Ja se on kyllä aika ikävä kohtalo.
Mies joka ei ole komea ja jota kukaan ei huoli on luuseri. Yhteiskunnan silmissä hylkiö. Hänen päälle voi sylkeä, hän on syntipukki jota voi talloa tarpeen tullen. Kenellekkään ei tule ikävä.
Minulla ei ole enää mahdollisuutta rakkauteen
14
163
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kyllä joku varmaan huolii mutta oletko valmis laskemaan rimaa omille vaatimuksillesi.
- Anonyymi00004
Ei huoli enkä osaa enää varmaan edes rakastaa. Olen täynnä traumoja ja vikoja.
- Anonyymi00002
Suosittelen lukemaan muiden ihmisten kärsimästä pahasta.
Sudet tappoivat yhden vuoden aikana yli 20 lasta 1800-luvulla Suomessa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Varsinais-Suomen_susisurmat_1880–1881
Mieti niitä lapsia ja heidän vanhempiaan. Lapsilta riistettiin koko elämä. Vanhemmilta heidän lapsensa erittäin raalla tavalla.- Anonyymi00003
Olen jo niin täynnä muiden ihmisten aiheuttamaa pahaa ja kärsimystä etten jaksa enempää.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen jo niin täynnä muiden ihmisten aiheuttamaa pahaa ja kärsimystä etten jaksa enempää.
Katkeruus ei auta yhtään. Ei se tee omaa elämääsi paremmaksi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Katkeruus ei auta yhtään. Ei se tee omaa elämääsi paremmaksi.
Mene muualle saarnaamaan. Et tiedä elämästäni mitään.
- Anonyymi00011
Lapsia kuoli muutenkin tuohon aikaa joten muutama suden tappama lapsi sinne tänne.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lapsia kuoli muutenkin tuohon aikaa joten muutama suden tappama lapsi sinne tänne.
Helppo sanoa noin, jos ei pidä toisia ihmisiä arvokkaina eikä osaa olla murheellinen muiden kuin oman itsen puolesta.
- Anonyymi00007
Jos olet hiiri ja kärvistelee omassa paskassasi.niin varmasti onkin.laita buutsit jalkaan ja baanalle ja muista suave tukkaan.niin kyllä lähtee.
- Anonyymi00008
Mielestäni ihan ihninen olen
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mielestäni ihan ihninen olen
*ihminen olen
- Anonyymi00010
Ehkä törmäsin narsisti naiseen mies
Ja kaikki meni ihan vituiksi.
Ja et osaa puhua siitä surrusta joka jäi kun
Toinen ei vastanutkaan eikä koskaan vastaa
Täysin niitä omia odotuksia
Sen kanssa eläminen vaatii voimaa
Ihmisen pitää olla älyttömän vahva
Vaikkei jaksaisi edes normielämää... - Anonyymi00012
Unohda nyt mitä yhteiskunta ajattelee.
Tuolla on vittu lukematon määrä sinkkuja ja elämässään sekä avioiliittoisaan epäonnistuneita yksinäisiä sekä myös niitä jotka notkuvat turhissa tai raskaissa liittoissa tai epäselvissä parisuhteissa.
Et ole sen kummempi kuin muutkaan. Itsesääli ei paranna sun tilannetta yhtään.- Anonyymi00014
Haluatko sinä tämän progressiivisen taudin joka pahenee vuosi vuodelta kunnes keho rapistuu kokonaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581