sen kivan illan toivotuksen?
Kolmas kerta, kun tämän laitan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19472398/kivaa-iltaa-vanhukselle!
Tarkoititko sille taloyhtiön vanhukselle
12
93
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
B miehelle!
- Anonyymi00004
Boris? Benny?
- Anonyymi00002
Ja syy poistaa se aloitus sekä kaksi minun aiempaa tätä aloitusta oli mikä? Ap
- Anonyymi00005
Ainakin sun yks ja toi mistä kyse, poistui heti kun olin vastannut niihin. Ja jokunen muukin on poistunut parina päivänä taas samoin, tai kun oon ollut vastaamassa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ainakin sun yks ja toi mistä kyse, poistui heti kun olin vastannut niihin. Ja jokunen muukin on poistunut parina päivänä taas samoin, tai kun oon ollut vastaamassa.
Syy sen kivan illan toivotus aloituksen poistoon ei vielä selvinnyt ja ymmärrän kyllä, kuka tätä tekee ja miksi. Ap
Sevverra sanon vaa, että se wifiverkkoon laitettu vanhusjuttu lähtee maanantaina taloyhtiölle tiedoksi kuten öiset ovikellon soittelut. Ap - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Syy sen kivan illan toivotus aloituksen poistoon ei vielä selvinnyt ja ymmärrän kyllä, kuka tätä tekee ja miksi. Ap
Sevverra sanon vaa, että se wifiverkkoon laitettu vanhusjuttu lähtee maanantaina taloyhtiölle tiedoksi kuten öiset ovikellon soittelut. ApKiva että sä tiedät kuka tekee tuota, ja muutakin. Eihän sillä ole väliä tietääkö joku muu mitään, ei vaikka kuinka paljon onkin saanut osakseen kaikkea tuosta.
Ihan ilman syytä.
- Anonyymi00003
Jännä kui aloitukset poistuu tosta noin vaan.
Ei niissä ole edes mitään syitä miksi automaatti/tekoäly poistaisi..- Anonyymi00006
Ei oo tekoäly asialla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei oo tekoäly asialla.
Ihanko tosi?
Jos et tajunnut, niin en hetkeäkään sellaista edes kuvitellut. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihanko tosi?
Jos et tajunnut, niin en hetkeäkään sellaista edes kuvitellut.Olen tajunnut jo vuosia sitten. Ap
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen tajunnut jo vuosia sitten. Ap
Öööh, okeiii selvä juttu.
Sä olet siis tajunnut jo vuosia sitten sen etten ole kuvitellutkaan tuollaista?
- Anonyymi00008
Saa MPYn porukka selvittää sen wifijutun. Muutenkin oon jo joutunut olemaan heihin yhteydessä, mutta laitetaan taloyhtiön kautta tieto sinne sit menemään myös siitä.
Parkkipaikan tapahtumia ja muitakin on sinne jo ilmoitettu. Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101791- 1471155
- 671093
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143867- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654