Vuolteentiellä oli Lauantai iltana kannettu soittokamat takapihalle ja alettu luukuttamaan täysillä musiikkia, niin että kuului Langinkoskelle asti.
Tunnin verran saivat soitella ,kunnes Poliisi onneksi kävi lopettamassa tämän melusaasteen klo 21:45.
Poliisi lopetti pihafestivaalit Kotkan Lankilassa.
25
406
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Minä soitin myös Poliisille tuossa puoli 10 maissa ja sanottiin että jo 3 häiriöilmoitusta oli tullut ja Poliisipartio oli jo lähetetty.
Ei siinä kauaa sitten mennytkään kun Poliisi onneksi tuli paikalle.
Ei kenenkään tarvitse kuunnella huonosti nuotinvierestä soitettuja Hurriganes ja Purple covereita omassa kodissaan. Känniläiset keski ikäiset urpot soitelkoot vain jossain muualla kuin naapureiden riesaksi pihalla.- Anonyymi00003
Kannattaa katella sillä silmällä olan yli iltaisin. Voi olla, että tällaiset valitukset tulee maksuun ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kannattaa katella sillä silmällä olan yli iltaisin. Voi olla, että tällaiset valitukset tulee maksuun ennemmin tai myöhemmin.
Eikö modet meinaa poistaa tälläistä uhkausta?
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kunhan vaan ei kävisi omaan nilkkaan. Kuule EI pelota. Olen valmis 247
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikö modet meinaa poistaa tälläistä uhkausta?
Ei koska valittajan henkilöllisyys tiedetään ja tämä tapahtuu
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei koska valittajan henkilöllisyys tiedetään ja tämä tapahtuu
Täällä minä len kokoajan ollut kahden talon päässä mölyapinoiden talosta.
Ei ole ketään käynyt tässä.
- Anonyymi00005
Aivan järjetöntä touhua soittaa ja luukuttaa terassilla omakotitalo alueella täysillä musiikkia. Ei siinä ole naapureilla mitään muuta tehtävää kuin soittaa Poliisit.
Poliisit olivat asiallisia ja tulivat jo 15 minuutin päästä soitosta.
Lupasivat tulle heti uudestaan jos musiikin soitto jatkuu.
Aion soittaa uudestaankin jos vielä loppukesästä meno jatkuu.
Yhteensä 4 naapuria oli ainakin tästä meidän alueelta soittanut Poliisille.
Varmasti on ollut useampiakin. Tänään juteltiin naapureiden kanssa aamulla asiasta.
Tässä asuu paljon lapsiperheitäkin ja ihan vieressä asuu pieniäkin lapsia.- Anonyymi00009
Täällä naapurikaupungissa noin 50v virolaispariskunta tekee samaa, lisäksi ajetaan mönkijällä keskellä yötä ja pitkin pihaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Täällä naapurikaupungissa noin 50v virolaispariskunta tekee samaa, lisäksi ajetaan mönkijällä keskellä yötä ja pitkin pihaa.
Tuskin Virolaispariskunta siellä itse soittelee.
Näillä on siis bändi ja ottivat soittimet ja vahvistimet takapihan terassille ja soittelivat siinä kamat täysillä. Ihan koko bändi, laulaj +soittajat.
Sovittiin naapureiden kanssa että jos toistuu niin heti soitetaan taas virkavalta paikalle.
- Anonyymi00007
Soittakaa Paranoid
- Anonyymi00011
Soittivat mm Hurriganesin Get on, Purplen Smoke on the water.....
- Anonyymi00008
Itse Remua oltaisiin kuunneltu mielellään mutta nyt meni vähäsen nuotin vierestä.
- Anonyymi00012
Loppui jytäfestarit kuin seinään kun Kotkan Poliisi saapui paikalle.
- Anonyymi00013
Valittajan henkilöllisyys on selvinnyt ja asia menee maksuun normaalilla Vuolteentien taksonomialla.
- Anonyymi00014
Onko se valittajan vika kun SINÄ et osaa asua?
Eikö isä aikanaan opettanut miten ihmiset elää, vai oliko isäsi juoppo ja äitisi kävi laivoissa? - Anonyymi00015
Ei ole valittajan vika ja ihan asiasta naapurit Poliisit soittivat.
Ei ole oikein kantaa soittimia ja vahvistimia pihalle ja alkaa luukuttamaan niin että monessa talossa ei edes televisiota kuule omassa kodissaan.
Itsekin katsoin jalkapallon MM kisoja ja meteli naapurista häiritsi.
Minäkin soitin 112 numeroon ja sanottiin että useampi soitto oli jo tullut sekä Poliisit matkalla Vuolteentielle.
- Anonyymi00017
Talossa asuva basisti olisi voinut säästää energiansa yhtyeen tulevaan levyyn jota ovat studiossa jo pari vuotta väsänneet. Levyn piti ilmestyä jo reilu vuodi sitten muttei ole vielä kuulunut. Joitakin yksittäisiä biisejä ovat sonetileillään julkaisseet.
- Anonyymi00018
Soittivatko The man without facen?
- Anonyymi00020
Hävetkää poliiseille soittelijat! Kukaan ei halua olla naapurinne. Olette kulttuurin vastaisella toiminnallanne myrkyttäneet koko alueen.
- Anonyymi00022
Kun eivät itse osaan soittaa.
Paitsi poliisille. - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kun eivät itse osaan soittaa.
Paitsi poliisille.Olisit kuullut heidän versionsa Ganesin Get onista. Albert ja Cisse kääntyivät haudassaan ja Remu kääntyi sängyssään ja pieraista töräytti haisevan vastalauseen.
- Anonyymi00025
Hirveen kovaan ääneen ei kannata pienellä paikkakunnalla mainostaa olevansa henkilö, joka pilaa muiden hauskanpidon. Siitä voi tulla oma loppuelämä paikkakunnalla melko hankalaksi. Et siihen verrattuna joku musiikin huudatus on aika pieni haitta.
- Anonyymi00026
He soittajat pilasivat itse muiden hauskanpidon.
Me naapurit katselimme Jalkapallon MM kisoja televisiosta koko perheen voimin.
Televisiosta ei kuulunut mitään kun nämä känniset keskikäiset wanna be rockstarit möykkäsivät pihallaan. Poliisien soitto oli ainut oikea ratkaisu ja he tulivatkin reilussa kymmenessä minuutissa paikalle ja lopettivat känniurpojen musisoinnit. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
He soittajat pilasivat itse muiden hauskanpidon.
Me naapurit katselimme Jalkapallon MM kisoja televisiosta koko perheen voimin.
Televisiosta ei kuulunut mitään kun nämä känniset keskikäiset wanna be rockstarit möykkäsivät pihallaan. Poliisien soitto oli ainut oikea ratkaisu ja he tulivatkin reilussa kymmenessä minuutissa paikalle ja lopettivat känniurpojen musisoinnit.Eihän teillä edes ole tv. Uskonto kieltää.
- Anonyymi00028
Rauhallista ollut nyt Vuolteentiellä.
Eivät ole enään keski ikäiset wanna be rokkitähdet soitelleet pihalla.
Kiitokset vielä naapureille jotka soittivat Poliisit paikalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400