Kerran vielä....

Onko nyt niin, että Vasemmistoliitto ei aiheuta minkäänlaisia intohimoja? Onko tuo puolue todella
niin hajuton ja mauton? Haastan tällä avauksella
kaikki vähänkin politiikasta kiinnostuneet vaih-
tamaan ajatuksiaan, mutta asiallisessa hengessä!!

16

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

      toivotan tervetulleeksi Perussuomalaisten palstalle!

    • joku jaksaa

      mtta tyhjän saa pyytämättäkin - joskus ihan ilmaiseksi jopa...

    • herra yksilön vapaus

      saatte vaihdossa suvi-anneen halosen. no, lyödään paremmaksi; saatte tuomiojankin kaupan päälle. kelpaisiko?

      jos ei sovi teille, mahtaisiko ktp huolia? niillä ei kyllä ole antaa mitään vaihdossa mutta viis siitä. autetaan heikkoja ja vaivaisia. itsekään ketään pysty löytämään.

      • Kommentoit väärää kysymystä! Lue avaukseni uudelleen. En kannata "henkilöpalvontaa" !
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Kommentoit väärää kysymystä! Lue avaukseni uudelleen. En kannata "henkilöpalvontaa" !
        vom

        peräänkuulutit asiallista keskustelua politiikasta. vasemmistoliittoon liittyvää.

        ja minä, omalla tavallani, osallistuin siihen. minusta on surkuhupaisaa halosen ja tuomiojan toiminta muka työväen edustajina. minusta he sopisivat arvomaailmoineen paremmin teidän joukkoon. ja vaikka se kenties hivenen demareilta veisi kannattajia, voisi se demareille tuoda uutta verta, ihmisiä jotka kenties ovat hivenen liian vasemmalla kuuluakseen kokoomukseen mutteivat tänä päivänä silti noiden stasiveikkojen takia äänestä työväenpuoluetta.


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        peräänkuulutit asiallista keskustelua politiikasta. vasemmistoliittoon liittyvää.

        ja minä, omalla tavallani, osallistuin siihen. minusta on surkuhupaisaa halosen ja tuomiojan toiminta muka työväen edustajina. minusta he sopisivat arvomaailmoineen paremmin teidän joukkoon. ja vaikka se kenties hivenen demareilta veisi kannattajia, voisi se demareille tuoda uutta verta, ihmisiä jotka kenties ovat hivenen liian vasemmalla kuuluakseen kokoomukseen mutteivat tänä päivänä silti noiden stasiveikkojen takia äänestä työväenpuoluetta.

        Tottavie herättää intohimoja! Yritin avauksellani herättää keskustelua puolueen linjasta
        y.m. , EN henkilökysymyksistä!
        vom


      • herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

        Tottavie herättää intohimoja! Yritin avauksellani herättää keskustelua puolueen linjasta
        y.m. , EN henkilökysymyksistä!
        vom

        pystyy herättämään, ellei henkilökysymyksiä?

        luuletko "puolueellasi" olevan jotain tekemistä jonkin aatteen kanssa?


      • herra yksilön vapaus kirjoitti:

        pystyy herättämään, ellei henkilökysymyksiä?

        luuletko "puolueellasi" olevan jotain tekemistä jonkin aatteen kanssa?

        Melko haalistunut punaväri, myönnetään!
        vom


    • a.kirves

      Jos kysymyksesi olisivat väittämiä, että näin on, niin seuraavaksi pitäisi kysyä että, miksi näin on.

      Suhteemme "tuohon" puolueeseen on tietenkin henkilökohtainen, eli näemme ja koemme sen oman subjektimme kautta. Oma poliittinen aktiivisuus ja osallistuminen vaikuttavat siten osaltaan intohimomme määrään ja laatuun.

      Rakkaus ja intohimo puoluetta kohtaan on tietenkin pitkälti kiinni vuorovaikutuksen tavasta ja luonteesta. Mietin niin, että jos puolueella on vaikea saada ääntään kuuluviin päätöksenteossa ja yhteiskunnassa yleensä, niin nämä ihmissuhteillekin tärkeät elementit alkavat hiipua.

      Tällaisessa asemasssa olevalle puolueelle olisikin sen vuoksi tärkeää huolehtia hyvin perustason toiminnasta ja jäsensuhteistaan. Tämä on tietenkin yleispätevää asiaa yhdistysihmisille. Luulisin.

      PS. menen viikonloppuna Valkeakoskelle..

