etukuormaajan trukkipiikeillä paikoilleen?
Syynä savolaisuus?
Miksei tuota ajosiltaa voinut nostaa Länkkärin
11
179
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Syynä metsamannilaisuus.
- Anonyymi00002
Linkki?
- Anonyymi00004
Mehtonen olisi tehnyt käypäsen ajosillan tunnissa.
- Anonyymi00005
Metsämannilan tilan kirous on liian matalat rakennusten perustukset, kaikilla tilan rakennuksilla on kova halu vajota helmojaan myöten maanpoveen
Lisäksi metsäman ei ymmärrä vaaituksen tarkoitusta, eikä osaa suorittaa vaaitusta, eli maaston korkeussuhteiden mittausta. - Anonyymi00006
En viitsi kirjottaa mitä pitäis kirjottaa tuon videon jälkeen.
- Anonyymi00007
Kontin pohjapuut aseteltiin mukamas vatupassilla vaateriin,vain kuinkas sitten kävikään.!!!!Metsämannilaiseen tapaan vituiksmän.
- Anonyymi00008
Miksi pitää koko ajan etsiä asia mitä päästä länkyttämäån?
Syynä kateus? - Anonyymi00009
Miksi taaskin kyttäätte videoita josta ette pidä. Eikö. Eikö ole e ihan tyhmyyttä jo.
- Anonyymi00010
Ei ole tyhmyyttä odottaa sadun loppua.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole tyhmyyttä odottaa sadun loppua.
Et näköjään osaa lukea.
Ei tässä sun saduista ollut kyse vaan siitä että älä uuvelo katso videoita joista et tykkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684