Nokian kurssi putoaa todennäköisesti vielä jonkin verran. Nousu tulee olemaan hidas, ehkä jopa mahdoton. Ennuste seuraavalle kvartaalille ei ollut enää edes samaa luokkaa kuin tämänkertainen. Kurssi putoaa taas sen jälkeen 10%.
Nokiaa on tuettu jo tarpeeksi. Suomessa on halpaa ja hyvin koulutettua työvoimaa. Emmehän anna heidän raataa pienellä palkalla amerikkalaisten eläkesäästäjien takia.
Nokian optiomiljonäärit tietävät tarkalleen, mihin yritys on menossa. Rahastus jatkuu kiihkeänä. Kaikki saatava rahastetaan nyt. Viimeiset hetket meneillä.
Nokia putoaa
sisäpiirin tietoa
1
470
Vastaukset 1
- agency
Ja kyseinen leikkikalufirma sai sitten uuden presidentin.
Ei niiden konsepti enää kauan vetele. Jengi taitaa alkaa kyllästyä kaiken maailman himp hammpu kännyköihin, joiden käytön opettelemiseen palaa pirun paljon kallista aikaa.
Kännykkä oli loistava keksintö, ja perushintaiset kännykät ovat tulleet jäädäkseen. Nyt katsotaan kellä on kanttia tuottaa alle satasella kamaa, jonka elinkaari on ainakin pari kolme vuotta. Kysehän on vaan puhelimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560