Tuntuu kuin mua välteltäis. Eristetään muista. Pää ei kestä tätä yksinäisyyttä🥲
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
🫂
- Anonyymi00002
Miksi mulle tehdään näin?
- Anonyymi00003
Mulle tehdään samaa ja tehty jo pitkään, siihen tottuu et ihmiset puukottaa selkään
- Anonyymi00004
Ei totu. Mut yritetään murtaa. Kukaan ei tunnu välittävän.
- Anonyymi00013
Ei siihen tarvitse tottua, olet väärässä ympäristössä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei totu. Mut yritetään murtaa. Kukaan ei tunnu välittävän.
Välitätkö sinä kenestäkään?
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Välitätkö sinä kenestäkään?
Onko sulla tyyppi kaikki okkei, kaikki okkei?
- Anonyymi00030
No sit pitää pelaa vähän pidempään T semisosiopaatti
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
No sit pitää pelaa vähän pidempään T semisosiopaatti
I hate hyysism too hard
- Anonyymi00005
Mene vaikka kulkemaan ihmisten keskuuteen. Se helopottaa. Voi tulla jopa joku tuttu vastaan. Liiku, tee itsellesi tärkeitä, hyviä asioita. Lopeta päihteiden käyttö jne. Kyllä sinä selviät!
- Anonyymi00006
Mikä sä olet väittämään tai sanomaan kenestäkään jotain päihteiden käytöstä? -sivusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä sä olet väittämään tai sanomaan kenestäkään jotain päihteiden käytöstä? -sivusta
Niinpä. Olettaa että minä käytän päihteitä. En käytä. Joku tekopyhimys, mikälie.
- Anonyymi00025
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ok, sori. Hienoa, jos ei käytä. Nykyisin vain on aika yleistä ja täällä ihan anonyymisti otetaan vain aloituksen sisältöön kantaa. Voikaa hyvin!
- Anonyymi00032
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos se vaikka itte vetää brenkkuu koko aika? Sivusta
- Anonyymi00033
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinpä. Olettaa että minä käytän päihteitä. En käytä. Joku tekopyhimys, mikälie.
Kun oon jumissa silloin ei huvita se hyvä on mari jaana
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kun oon jumissa silloin ei huvita se hyvä on mari jaana
Kaikkien naamat mm ärsyttää vähemmän, hot tip
- Anonyymi00039
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sivusta mainitsiko aloittaja päihteet he herolli
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sivusta mainitsiko aloittaja päihteet he herolli
Väitinkö siis mielestäsi jossain jotenkin
että aloittaja olisi maininnut päihteitä?
Jos väitin, niin kerrotko missä niin tein?
-sivusta tuo 00006-
- Anonyymi00008
Me ollaan sentään suomalaisen turjake mieheni kanssa oltu suhteessa virallisesti yli 3vuotta ja ei vieläkään saada olla niin, kuin normaalit parit yhdessä, koska FB kunniallisista se on kunnian loukkaus heitä kohtaan.
Nyt ihmiset juhlivat sentään 10 päivää minun kunniattoman syntymäpäiviä.
En edes täytä pyöreitä vaan 56vuotta ja en saa edes itse osallistua näihin juhliin.
Minä olen sentään 100vuotta panostajakin ja syntynyt vielä täällä ja kunta juhlii 150vuotis juhlaa, mutta olen onnistunut loukkamaan ihmisten kunniaa FB:ssä jotka eivät ole edes syntyjään tästä kylästä.
Kirkko täytti 60vuotta samana, kun minä olen syntynyt ja minut on kastettu tämän kirkon sakastissa ja TUOKIN ON FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS.- Anonyymi00009
Lisään, että nyt me tehdään UUTTA SUOMEA ELI SUOMEN KANSA HAJOAA VIRALLISESTI KAHTIA!
EN MINÄ OLE AINAKAAN SIIHEN SUOSTUNUT, ETTÄ ULKOMAALAISET SAA SUOMEN KANSALAISUUDEN JOKA ON MEIDÄN SYNTYMÄ OIKEUS JOIDEN SUVUT MAKSOI KALLIIN HINNAN NIIN ME SAATIIN PITÄÄ SUOMI ITSENÄISENÄ MAANA!
- Anonyymi00010
ymmärrän. itselläkin on ollut kädet täynnä poikieni kanssa. yhteydenpito muihin ollut vähäistä.
- Anonyymi00011
No mitä olet paska tyyppi muita kohtaan eikö järki sulla oikein leikkaa
- Anonyymi00012
En ole huono tyyppi muita kohtaan.
- Anonyymi00014
Voi voi tiesitkö että maailmaan synnytään yksin ja aikanaan kun täältä poistutaan niin ihan samoin tapahtuu poistuminen yksin
- Anonyymi00015
Olet varsinainen ilopilleri.
- Anonyymi00016
Ne kutsuvat sitä ”uniikiksi” asiaksi täällä Suomessamme..
- Anonyymi00018
Et ole yksin yksin. Minulla on hyviä ystäviä mutta juuri nyt koen kammottavaa yksinäisyyttä ja tyhjyyttä. Lohdutan itseäni että se on vain laumaeläimeni vaisto… nyt kun oli pelottava ukonilmakin. Pitäisi saada nuo paivittyneemmät aivokerrokset taas valtaan.
- Anonyymi00019
Itse olet se saalistaja ja susi
- Anonyymi00020
Naisen aloitus. Ja lopeta Miehen solvaaminen muutenkin jo.
- Anonyymi00021
Köyhien ulina on nautinnollista kuunneltavaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Samoin ns rikkaitten.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Et olis täällä kirjoittelemas jos olisit ite onnellinen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00020 kirjoitti:
Naisen aloitus. Ja lopeta Miehen solvaaminen muutenkin jo.
Ootteko menossa oikeuteen jo näistä kirjaimista? Vitsi sivusta guben höpöhöpödialogiin, snaijade de?
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joko sulta altto lähtee ees poloinen
- Anonyymi00040
Mitä sitte? Sinusta en ole kiinnostunut millään tavalla.
- Anonyymi00022
Se vaan tuntuu siltä kun tarpeeksi yksin. Mulle sanottiin aikoinaan et mene ihmisten pariin mitä enemmän on yksinään sitä enemmän alat ajatella ettei kukaan halua nähdä tai kynnys lähteä on aina vaikeampaa.
- Anonyymi00047
Se on just tolla tavalla, kynnys lähteä ulos kasvaa liian isoksi.
Myös kynnys siihen että mitenkä käsitellä omaa päätä kun tarttee yksityisyyttä omaan tasaamiseen. - Anonyymi00048
Nimen omaan tossa pitää olla tarkkana ei kannata pilata vuorokausirytmiä eikä olla liikaa sisällä, aina kynnys kasvaa isommaksi lähteä ihmisten ilmoille.
Pitää löytää kultainen keskitie jostain....
- Anonyymi00027
Ehkä pitäisi hakeutua johonkin rinkiin.
- Anonyymi00037
No mitäpä ootta nytten mieltä onko winwin
- Anonyymi00028
Mulla taitaa olla vähä päin vastoin olen osin nk allerginen kesäisin mm
- Anonyymi00038
Tiedän tunteen. Ihmiset ovat ikäviä. Mustamaalaa ja vihaa täällä.
- Anonyymi00043
Ihan tyypillistä suomalaista kulttuuria ja sosiaalista käyttäytymisnormeja. Sitä kutsutaan "maailman onnellisin kansa" käyttäytymiseksi.
- Anonyymi00044
E rikki 😭
- Anonyymi00045
Äidin pomoko kontrolloi elämääsi
- Anonyymi00046
Voimahaleja sinne jonnekkin. 🫂🫂🫂 🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101791- 1471155
- 671093
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143867- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654