En voi mitään, mutta olen ihan romuna

Anonyymi-ap

Yritän olla ehjä, mutta eihän mäsä ole ehjä. Pitääkö teeskennellä olevansa ihan ok? Sinä liityt tähän, sillekään en voi mitään. Olit se viimeinen oljenkorsi, joka taittoi kamelin selän. Voisin kyllä teeskennellä, ettei näin ole, mutta en olisi silloin rehellinen.

Naiselle menee

23

320

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mäkin olen. Romuna niin romuna et mua tultiin halaamaan ja kysymään mikä mulla on hätänä.

• Anonyymi00002

Olet romuna ja mäsänä, mutta hajottava käsi on myös sinun.

• Anonyymi00004

Enpä usko hänen kädestäni välittäneen.

• Anonyymi00003

Kenelle?

• Anonyymi00005

Ei pidä teeskennellä olevansa ok vaan lähteä korjaamaan tilannetta… ja reilusti sekä itseä ja muita kohtaan, vaikka se voi olla todella vaikeaa.

• Anonyymi00007

Se joka rikkoo korjaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se joka rikkoo korjaa.

Niinkö ne traumatkin korjataan?

• Anonyymi00006

Mun pitää huolehtia susta paremmin mies
      Mutta kerro mitä tahdot tarkemmin toisaalla kun täällä?
      Naiselta

• Anonyymi00019

Minä en aio huolehtia stalkkerista koskaan miilään tavalla!

• Anonyymi00008

❤️❤️

• Anonyymi00009

En ymmärrä miksi pitää teeskennellä yleensäkään ja mennä monen kerroksen alle ja tuskastella vielä päälle, ihmetellä kun on paha olla ja itsellesihän teet hallaa.

• Anonyymi00011

Pitää tietää kenelle puhuu.

• Anonyymi00012

Olisit ollut mies ja tehnyt työsi kun oltiin tekemisissä. Toimit täysin päinvastoin kuin sinun olisi pitänyt toimia. Nyt kannat vastuun teoistasi. Ja mitä enemmän syytät minua asioista joita sinä teit, sitä enemmän tulee negatiivista energiaa sinua kohti...sitä kutsutaan karmaksi. Minulla ei ole mitään tekoa tämän asian kanssa. Sitä niität, mitä kylvät.

Minä

• Anonyymi00013

Ei ollut minulta. En syytä häntä lainkaan, ainoastaan itseäni.

• Anonyymi00014

Juu ei multakaan, en syytä ketään ihmistä. Olosuhteita syytän.

• Anonyymi00015

Olosuhteille ei nyt voi mitään ja meidän kohdalla ne asettaa vuorien korkuiset esteet lähemmälle tutustumiselle 🥺💔 -sivusta n-

• Anonyymi00016

niin. olen sanonut vuosien varrella että olen ollut sisältä kuollut jo kauan aikaa. fyysinen homma rokkas niin hyvin et piti elossa kunnes kuolin siltäkin osin ekan kerran joskus kuusi vuotta sitten. sen jälkeen elämä on ollut pääosin selviytymistä tekohengitystä pimeää. mulla on painavat syyt elää täällä ja elän heidän tahdissa nyt. ei kiinnosta ittensä kehittäminen ei kiinnosta ihmissuhteet ei kiinnosta mitään. oma elämä niiltä osin loppu.

• Anonyymi00017

Olen kuollut henkisesti. Haluan vain kadota. Kaikki toivo on mennyt. Ei elämä voi tarjota mulle enää mitään.

• Anonyymi00018

Olet väärässä kulta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olet väärässä kulta.

Minulta tämä kirjoitus ei ole! En koskaan kirjoittaisi kenellekään noin!

• Anonyymi00021

En tiiä sanua kokeile kovia huumeita vaikka

• Anonyymi00022

Sama.

• Anonyymi00023

Jos muuta ei kohta tapahdu on pakko ruveta kertomaan tietoa eteenpäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      132
      1563
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      143
      836
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      219
      795
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      34
      736
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      72
      728
    6. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    7. 49
      662
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      63
      588
    9. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      77
      570
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    Aihe