Koska pienenä et isääsi juurikaan nähnyt koska hän vietti suurimman osan ajastaan vankilassa. Nyt aikuisena olet etsinyt isäsi kaltaista miestä tiedostamatta sitä. Mietippä asiaa hetki.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
En ehkä vttuilis naiselle jonka isä ollut vankilassa.Omani ei ole ollut.
- Anonyymi00002
Faktojen tuominen esiin ei ole vttuilua. Aloitus oli puhdasta psykologiaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Puhdasta?!😂 On niin olevinaan joku luotettava diagnosoija.. ei hvetti!
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Puhdasta psykologiaa tuuleen tarinoita huutaen ihmiselle jota ei ole olemassakaan. Mielenvajaat elämänkoululaiset korkeintaan kokee, että näille groteskeille tilityksille on joku kohde, koska naisviha tyhmentää ja turruttaa mielen. T
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Puhdasta psykologiaa tuuleen tarinoita huutaen ihmiselle jota ei ole olemassakaan. Mielenvajaat elämänkoululaiset korkeintaan kokee, että näille groteskeille tilityksille on joku kohde, koska naisviha tyhmentää ja turruttaa mielen. T
Entä mikäpä on syynä miesvihaasi T?
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
T nainen eli TaTo. Lisäys. Miltä tuntuu olla mielenköyhä misogyyni, miten pärjäätte sen asian kanssa
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Entä mikäpä on syynä miesvihaasi T?
syytän vaikka yhteiskuntaa ja vallitsevia olosuhteita tästä, syytä sinä vaikka yksilöä, jolla ei ole osaa eikä arpaa sinun ongelmiisi ja niitä vaikuttaa riittävän
- Anonyymi00027
Anonyymi00002 kirjoitti:
Anonyymipalstalla faktoja tuot esille?? Älä viitti taidat olla idiootti tai vaan niin hel*etin ilkee ihminen ett sen naisen kannattaa pysyä susta kaukana.
- Anonyymi00003
En ummara
- Anonyymi00020
Sen siitä saa kun selaa trollipalstaa kuvitellen, että se tarjoaa suunnattomasti tietoa muista ihmisistä. Hanki elämä, sillä siitä särystä pääsee homie
- Anonyymi00005
Mene hoitoon AP🧐
- Anonyymi00006
Nope!
Oot niin väärässä kuin vaan voitkaan olla. 😊 - Anonyymi00007
Aloittaja täysin oikeassa tässä tapauksessa.Rakastuvat perseaukisiin jännämiehiin ja pikkukonniin .
- Anonyymi00010
Helppo se on haukkua, kun ei tiedä toisten kokemuksista mitään. Kaikki ei saa sellaisia lähtökohtia kotoa, että pystyisi elämään toisin. Lapsi tarvitsee syliä ja rakkautta, ei kaltoinkohtelusta voi syntyä mitään hyvää. Hakee tosiaan sitä isän rakkautta niistä rikollisista. Tuttua ja "turvallista". Järjen tasolla moni varmaan ymmärtää ongelmansa, mutta lapsuuden traumoista ei pääse koskaan eroon, ainakaan kokonaan. Ja minun isäni ei ole ollut linnassa, vaan menetin hänet kuolemalle. Mutta pystyn ymmärtämään erilaisia ihmiskohtaloita, kun itsellä on muista syistä tullut lapsuuden kehityksellinen trauma. Miksi nälvit ihmistä, joka on kokenut kovia? Hän voi myös ajatella, ettei ansaitse mitään parempaa. Toivoisin että ihmiset vähän yrittäisivät ymmärtää toistennkokemaa syvemmin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Helppo se on haukkua, kun ei tiedä toisten kokemuksista mitään. Kaikki ei saa sellaisia lähtökohtia kotoa, että pystyisi elämään toisin. Lapsi tarvitsee syliä ja rakkautta, ei kaltoinkohtelusta voi syntyä mitään hyvää. Hakee tosiaan sitä isän rakkautta niistä rikollisista. Tuttua ja "turvallista". Järjen tasolla moni varmaan ymmärtää ongelmansa, mutta lapsuuden traumoista ei pääse koskaan eroon, ainakaan kokonaan. Ja minun isäni ei ole ollut linnassa, vaan menetin hänet kuolemalle. Mutta pystyn ymmärtämään erilaisia ihmiskohtaloita, kun itsellä on muista syistä tullut lapsuuden kehityksellinen trauma. Miksi nälvit ihmistä, joka on kokenut kovia? Hän voi myös ajatella, ettei ansaitse mitään parempaa. Toivoisin että ihmiset vähän yrittäisivät ymmärtää toistennkokemaa syvemmin.
