Minä olen enemmän kettu. Kumpi luikkii tiehensä, tiedät sen.
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Pelkään...
- Anonyymi00006
Mut et pelkää niitä, jotka ottaa naisia kuin leipää?
- Anonyymi00003
Sun näkemys. Jollakulla naisella voi olla ihan toinen.
- Anonyymi00004
Kyllä se on ihan päinvastoin, mut sovitaan noin niin et vedä herneitä nenuus.
- Anonyymi00005
jänis kevennys 💨😃
- Anonyymi00009
Pieru :D
- Anonyymi00007
Just juoksi yksi pihalla lujaa henkensä edestä. Ehkä kettua, kuka tietää. Tiedätkö, luulen, että olemme molemmat molempia. Välillä kettuja, välillä jäniksiä. Missä on puolitie?
- Anonyymi00008
Tule puolitiehen vastaan. Jänis on minut tehnyt pelokkaaksi ja varovaisesti.
- Anonyymi00011
Ei ole olemasaa mitään puolitietä siihen, miten huonosti häirikkä minua kohteli! Miksi jatkoit sitä,vaikka varmasti näit ne monet kerrat, kun menin sinua pakoon kadun toiselle puolelle! Ja se mikä olisi ollut kaikkein tärkeintä olisi ollut se, että olisit avannut suusi jo monta vuotta sitten! Siksi kaikki se mitä teit pelkästään vaurioitti minua! Tarvitsen elämääni sellaisen miehen, joka tykkää halata minua ja minä tykkään halata häntä! Se auttaa minua selviämään elämäni rankimmista vuosista, joita en olisi koskaan halunnut edes kokea! Prohjektin suunnittelu oli alusta asti pielessä ja se mikä oli pahinta, oli se ettri minulle kerrottu mitään siitä, mikä sen tarkotus oli! Hyi teitä projektin aloittajat, kun ette kunniottaneet minua ollenkaan, vaan heititte minut keskellä sellaista moneksi vuodeksi, josta en ymmärtänyt moneen vuoteen mitään!
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tule puolitiehen vastaan. Jänis on minut tehnyt pelokkaaksi ja varovaisesti.
En enää tiedä missä se on. Aina kun toinen oli kettuna puolitiessä vastassa, toinen pinkoi jo jäniksenä pakoon.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ole olemasaa mitään puolitietä siihen, miten huonosti häirikkä minua kohteli! Miksi jatkoit sitä,vaikka varmasti näit ne monet kerrat, kun menin sinua pakoon kadun toiselle puolelle! Ja se mikä olisi ollut kaikkein tärkeintä olisi ollut se, että olisit avannut suusi jo monta vuotta sitten! Siksi kaikki se mitä teit pelkästään vaurioitti minua! Tarvitsen elämääni sellaisen miehen, joka tykkää halata minua ja minä tykkään halata häntä! Se auttaa minua selviämään elämäni rankimmista vuosista, joita en olisi koskaan halunnut edes kokea! Prohjektin suunnittelu oli alusta asti pielessä ja se mikä oli pahinta, oli se ettri minulle kerrottu mitään siitä, mikä sen tarkotus oli! Hyi teitä projektin aloittajat, kun ette kunniottaneet minua ollenkaan, vaan heititte minut keskellä sellaista moneksi vuodeksi, josta en ymmärtänyt moneen vuoteen mitään!
En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi ette kysyneet minulta niitä monia kysymyksiä jotka olisivat kertoneet kaiken jo ennen projektin aloitusta! Olen täysin varma siitä, että kukaan projektin aloittajista ei olisi koskaan halunnut kokea mitään vastaavaa mihin minut pakotettiin!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi ette kysyneet minulta niitä monia kysymyksiä jotka olisivat kertoneet kaiken jo ennen projektin aloitusta! Olen täysin varma siitä, että kukaan projektin aloittajista ei olisi koskaan halunnut kokea mitään vastaavaa mihin minut pakotettiin!
Sinä et liity tähän aloitukseen mitenkään.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä et liity tähän aloitukseen mitenkään.
