Ja tosi kaunis. Mutta kaikista tärkeintä on se, että meillä synkkasi hyvin. Tykkäsin olla seurassasi. Halusin sinut. Haluan vieläkin. Jos sinä vain haluat...
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ohi.
Kukaan mies ei ole viihtynyt seurassani. Ikinä. Ei mitään leppoisaa täältä.- Anonyymi00002
No ei sitten selvästikään sinulle☺️
- Anonyymi00003
Eipä tietenkään 😌
- Anonyymi00004
Joo,no se olis tavattava.
- Anonyymi00005
Vastaa siihen mun viestiin sitten niin tavataan vaikka heti.
- Anonyymi00006
jalkapallon finaali itäisi tuijottaa, ja joku Supergirlg uusi wlokuva..
- Anonyymi00007
haluisin.
- Anonyymi00008
Totta,meillä synkkasi tosi hyvin , olisi hienoa jos voitaisiin olla yhdessä.
- Anonyymi00009
En usko että olisit jaksanut kaivata minua näin kauan. Vaikka mulla on kyllä ikävä sua. Vaikka siinä ei yhtään mitään järkeä olekaan. Jotain alkukantaista, huoh..
- Anonyymi00010
Kuin minun kirjoittama ;)
- Anonyymi00011
Minä rakastuin erääseen pitkäaikaiseen ihastukseeni (naiseen) nelisen vuotta sitten ja sitten menivätkin välit. Kyllä hän on silti usein vielä ajatuksissani, vaikka en usko hänen uhraavan minulle ajatustakaan. Jotkut ihmiset vaan jäävät mieleen ja sydämeen.
- Anonyymi00012
Aikuinen mies kirjoittaa kun pikkutyttö
- Anonyymi00013
Minä taas pelkäsin hänen seurassaan. Pelkäsin, mitä sieltä suusta tulee ulos. Ihmiset luulee, että olen kova, vahva ja kestän mitä vaan. Tai sitten tykkäävät hajoittaa toisen. Oikeasti olen todella herkkä ja kokenut liikaa pahoja asioita. En osaa olla niin kuin muut, kun on paljon kiusattu ja vainottu. Elän täysin eristyksissä.
- Anonyymi00014
Harmi kun ei koskaan sanottu sitä ääneen kunnolla.
- Anonyymi00015UUSI
Ohi, suorapuheisuuteni oli hänelle liikaa.
- Anonyymi00016UUSI
Mitä sanoit että oli liikaa?
- Anonyymi00017UUSI
Milloin oltiin toistemme seurassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661