Nainen, olet jänis

Anonyymi-ap

Minä olen enemmän kettu. Kumpi luikkii tiehensä, tiedät sen.

36

418

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pelkään...

• Anonyymi00006

Mut et pelkää niitä, jotka ottaa naisia kuin leipää?

• Anonyymi00003

Sun näkemys. Jollakulla naisella voi olla ihan toinen.

• Anonyymi00004

Kyllä se on ihan päinvastoin, mut sovitaan noin niin et vedä herneitä nenuus.

• Anonyymi00005

jänis kevennys 💨😃

• Anonyymi00009

Pieru :D

• Anonyymi00007

Just juoksi yksi pihalla lujaa henkensä edestä. Ehkä kettua, kuka tietää. Tiedätkö, luulen, että olemme molemmat molempia. Välillä kettuja, välillä jäniksiä. Missä on puolitie?

• Anonyymi00008

Tule puolitiehen vastaan. Jänis on minut tehnyt pelokkaaksi ja varovaisesti.

• Anonyymi00011

Ei ole olemasaa mitään puolitietä siihen, miten huonosti häirikkä minua kohteli! Miksi jatkoit sitä,vaikka varmasti näit ne monet kerrat, kun menin sinua pakoon kadun toiselle puolelle! Ja se mikä olisi ollut kaikkein tärkeintä olisi ollut se, että olisit avannut suusi jo monta vuotta sitten! Siksi kaikki se mitä teit pelkästään vaurioitti minua! Tarvitsen elämääni sellaisen miehen, joka tykkää halata minua ja minä tykkään halata häntä! Se auttaa minua selviämään elämäni rankimmista vuosista, joita en olisi koskaan halunnut edes kokea! Prohjektin suunnittelu oli alusta asti pielessä ja se mikä oli pahinta, oli se ettri minulle kerrottu mitään siitä, mikä sen tarkotus oli! Hyi teitä projektin aloittajat, kun ette kunniottaneet minua ollenkaan, vaan heititte minut keskellä sellaista moneksi vuodeksi, josta en ymmärtänyt moneen vuoteen mitään!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tule puolitiehen vastaan. Jänis on minut tehnyt pelokkaaksi ja varovaisesti.

En enää tiedä missä se on. Aina kun toinen oli kettuna puolitiessä vastassa, toinen pinkoi jo jäniksenä pakoon.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei ole olemasaa mitään puolitietä siihen, miten huonosti häirikkä minua kohteli! Miksi jatkoit sitä,vaikka varmasti näit ne monet kerrat, kun menin sinua pakoon kadun toiselle puolelle! Ja se mikä olisi ollut kaikkein tärkeintä olisi ollut se, että olisit avannut suusi jo monta vuotta sitten! Siksi kaikki se mitä teit pelkästään vaurioitti minua! Tarvitsen elämääni sellaisen miehen, joka tykkää halata minua ja minä tykkään halata häntä! Se auttaa minua selviämään elämäni rankimmista vuosista, joita en olisi koskaan halunnut edes kokea! Prohjektin suunnittelu oli alusta asti pielessä ja se mikä oli pahinta, oli se ettri minulle kerrottu mitään siitä, mikä sen tarkotus oli! Hyi teitä projektin aloittajat, kun ette kunniottaneet minua ollenkaan, vaan heititte minut keskellä sellaista moneksi vuodeksi, josta en ymmärtänyt moneen vuoteen mitään!

En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi ette kysyneet minulta niitä monia kysymyksiä jotka olisivat kertoneet kaiken jo ennen projektin aloitusta! Olen täysin varma siitä, että kukaan projektin aloittajista ei olisi koskaan halunnut kokea mitään vastaavaa mihin minut pakotettiin!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi ette kysyneet minulta niitä monia kysymyksiä jotka olisivat kertoneet kaiken jo ennen projektin aloitusta! Olen täysin varma siitä, että kukaan projektin aloittajista ei olisi koskaan halunnut kokea mitään vastaavaa mihin minut pakotettiin!

Sinä et liity tähän aloitukseen mitenkään.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sinä et liity tähän aloitukseen mitenkään.