      • "...saada ääni kuulumaan yhteiskunnassa yleensä...". Vasemmistoliittoa yritetään kovasti median taholta "vaieta kuoliaaksi". Pitäisikö muuttaa esiintymistyyliä räväkämmäksi, olisiko sillä vaikutusta tulla enemmän huomioiduksi siitä huolimatta, että sitten jotkut
        syyttäisivät puoluetta populismista?
        vom


      • a.kirves
        vom kirjoitti:

        "...saada ääni kuulumaan yhteiskunnassa yleensä...". Vasemmistoliittoa yritetään kovasti median taholta "vaieta kuoliaaksi". Pitäisikö muuttaa esiintymistyyliä räväkämmäksi, olisiko sillä vaikutusta tulla enemmän huomioiduksi siitä huolimatta, että sitten jotkut
        syyttäisivät puoluetta populismista?
        vom

        "Päivää" ja tuvassa vastattiin "kirvesvartta".
        On totta, että Vasemmistoliitto on toiminut Suomi nimisen paskakärryn perälautana jo liian pitkään.
        Onko tämä populismia? Anna palaa..

        PS. Valkeakoskella kuuntelen Hectoria !


      • a.kirves kirjoitti:

        "Päivää" ja tuvassa vastattiin "kirvesvartta".
        On totta, että Vasemmistoliitto on toiminut Suomi nimisen paskakärryn perälautana jo liian pitkään.
        Onko tämä populismia? Anna palaa..

        PS. Valkeakoskella kuuntelen Hectoria !

        Rahkeita olisi tiukempaankin otteeseen tuosta perälaudasta! Mutta onko rohkeutta???
        vom


      • a.kirves
        vom kirjoitti:

        Rahkeita olisi tiukempaankin otteeseen tuosta perälaudasta! Mutta onko rohkeutta???
        vom

        Jääköön tämä "keskusteleva" hiekkalaatikko teille. Lomat loppui ja verstas odottaa seppäänsä. "Riistäjät ruoskaansa selkäämme soittaa...". Näkemiin..


    • k.o.m Mari

      Vasemmistoliitto niin tuoreena puolueena ei ole saanut ikänsä ja tekojensa puolesta vielä sellaista katu-uskottavuuta.Ja linjaukset että pitäisi unohtaa aikaisempi kommunistinen tausta vielä lisää uskottavuuden puutetta.Rohkeampi kosiskelu kulttuurin puolelle.Peitsamo on saanut skp:ssä positiivista aikaan.Vasemmistolaisuus on aina ollut vahvana kulttuuripiireissä,mutta missä on kulttuuriradikalismi nyt?Missä vasemmistolaiset kulttuurin tekijät?Kansa kaipaa leipää ja sirkushuveja.Erityisesti nyt, epävarmuuden aikana..
      Mitkään puolueet ei aiheuta tällä hetkellä suurta intohimoa.Elämme itsekästä,taantumuksellista aikaa.Mutta ruohonjuuri tasolla voimme aina vaikuttaa.Töissämme vaatia sitä mitä meille ja muille kuuluu.Puolustaa sitä yksinkertaisintakin perssuomalaista natsia.Todistaa että yhdessä asioihin voi saada muutoksen,erikseen kurjistuminen vain jatkuu.
      Demareille luu kurkkuun AY-liikkeessä. Vastuuseen kansaa kurjistavasta talouspolitiikasta.
      poliisivaltion tekemisestä.NATO kannoistaan.
      Markkinoiden nuolemisesta ja kansan unohtamisesta.Hyvinvointivaltion romahduksesta.

    • Serafim

      Kyllä se niin olla vaan taitaapi, että Vasemmistoliitto ei todellakaan jaksa herättää intohimoja - niin haluton ja mauton tuo puolue todellakin tuntuu olevan!
      Sitäkin enemmän intohimoja herättää puolueen karismaattinen puheenjohtaja SAS.
      Yksi syy hajuttomuuteen taitaapi olla tuo puolueväen piirissä kaiketi yleisemminkin hyväksytty ajatus siitä, että ismit ovat kuolleet ja kuopattu ja että niiden aika on ohi.
      Tätäkin politiikkaa on pontevasti propagoinut SAS, joka ei ole ilmoituksensa mukaan koskaan ollutkaan minkään sortin sosialisti...

      • k.o.m Mari

        Onhan monissa puolueissa erilaisia tulkintoja asioista.Sas ei ole koko puolue vain puheenjohtaja.
        Ruohonjuurella moni meikäläinen tuntee kommunistisen taustansa ja on siitä vielä ylpeä!
        Enkä puhu änkyrä kommunismista vaan siitä ihmiskasvoisesta.Mutta äänestämällä voi vaikuttaa, nuorissa on tulevaisuus.Työttömät,pienpalkkaiset, osa-aikaiset ja kaikki työ raskaan raatajat vain äänestämällä muutos voi olla mahdollinen.
        Eikös..perkele..tämä duunarin kyykytys saisi jo riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe