ja vähän avitti Länkkäri llä.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Taas näki kuinka tyhmä ldiotti se on....
- Anonyymi00002
Taasko vinguttaa? Miksi kyttätte vai ettekö pysty itse mihinkään?
- Anonyymi00004
Eihän oikeasti kukaan voi olla näin idiotti ..metsaman tekee tahallaan kaiken väärin
- Anonyymi00003
Taasko vinguttaa? Miksi kyttätte vai ettekö pysty itse mihinkään?
Mikä sinua vinguttaa, synnyitkö synkkään korpeen keskelle köyhyyttä.
Eikö ollut kotipihalla korkeaa kuivuria, viljavia vainiota mäkien rinteillä ja laaksojen pohjilla.
Komeita koneita, pitkää konehallia, kiiltävä karvaista karjaa laidunmaalla, kahta tai kolmeakin sisäänkäyntiä kauniiseen kotiin.
Eikä varmaankaan ollut avaraa tupaa minkä lattialla siskojen, veljien ja naapureiden lasten kanssa pienenä sadepäivien sattuessa hilskata.
Kerro oma tarina, miksi elät metsämanista, kävitkö edes maamieskoulua? - Anonyymi00005UUSI
Ei se toellaan niin tyhmä ole,tahalteen koheltaa ja tyhmee näyttellöö ,kontentin tautta.
- Anonyymi00006UUSI
Ihan tosi tommosen hommanko näytteli 😎
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan tosi tommosen hommanko näytteli 😎
Kyllä se on aito vajakki peräkamarin kasvatti...
- Anonyymi00008UUSI
Kontenttia tulee kun tekee kaiken päin mäntyä. Kaivureita on pihalla, mutta ei ymmärrä että kaikkea ei tarvitse kaivaa maan sisään. Forestin pitäisi vähän opastaa ja tehdä, niinkuin konehalli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581