Eihän ”rikolliset” voi koskaan luoda mitään rauhaa ja turvaa vaan oletus on että joutuvat vaikeuksiin ennemmin tai myöhemmin, eihän tuollainen voi luoda turvaa ja vakautta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minulla on ollut lapsuuden turvallisin koti. On saanut olla lapsi, ehken siksi olekkaan kiusaaja.
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minulla on ollut lapsuuden turvallisin koti. On saanut olla lapsi, ehken siksi olekkaan kiusaaja.
No syytä sinä aapeeäijä vaikka äitiäs siitä, että susta tuli tommonen
- Anonyymi00008
Väärin. Isä oli politiikassa ja aluetason vaikuttaja. mutta tasan yhtä paljon poissa kotoa kun mitä epäilitkin mies
Naiselta - Anonyymi00009
Ei mun isäni ole koskaan ollut missään vankilassa.
Että ohi. - Anonyymi00012
A) mitä se sinulle kuuluu
B) mitä.se sinulle kuuluu
C) mitä se sinulle kuuluu
Onko sun oma elämäs noin köyhää? Kerro meille. Ainii mut eihän sulla ole mitään elämää 🤣 - Anonyymi00013
Se yks nainen haluaa aineita siks se seurustelee rikollisten kanssa.
Minä taas en seurustele itseäni paljon vanhempien miesten kanssa koska minulla oli oma Isäkin ja en tarvitse Isähahmoja joten vedä käpy käteen vaan.- Anonyymi00021
Tiedätkö palstasetä, että sulla on kuuppa ihan soseessa. Ja sinun juttuihin nojaavilla nipoilla ym. T naiselta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tiedätkö palstasetä, että sulla on kuuppa ihan soseessa. Ja sinun juttuihin nojaavilla nipoilla ym. T naiselta
Liika koka kola liika kallistakin olla
- Anonyymi00014
minulla oii hetki aikaa kun jos jotain hassua.. jotain sykayn valoja ja juttuja, nyt taas mentävä kuin menninkäinen asioita.
- Anonyymi00016
Missä oot nähnyt naisen rikollisen kanssa. Kotikasvatukseeni on kuulunut myös, että ei valikoida ihmisiä keneltä kyselee kuulumisia ja juttelee. Usein tietämättäkin onko nyt joku rikollinen vai ei. Rikolliset, kun voi pukeutua, miten sattuu.
- Anonyymi00017
Ei olla oltu kumpikaan koskaan, mutta sakot maksoi kerran kyllä ettei tartte sitäkään vähää pyörähtää. Aina jeesasi ohjasi
- Anonyymi00026
Ja täällä suomi24 ikävä palstalla asiaa anonyyminä esittelet??
No se nainen tuskin ees käy täällä ja anonyymiys tarkoittaa tietysti sitä että se oikea voi olla kuka tahansa.
Joten tämä viestisi nyt kertookin lähinnä sinusta eikä mitään hyvää. Olet ehkä itsekin rikollinen ja hommat on tuttuja. Sen naisen kannattaa ainakin sinusta pysyä mahdollisimman kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1341368Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2541008On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35740- 66697
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah193604Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105483
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59456