Kimppailua

Anonyymi-ap

Miehelläni on fantasiana nähdä livenä kun joku toinen mies panee minua. Kieltämättä ajatus tuntuu kiihottavalta ja salaa olen välillä kahden miehen kanssa panemisesta haaveillut, ajatus on todella kiihottava. Onko vinkkejä miten voisi asiaa toteutella? Onko omakohtaisia kokemuksia tai kenties samoja fantasioita?

14

323

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Moi!
      On samoja fantasioita, olis upeaa rakastella nuoren hoikan ja oikein kiimaisen naisen kans, kun hänen oma miehensä katselis vierestä...

• Anonyymi00013
        UUSI

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi00002

Mieti asiaa tosi tarkkaan. Meillä kimppa johti eroon, kun omamies tuli mustasukkaiseksi.

• Anonyymi00003

Joo, en mä oman naisen kans lähtis siihen, vaan tarkoitin, et olisin valmis toteuttaa muiden fantasioita....

• Anonyymi00004

Ei ollut sopiva sulle, siis oma mies, jos ekaksi halusi sitä, mut sit tuli niin mustikseksi

• Anonyymi00005

Moi, mä hyvin mielelläni toteutan miehesi fantasian ja tulen panemaan sinua ja miehesi saa ilon katsella vieressä.
      M62, Tuusula

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00012
        UUSI

Mä olen heti valmis lähtemään kimppaan, jos saa panna paljaalta ilman kumia.
        M29, Pori

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mä olen heti valmis lähtemään kimppaan, jos saa panna paljaalta ilman kumia.
        M29, Pori

Mee hevon vittuun feikki

• Anonyymi00007

Tuo tuollainen seksi fantasia on nykyään hyvin yleistä ja monilla miehillä vastaava fantasia.
      Sen takia nuo seksi parinvaihto klubit on yleistynyt ympäri eurooppaa ja myös Suomessa on ainakin kolme, miehet haluavat katsella, kun heidän vaimoa panee joku tuntematon vieras mies, se on kiihottavaa katsella, kun vaimoa panee vieras mies.

• Anonyymi00008

Tuo on ihan totta. Minun vaimoa on muutama vieras mies päässyt panemaan.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo on ihan totta. Minun vaimoa on muutama vieras mies päässyt panemaan.

Mä voisin tulla myös panemaan vaimoasi, jos suot sen kunnian ja ilon.
        Sinulla on varmasti tosi ihana vaimo.
        M62, Tuusula

• Anonyymi00010
      UUSI

Tule käymään niin voidaan nussia sala mieheltäsi olen 60+ mies lounais suomesta.

• Anonyymi00011
      UUSI

Vaimoni antoi siskonsa pojan nussia, nuori kundi asuu vielä kotona eikä vielä ollut ikinä saanut pillua.
      Vaimo kehui että oli ollut iso ja kova kulli. Ensimmäisellä kerralla oli lauennut melkein heti jo pillun huulille mutta seisokki ei ollut laskenut kun vaimo oli vähän aikaa antanut huulijumppaa.
      Sitten olikin kuulemma pannut kuin duracel pupu ja spermaa oli tullut reilusti.
      Kuulemma haluaisi koko ajan nussia vaimoni ja sanoinkin että anna nyt pojan harjoitella. Nauttikaa niin kauan kuin haluatte.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      214
      2143
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      51
      1290
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1147
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      802
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      720
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      711
    Aihe