Mitä varten nä aloittajaäijä näille tätäkin skeidaa sitten rakennat kun itte ulossuljet näitä erittäin tärkeitä aiheita? Ja bimbotmimbot äänestää
- Anonyymi00010
Ai silloin kaupassa vai, kun luikin karkuun😂
- Anonyymi00012
🏃🏼♀️🐇
- Anonyymi00014
Juoksukaljat
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juoksukaljat
Rosvon on tehtävä mitä rosvon on tehtävä, näköjään tiiät liiankin hyvin
- Anonyymi00017
Väite "kumpi luikkii tiehensä" on tarkoitettu leimaamaan naisen mahdollinen vetäytyminen tai keskustelun lopettaminen pelkuruudeksi.
Anonyymin taakse piiloutuminen on keskustelumaailmassa usein sitä varsinaista "luikkimista"
Jänikset tosiaan selviytyvät loistavasti omalla älykkyydellään, kun taas ketut tuhlaavat usein energiansa turhaan juoksemiseen.- Anonyymi00021
Ihmissuhdepeliä... 😴Manipulointiyritys leikin varjolla. Ikään kuin joku nainen, tehtyään omat ratkaisunsa, alkaisi tuntemaan nyt syyllisyyttä. Vaikka ei olisi edes tehnyt mitään väärää. Ihmissuhteiden rakentaminen on vapaaehtoista.
- Anonyymi00018
En luiki tieheni. Elän omaa elämääni eikä meidät tiet vaan satu kohtaamaan. En yritä mitenkään tarkoituksella vältellä.
- Anonyymi00026UUSI
Näin olen ymmärtänyt. Sivusta.
- Anonyymi00019
Eiköhän se ole sinun toiveesi. Ja sitä saa, mitä tilaa. Kun alkaa kiireisin jakso taas muutamaan vuoteen, kaipaan normaalia ja tasapainoista ympäristöä. En minkään typerien akkojen nokittelua ja tunkeilua. En yhtään riitelyä omasta ajastani ja tilastani. Saat pitää sen kaiken. Kai sinne joku normaalikin joskus eksyy. Ainakin joksikin aikaa.
- Anonyymi00020
Duracell-pupuko?
Ketulla on niin pitkät jalat, että näen sieluni silmillä itseni makaamassa vatsallani jossain metsässä ja kettu istuu päällä sekä kysyy: Loppuko PATTERI?- Anonyymi00022
😅😅😅😅
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
😅😅😅😅
Äsken istuin pihalla tupakalla niin kettu ilmestyi pihalle.
Kettu edustaa kykyä nähdä asioiden taakse ja toimia salamyhkäisesti tai hienovaraisesti.
Pakko olla hyvä merkki, koska jänisten näkeminen tarkoitti hyvää onnea ja niitä pyöri 2 tuossa pihalla koko kesän.
- Anonyymi00023
Tiikeri aina vaan oon. Vaanin sinua
- Anonyymi00024
Erikoiset eläinvalinnat. Yksikään jänis kun ei hakeudu vapaaehtoisesti ketun seuraan. Päinvastoin.
- Anonyymi00027UUSI
Jos se jänis ei ensin tunnistanut kettua? 😅
- Anonyymi00029UUSI
V*tun kettu!!!!!!! Shupikoira on sun perässsä!
- Anonyymi00030UUSI
🦊❤️🦊
🐯❤️🐯
^_^
^_~
(✿◕‿◕✿)- Anonyymi00031UUSI
Kuka kehtaa
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuka kehtaa
MIE MÖKÖTÄN! 😑😶😾😠
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuka kehtaa
Kuka kehtaa siis mitä?
🦊🐯
- Anonyymi00035UUSI
Tässä tapauksessa voin olla levollisin mielin. Se nainen syö sinut suupalana karvoineen päivineen. Ja jänis nauraa kauempana.
- Anonyymi00036UUSI
Ihan varmasti syön sen miehen suuhuni
- Anonyymi00037UUSI
kirjaimista tehtyjä juttuja niin voivat olla hauskojakin
Danny Dataman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540