Mitä varten nä aloittajaäijä näille tätäkin skeidaa sitten rakennat kun itte ulossuljet näitä erittäin tärkeitä aiheita? Ja bimbotmimbot äänestää

• Anonyymi00010

Ai silloin kaupassa vai, kun luikin karkuun😂

• Anonyymi00012

🏃🏼‍♀️🐇

• Anonyymi00014

Juoksukaljat

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Juoksukaljat

Rosvon on tehtävä mitä rosvon on tehtävä, näköjään tiiät liiankin hyvin

• Anonyymi00017

Väite "kumpi luikkii tiehensä" on tarkoitettu leimaamaan naisen mahdollinen vetäytyminen tai keskustelun lopettaminen pelkuruudeksi.

Anonyymin taakse piiloutuminen on keskustelumaailmassa usein sitä varsinaista "luikkimista"

Jänikset tosiaan selviytyvät loistavasti omalla älykkyydellään, kun taas ketut tuhlaavat usein energiansa turhaan juoksemiseen.

• Anonyymi00021

Ihmissuhdepeliä... 😴Manipulointiyritys leikin varjolla. Ikään kuin joku nainen, tehtyään omat ratkaisunsa, alkaisi tuntemaan nyt syyllisyyttä. Vaikka ei olisi edes tehnyt mitään väärää. Ihmissuhteiden rakentaminen on vapaaehtoista.

• Anonyymi00018

En luiki tieheni. Elän omaa elämääni eikä meidät tiet vaan satu kohtaamaan. En yritä mitenkään tarkoituksella vältellä.

• Anonyymi00026
        UUSI

Näin olen ymmärtänyt. Sivusta.

• Anonyymi00019

Eiköhän se ole sinun toiveesi. Ja sitä saa, mitä tilaa. Kun alkaa kiireisin jakso taas muutamaan vuoteen, kaipaan normaalia ja tasapainoista ympäristöä. En minkään typerien akkojen nokittelua ja tunkeilua. En yhtään riitelyä omasta ajastani ja tilastani. Saat pitää sen kaiken. Kai sinne joku normaalikin joskus eksyy. Ainakin joksikin aikaa.

• Anonyymi00020

Duracell-pupuko?
      Ketulla on niin pitkät jalat, että näen sieluni silmillä itseni makaamassa vatsallani jossain metsässä ja kettu istuu päällä sekä kysyy: Loppuko PATTERI?

• Anonyymi00022

😅😅😅😅

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

😅😅😅😅

Äsken istuin pihalla tupakalla niin kettu ilmestyi pihalle.
        Kettu edustaa kykyä nähdä asioiden taakse ja toimia salamyhkäisesti tai hienovaraisesti.
        Pakko olla hyvä merkki, koska jänisten näkeminen tarkoitti hyvää onnea ja niitä pyöri 2 tuossa pihalla koko kesän.

• Anonyymi00023

Tiikeri aina vaan oon. Vaanin sinua

• Anonyymi00024

Erikoiset eläinvalinnat. Yksikään jänis kun ei hakeudu vapaaehtoisesti ketun seuraan. Päinvastoin.

• Anonyymi00027
        UUSI

Jos se jänis ei ensin tunnistanut kettua? 😅

• Anonyymi00029
      UUSI

V*tun kettu!!!!!!! Shupikoira on sun perässsä!

• Anonyymi00030
      UUSI

🦊❤️🦊

🐯❤️🐯

^_^

^_~

(✿◕‿◕✿)

• Anonyymi00031
        UUSI

Kuka kehtaa

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kuka kehtaa

MIE MÖKÖTÄN! 😑😶😾😠

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kuka kehtaa

Kuka kehtaa siis mitä?

🦊🐯

• Anonyymi00035
      UUSI

Tässä tapauksessa voin olla levollisin mielin. Se nainen syö sinut suupalana karvoineen päivineen. Ja jänis nauraa kauempana.

• Anonyymi00036
        UUSI

Ihan varmasti syön sen miehen suuhuni

• Anonyymi00037
      UUSI

kirjaimista tehtyjä juttuja niin voivat olla hauskojakin

Danny Dataman.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      842
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      129
      551
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe