Poliisin resurssit ei riitä ja järjestysmiehille on jaettu silkkihansikkaat, joten pitäisi ottaa vaikka vapaaehtoisia järjestyksenpitäjiä ja antaa heille tilapäinen sakotusoikeus.
Eikös reserviläisiä tai niitä Odineita olisi niihin hommiin ja pysäköinnin valvojia voisi myös hyödyntää ja vartiointiliikkeitä.
Kirjoittaisivat 50 € sakon jokaiselle alkoholijuoman kanssa kävelevälle, nurkkiin kuseksijalle ja kahdestaan skuutilla ajavalle, humalassa ajavalle 200 €.
Ihan käsittämätöntä on tuo laiton epäjärjestys joka näiden tapahtumien aikana vallitsee.
Lisää valvontaa rokin ajaksi!
21
109
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Seinille kuseksijat siberiaan työleirille 10 vuodeksi.
- Anonyymi00002
Ja turpaan niin jotta kusj tippuu!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja turpaan niin jotta kusj tippuu!
Oikein!
- Anonyymi00004
Rajavartiosto hätiin!
- Anonyymi00017
Poliiseja lisää, ei pari partiota riitä!
- Anonyymi00005
Palkata paikallinen nyrkkeilyseura rotia pitämään!
- Anonyymi00006
Yess..!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yess..!
5vo keiro cgin fkjhj
- Anonyymi00008
Poliisi tee muutenkaan muuta kuin lahnottaa parkissa tarkkailemassa. Aikoinaan meiltä varastettiin auto pääporttien lähistöltä, partio oli hollilla ja perävalot näky vielä ku kerrottiin tapahtuneesta. Kommentti oli että menkää asemalle tekemään ilmoitus. Mentiin, myöhemmin sitten tuli ilmoitus että auto on ajettu koivuun Noljakassa Erkinpellontien risteyksessä. Seuraavana päivänä meidät kuulusteluihin ja epäilivät että ollaan itse ajettu se auto siellä metsään. Kunnon Scherlokkeja koko laitos täynnä ja todella ihailtavaa toimintaa paikalla olleelta partiolta joka ei viitsinyt edes lähteä perään.
- Anonyymi00018
On käsketty pitää silkkihansikkaita rokin aikana..
- Anonyymi00009
Joensuun poliisit on vitsi!
- Anonyymi00011
Hyviä suojatyöpaikkoja.
- Anonyymi00010
Eikä ees paljon naurata..
- Anonyymi00012
Eniten valvontaa kaipaisi se jolla on käpälät rockin volumenapissa. Äsken luulin että naapuri huutaa täysillä postilaatikosta että haluaa satasen lainan mutta se olikin Nylon Beat neljän kilometrin päässä.
- Anonyymi00013
Perinteiset karjapartiot kaduille kiitos.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Perinteiset karjapartiot kaduille kiitos.
Eiköhän siellä jo niitä oo..eiku ne olikii possupartioita
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eiköhän siellä jo niitä oo..eiku ne olikii possupartioita
röhkivät nyt kuravedessä kun alkoi sataa...😂🤣
- Anonyymi00015
Toivottavasti poliisit puhalluttaa lähtijät huomenna kaikilla ulosmenoteillä.
- Anonyymi00016
Paljonko lie huimausaineita löytynyt, on sakki vähän sen näköistä...
- Anonyymi00020
Ulkonäön perusteellako ne leimaa ihmiset?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ulkonäön perusteellako ne leimaa ihmiset?
Kyllä tietyt viiteryhmät tunnistaa helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568