Miehelläni on fantasiana nähdä livenä kun joku toinen mies panee minua. Kieltämättä ajatus tuntuu kiihottavalta ja salaa olen välillä kahden miehen kanssa panemisesta haaveillut, ajatus on todella kiihottava. Onko vinkkejä miten voisi asiaa toteutella? Onko omakohtaisia kokemuksia tai kenties samoja fantasioita?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Moi!
On samoja fantasioita, olis upeaa rakastella nuoren hoikan ja oikein kiimaisen naisen kans, kun hänen oma miehensä katselis vierestä...- Anonyymi00013UUSI
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00002
Mieti asiaa tosi tarkkaan. Meillä kimppa johti eroon, kun omamies tuli mustasukkaiseksi.
- Anonyymi00003
Joo, en mä oman naisen kans lähtis siihen, vaan tarkoitin, et olisin valmis toteuttaa muiden fantasioita....
- Anonyymi00004
Ei ollut sopiva sulle, siis oma mies, jos ekaksi halusi sitä, mut sit tuli niin mustikseksi
- Anonyymi00005
Moi, mä hyvin mielelläni toteutan miehesi fantasian ja tulen panemaan sinua ja miehesi saa ilon katsella vieressä.
M62, Tuusula - Anonyymi00006
Tätä muijaa olisi kiva päästä panemaan kimpassa jonkun toisen miehen kanssa, tai vaikka porukalla useampien miesten kanssa.
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html
https://www.xrares.org/album/10547/?page=1
https://www.nudevista.net/?q=finnish+whore+sonja&s=p&start=25- Anonyymi00012UUSI
Mä olen heti valmis lähtemään kimppaan, jos saa panna paljaalta ilman kumia.
M29, Pori - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mä olen heti valmis lähtemään kimppaan, jos saa panna paljaalta ilman kumia.
M29, PoriMee hevon vittuun feikki
- Anonyymi00007
Tuo tuollainen seksi fantasia on nykyään hyvin yleistä ja monilla miehillä vastaava fantasia.
Sen takia nuo seksi parinvaihto klubit on yleistynyt ympäri eurooppaa ja myös Suomessa on ainakin kolme, miehet haluavat katsella, kun heidän vaimoa panee joku tuntematon vieras mies, se on kiihottavaa katsella, kun vaimoa panee vieras mies.- Anonyymi00008
Tuo on ihan totta. Minun vaimoa on muutama vieras mies päässyt panemaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo on ihan totta. Minun vaimoa on muutama vieras mies päässyt panemaan.
Mä voisin tulla myös panemaan vaimoasi, jos suot sen kunnian ja ilon.
Sinulla on varmasti tosi ihana vaimo.
M62, Tuusula
- Anonyymi00010UUSI
Tule käymään niin voidaan nussia sala mieheltäsi olen 60+ mies lounais suomesta.
- Anonyymi00011UUSI
Vaimoni antoi siskonsa pojan nussia, nuori kundi asuu vielä kotona eikä vielä ollut ikinä saanut pillua.
Vaimo kehui että oli ollut iso ja kova kulli. Ensimmäisellä kerralla oli lauennut melkein heti jo pillun huulille mutta seisokki ei ollut laskenut kun vaimo oli vähän aikaa antanut huulijumppaa.
Sitten olikin kuulemma pannut kuin duracel pupu ja spermaa oli tullut reilusti.
Kuulemma haluaisi koko ajan nussia vaimoni ja sanoinkin että anna nyt pojan harjoitella. Nauttikaa niin kauan kuin haluatte.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142143
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511290Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711