Yritätkö tehdä minut mustasukkaiseksi

Anonyymi-ap

Jompaa kumpaa tarkoitat kyllä, niin näen. Toinen vaihtoehto on, että haluat antaa mulle lopullisen tyrmäyksen. Naiselle menee.

26

337

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En todellakaan olet mulle tärkein maailmassa
      En tiedä ymmärrätkö sitä itsekkään. Hyvää yötä
      🌙✨️

• Anonyymi00002

En ymmärrä. Kaiken jälkeen en ymmärrä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En ymmärrä. Kaiken jälkeen en ymmärrä.

Kyllä on paree nyt tajuta. ❤️olet tärkeä ja rakas

• Anonyymi00003

Miksi olisit musta mustasukkainen. Etkö täällä just jatkuvasti todistele kuinka prseestä olen.

• Anonyymi00004

Haukut väärää puuta.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haukut väärää puuta.

Mistä voi tietää eilen voi käskee mennä ei o tunteit tänää näin

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haukut väärää puuta.

Tuskimpa. Aivan selvästi mua kiusataan ja maalitetaan täällä. Olen varma et ihminen jota kaipailin on siinä mukana myös. En tajua miten olin näin tyhmä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tuskimpa. Aivan selvästi mua kiusataan ja maalitetaan täällä. Olen varma et ihminen jota kaipailin on siinä mukana myös. En tajua miten olin näin tyhmä.

Voi olla, mutta minä en se henkilö ole.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miten aikuiset ihmiset voi olla niin yksinkertaisia että uskoo sinun naisena esiintyvän ikuisen peter panin esityksiin?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Miten aikuiset ihmiset voi olla niin yksinkertaisia että uskoo sinun naisena esiintyvän ikuisen peter panin esityksiin?

Tyhmyys ja ilkeys korreloi, jtn tällaista

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

On se jännä. Exällekin meni ihsn täydestä ja miehelle. Pari lastakin esitin synnyttäväni.

• Anonyymi00006

Miksi pitää olla niin epäileväinen? Ehkä hän rakastaa sinua.

• Anonyymi00009

Ehkä kokemus opettaa. Jos karttaa kuin ruttoa.

• Anonyymi00007

Et tunne minua ja siksi kerron, ettei mustasukkaiseksi tekeminen ole koskaan ollut minun tapa toimia! Olen kertonut täälläkin jo monen monta kertaa, että pidän vain suunnilleen ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä! Liian iso ikäero ei ole minulle hyvä asia! Enkä ole pystynyt mielikuvissani näkemään minua ja sinua samassa tilassa kanssani ja se minulle siitä kertoo siitä, ettet ole minulle se oikea ihminen edes ystävyyden merkeissä! Minun sisäinen maailmani on hyvin vahva ja se kertoo minulle monia asioita ja teen päätöksisä sen mukaisesti, mitä sisin minulle kertoo!

• Anonyymi00010

Haluan että pysyy kaukana

• Anonyymi00012

Haluan pysyä kaukana!

• Anonyymi00014

Potkit rinnettä alas, ja kivivyöry perään.

• Anonyymi00015

Mistä sellainen olo tuli?
      En tietenkään, en harrasta sellaista. Sinulle s kirjoitellut aina.

• Anonyymi00016

En ymmärrä?

• Anonyymi00017

en todellkaan oon vaan niin vtun loppu siihen muiden keskusteluun mun sek suaalisuudesta ja kautta rantaen kerrontaan et sama se vaikka lyön koko pska tähän tapetille ketään en edes kaipaa olen yksinäinen susi yksin leijaani lennättelen sekään ei muille tule koskaan enään kuulumaan millään tasolla

• Anonyymi00018

Olisitko mies mustasukkainen jos joku muu olisi kiinostunut minusta?
      Et vaikuta mustasukaiselts toisaalla 🤔
      Naiselta

• Anonyymi00019

En helposti. Kysymyksiä se tosin herättää.

• Anonyymi00020

Mitä tarkoitat? Taasko olet lukenut palstalta jotain ja sortunut palstaharhoihin? Enkö ole antanut täystyrmäyksen jo aikaa sitten ja monta kertaa? Et kai vieläkin elättele toivoa? Keksisit sinäkin jo muuta tekemistä ja sisältöä elämääsi.

Ei minua kiinnosta tehdä sinua mustasukkaiseksi. Minulle on ihan sama mitä ajattelet. Minä elän omaa elämääni ja teen niin kuin on minulle parhaaksi. Päätin juuri, että alan ajattelemaan vähemmän muiden tunteita ja enemmän omiani. Niin muutkin tekee. Olen kyllästynyt tukahduttamaan omat tunteeni vain sen takia, että joku muu saa pahan mielen. Tajusin, että mitä tahansa teen, niin aina joku saa kuitenkin pahan mielen. En millään voi miellyttää kaikkia. Joten tästedes miellytän vain itseäni.

• Anonyymi00021

Ei tainnut olla sinulle.

• Anonyymi00022

En yritä. Eihän me olla edes nähty aikoihin. Vai palstallako tarkoitat? Somessa? Joka tapauksessa kumpikaan noista mainitsemistasi ei ole ollut mielessä postauksia tehdessä. Et välttämättä kyllä sinäkään, jos totta puhutaan. Kun ei olla tosiaan nähty enkä tiedä mitä sulle edes kuuluu. Vaikea viestiä ihmisille, joka muuttuu koko ajan vieraammaksi.

• Anonyymi00023

Etpä ole antanut kuulua itsestäsi. Pitäisikö minun vain kiltisti odottaa kun sinä et pysty tekemään päätöksiä?! Ottaa se riski että jätät minut kuitenkin yksin tunteineni ja särkyneen sydämen kera? Teit sen jo yhden kerran.
      Vaikka tunnen sinut ja voin jopa kuulla sinut, et tee mitään toimenpiteitä asioiden edistämiseksi, vaan vaikenet, joka antaa olettamuksen siitä ettet ole tulossakaan.
      Ei yhden yhtä viestiä edes surun keskellä kun menetin läheisiä.
      Vaikka anoin ja pyysin sitä kuinka tärkeä olisi saada viestiä sinulta. Olin tukenasi kun menetit isäsi.

Mn tumma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      44
      629
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe