Päästiimpä eroon mansikan myyjästä iisalmen torilta oli aikakin sai lypsettyä rahaa kuitenkin sen aikaa mitä oli. Kakun tein sen kunniaksi söin ja nautin ei tarvitse sen naamaa torilla niin usein nähdä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Onhan siellä mansikan myyjä ainakin oli perjantaina kun ostin 5 kg laatikon mansikoita 🍓
- Anonyymi00005
Onneksi sai kenkää,ostin kakku tarvikkeet kyllä kannattaa juhlia pysyy ihmisillä rahat tallessa.
- Anonyymi00008
Tuli viikolla yksi asiakas kojulle suruvalittelemaan mummon poismenoa.
- Anonyymi00002
Mikä tämä mansikkajuttu on? Myyjien kilpailua?
- Anonyymi00003
Naurattaa tuo aloitus, kun iloitaan siitä, että ei toisen naamaa tarvitse enää usein torilla nähdä.
Onkohan pakko katsoa, voi katsoa muualle.
Siis aloittaja itse on paljon torilla ja hänen naamaa vastaavasti usein siellä nähdään.
Ilmeisesti liiankin usein.- Anonyymi00004
Kerrankin ihan oikeaa asiaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerrankin ihan oikeaa asiaa
Tuli torille rauhaisaa,asiakkaitakin lisääntyi siinä kojussa huomattavasti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuli torille rauhaisaa,asiakkaitakin lisääntyi siinä kojussa huomattavasti.
Kun joutui lähtemään.
- Anonyymi00009
Minäkin ilmoittaudun juhliin. Teen mansikka kakun
- Anonyymi00010
Eiköhän juhlita porukalla,sen oli paras nyt saada kenkää oman nahkansa puolesta.
- Anonyymi00012
Tiällä kiuruveelläkin juhlittiin,kunhan ei tule tänne kieroilemaan niin kaikki on hyvin tiällä.
- Anonyymi00013
On se hyvä ettei sitä naamaa enää torilla tarvitse nähdä, äkkiä kun siltä kaikki mansikat ostetaan niin sitä nopeammin se naama torilta häipyy. Minultakin kyni monta euroa.
- Anonyymi00014
Valaiskaa nyt tätä jupakkaa tietämättömälle.
- Anonyymi00015
Tässä vaan ne ihmiset, jotka eivät tunnista itsessään mitään vikaa, mansikkakakkuja puuhaavat.
En söisi mistään hinnasta.
Omat kakkuni ovat taatusti 10 kertaa parempia. Ps. Taikinaan laitettava ehdottomasti ainakin puolet perunajauhoa, siis ei vain vehnäjauhoa.
Tunnistanko minä itsessäni mitään vikaa? Kyllä, kakuistani tulee aina liian hyviä, koska palat häipyy pöydästä alta aikayksikön!- Anonyymi00016
Minulla ne vasta kakut on hyviä. Eikö ne häviä pöydästä alta aikayksikön koska 12 euroa on yksi kakkupala
- Anonyymi00017
Saavat nyt vanhukset pitää rahansa itsellänsä.ei ole tankkaamassa autoja ym...painuisi Kiinaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3761450- 65971
- 116915
- 91913
- 69875
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50619En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112585