Ehkä joskus ymmärrän miksi kaikki tämä..
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Niin olet sinäkin, nainen😘
- Anonyymi00007
Tästä tuskin on epäilystäkään..
- Anonyymi00002
hmm
- Anonyymi00003
Otan tuon kohteliaisuutena.
- Anonyymi00004
Tuskin ymmärrät.
- Anonyymi00005
Jotkut ymmärtää liikaakin
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jotkut ymmärtää liikaakin
No se noi raskasta on, kannattaako vaikka reset tjn? Sivusta bbau puhaltaa purkkapallon nuarekkaasti
- Anonyymi00006
kyllä, minä ymmärrän, & Jeesus Kristus ymmärtää kaiken,
Suomen armeijam on yhtä rahan ahne kuin ahneimmat diktaattorit,
ja, tykkää massa,murhata, lukemattomia viattomia ihmisiä joka ikinen päivä,
ja, kukapa ei tykkäisi koko avaruudessa, enempää rahasta kuin Suomen armeija,
N
Jeesus Kristus tietää, - Anonyymi00008
Onko tämä eli sinä gubbe sellainen ”olet liian erikoinen siis erityinen minulle tyyppinen
- Anonyymi00010
Et hyväksy edes autenttisia aloituksia, vaan tunget tota äijääsi joka väliin. Kertonee omaa kieltään..
- Anonyymi00011
Niin. Minä olin varma hänen tunteista silloin. Eipä mennyt kuin sadussa asiat, enkä ole pystynyt toistamaan silloista yritystäni "kolkuttaa toisen ovea".
- Anonyymi00012
Toisen ihmisen sydämeen on monia teitä, niistä mikään ei ole kuitenkaan sellainen, että opiskellaan toisen mieltymyksiä ja performoidaan jotain täysin muuta henkilöä yrittäen saada omia agendojaan läpi.
Osaattekohan te vatupassit oikeasti edes ulkopuolisen silmin nähdä kuinka vtun sairasta touhua tuo on? Tuskinpa - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toisen ihmisen sydämeen on monia teitä, niistä mikään ei ole kuitenkaan sellainen, että opiskellaan toisen mieltymyksiä ja performoidaan jotain täysin muuta henkilöä yrittäen saada omia agendojaan läpi.
Osaattekohan te vatupassit oikeasti edes ulkopuolisen silmin nähdä kuinka vtun sairasta touhua tuo on? TuskinpaLaitappas sinä kultapallero se nenä vaikka ulos hetkeksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Osaattekohan te vatupassit oikeasti edes ulkopuolisen silmin nähdä kuinka vtun sairasta touhua tuo on? TuskinpaOnneksi tämä sinun palsta touhusi on täysin tervettä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Osaattekohan te vatupassit oikeasti edes ulkopuolisen silmin nähdä kuinka vtun sairasta touhua tuo on? TuskinpaTämä herättää ajatuksia omaan elämään liittyen.
Sivusta - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onneksi tämä sinun palsta touhusi on täysin tervettä.
Koetko oman touhusi sitten terveeksi? Entä lailliseksi?
- Anonyymi00016
Jenni tietää mikä on parasta tässä tilanteessa jossa ihminen saa päättää ihmiskohtaloista.
- Anonyymi00019
miksi pitäisi itseään täällä väheksyä ja piilotella
- Anonyymi00017
Vakuuttavaa ajattelua kokemusta.
- Anonyymi00018
ihan faktana, oon tienny sen aina mut toisia minuja on jo täällä he on täysin kun minä ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556