Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92414
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.84375- 13375
- 29374
- 20367
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362