Ensiksikin Jumala ja Jumalan nimi pitää jättää pois, Hän ei ole syyllinen.
Ihmiset näitä tekoja tekevät. Jumala Raamatun mukaan ei tuomitse vaan Jeesus Kristus sillä hänellä on nyt valta.
Itse olen tehnyt virheitä ja olen myöntänyt ne ja selkääni saanut.
Antoihan Jeesus prostituoidulle anteeksi, joka oli siihen aikaan suuri synti.
Toivon että Jeesus antaa minullekin anteeksi, sillä olen olosuhteiden pakosta
ym. asioiden tehnyt virheitä. Ja vaikka ei antaisikaan, en koskaan kiellä Jumalan Jeesusta oikeiden mukaisuuta, merkitsi se sitten mitä tahansa.
Totuutta jotka kaikki eivät ymmärrä tai tiedä
8
53
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Johanneksen evankeliumin luvun 8 jakeet 7:53–8:11 (kertomus aviorikoksesta tavatusta naisesta) tunnetaan raamatuntutkimuksessa nimellä pericope adulterae.
Se on myöhempi lisäys. Otus, joka keksii Peräilman, ja luovuttaa sen ihmiskunnalle suurenmoiseksi iloksi, ei voi olla epäoikeudenmukainen.
- Anonyymi00002
Onko lääkkeet loppu??
- Anonyymi00003
Anonyymi-ap 2026-07-18 20:37:55
" Jumala Raamatun mukaan "
Olemme jt -foorumilla, ja ensimmäieksi on muistettava, että vartiotorniseura on väärentänyt Raamatun, joka jt:ien tulee ostaa, ja maksaa vartiotorniseuralle.
Väärennys kutsutaan UM:ksi
Esim. Heprealaisille 1:8
UM: Mutta Pojasta hän sanoo: ”Jumala on sinun valtaistuimesi aina ja ikuisesti, ja valtakuntasi valtikka on oikeudenmukaisuuden valtikka.
KR92: Mutta Pojastaan hän sanoo: – Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka.
1933/38: mutta Pojasta: ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
Jeesuksen jumaluus on häivytetty muuttamalla jakeen merkitystä. Muissa käännöksissä Pojasta puhutaan Jumalana, UM puhuu Jumalasta, joka ei ole Poika. - Anonyymi00004
Historia osoittaa selkeästi kristinuskon olevan Babylonin portto. Ja islamin olevan väärä profeetta. Mistä voit löytää oikean uskon, joka on JEESUS KRISTUS ON LIHAAN TULLUT, noiden Antikristusten puristuksessa.
Jumala kuoli ristillä sinun pelastuksesi tähden. Hän tuli sisääsi asumaan. Kun katsot peiliin näet ainoan Jumalan joka maailmassa on.
Jo Heenok kertoi että tämä vedenpaisumuksen jälkeinen uusi maa annettiin 200 Jumalan Pojan ja peto elukoiden haltuun. Nuo esiintyvät nykyisin Jumalana vaikka ovat Antikristuksia.
Jumala asuu sisässäsi ja vaikuttaa kauttasi. Hän kuoli, mutta elää välitykselläsi. Kuitenkin koko maailma on pahan vallassa. 200 Jumalan poikaa ja pedot vuodattavat verta ja tekevät uskon asioita hankaliksi käsittää. Tärkeää on ymmärtää että tämä maailma on väliaikainen. 70 sukupolvea kestävä ja luotu pahojen tähden ja heidän valtaansa. Koetuspaikka pahoille.
Miksi sinä hyvänä olet syntynyt tähän maailmaan on mysteeri. Tämä maailma on tarkoitettu yksin pedoille. Heenok paljasti asian jo 3600 eKr. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 2026-07-23 06:21:58
" väärä profeetta. "
5 Moos. 18:20-22 ilmoittaa, että väärän profeetan tunnistaa siitä, että hänen ennustuksensa ei toteudu.
Jehovantodistajille on aina annettu tehtäväksi maailmanlopun saarnaaminen.
Herätkää nro 23 v. 1968 oli yksi teemanumero vartiotorniseuran maailmanloppuprojektille vuodeksi 1975.
Lehti kirjoitti esittelevänsä ylitsepursuavat todistet, että Jumala tuhoaa tämän järjestelmän v. 1975. (tarkoittaen, että vain jt:t säilyvät elossa)
Lehdessä Valtakuntamme palvelus (JT:ien keskuuteen jaettava lehdykkä) kesäkuu 1974 sanottiin että olisi hyvä tapa myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuuttaan ja antaa rahat variotornillisiin tarkoituksiin, koska loppu on pian. Lehti jatkoi tietävänsä että jotkut olivat niin jo tehneetkin.
Antaakseen pontta vartiotornikaupustelijoille kirjoitettiin lahkon kirjassa "Kansat tulevat tietämään että minä olen Jehova - miten", niin, kirjoitettiin että jehovantodistajat ovat profeetta.
Tämä tällainen ei estä vartiotorniseuraa pitkäaikaisista bisnessuunnitelmista. Se on esim. hankkinut kiinteistön kehitettäväksi videotuotantoa varten. Tämä on sen itsensä julkaisema tieto.
Sitten muu lehdistö on paljastanut hiljattain, että vartiotorniseura on perustanut Irlantiin sijoitusyhtiön. (sijoitusyhtiöön laitetaan rahaa, jolla ostetaan osakkeita, jotka uskotaan halvoiksi ja kallistuviksi. Irlanti on maa, jolla on matala yhtiöverotus.) Minä lopetin virheiden ja synnin tekemisen jo 10-vuotiaana. Enkä luota kuin Itseeni, Raappahousuhin ja Peräilmaan. Satuolennot ja satukirja raamattu ovat täyttä vuskua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494