Viikon päästä? Voisiko se olla mahdollista?
Ainakin niin kovasti toivoisin.
Nähtäisiinköhän nainen
42
448
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Miksi juuri viikon päästä?
- Anonyymi00002
Ei todellakaan nähdä ja hyvä niin.
- Anonyymi00003
Miksi sä vastailet täällä tylysti, jos et halua nähdä?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi sä vastailet täällä tylysti, jos et halua nähdä?
Ei kukaan mitään stalkkeria halua nähdä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kukaan mitään stalkkeria halua nähdä.
Ei sinulle. Hakeudu jo hoitoon, please.
Ap - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei sinulle. Hakeudu jo hoitoon, please.
ApOot aloittajaäijä ihan masentavan monotoninen kersoille suunnatun näytelmäsi kanssa. Tee
- Anonyymi00004
Kyllä voi olla mahdollista.
- Anonyymi00006
Olisihan se mahdollista.
- Anonyymi00007
En usko, että mies edes haluaa!
- Anonyymi00014
No minä mies nyt kyllä todellakin haluan, ja kun näkemiseen saattaisi olla mahdollisuuskin!
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
No minä mies nyt kyllä todellakin haluan, ja kun näkemiseen saattaisi olla mahdollisuuskin!
Kerro joku vihje ketä naista haluat nähdä?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerro joku vihje ketä naista haluat nähdä?
Ei olla kunnolla nähty ainakaan kahteen vuoteen. Ohimennen kyllä kohdattu.
Ap - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei olla kunnolla nähty ainakaan kahteen vuoteen. Ohimennen kyllä kohdattu.
ApOhi menee sitten minun osalta, meidän viime juttelusta ei ole vielä noin pitkää aikaa. Vähän lyhyempikin aika tuntuu kyllä ikuisuudelta.. 💔 ollaan kuljettu taas ristiin ja en usko että näemme ensi viikonloppunakaan, et sinä ole silloin tulossa sinne kuitenkaan, jos ja tuskin minäkään.
- Anonyymi00008
En todellakaan halua nähdä sinua enää koskaan, miten voit edes ajatella sellaista. Oletko mustasukkainen siitä, jos minä löydän uuden ikäiseni ystävän!
- Anonyymi00029UUSI
No ei kuule sulle s##tanan jankuttaja tämäkään.
Ap - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No ei kuule sulle s##tanan jankuttaja tämäkään.
ApPidät vissiin kellariteatteriäijä, eli aapee kaikkia ihan idareina?
- Anonyymi00009
Ymmärrän, että haluat katsoa, mitä välillämme voisi olla. En toimi kuitenkaan kenenkään testivaihtoehtona. Toivon, että kunnioittaisit myös minun rajoja.
- Anonyymi00012
Miksi vasta silloin?
Viikossa on aika monta päivää jolloin kaikki voi muuttua. Voi olla jopa myöhäistä viikon päästä. - Anonyymi00013
Ei.
- Anonyymi00015
Ajoit jo ohi. Et tullu jutteleen.
- Anonyymi00017
Sivusta jostain toivotan teille, sinulle ja naisellesi näkemisiä ja hyvää mieltä. Useat asiat ovat mahdollisia kun niistä vain tekee mahdollisia.
- Anonyymi00031UUSI
Paljon kiitoksia tästä, oli niin kivasti sanottu!
Ap
- Anonyymi00018
Mikä ettei.
- Anonyymi00020
Onko tiedossa joku tilaisuus, johon molemmat ovat menossa vai yritätkö sopia erillistä kahdenkeskistä tapaamista?
- Anonyymi00038UUSI
Täällä tämä kuuppajumi taas parhaansa mukaan yrittää järkeistää guben näytelmiä kolkkojen kysymystensä kera. Puistatus.
- Anonyymi00021
Voidaan nähdä jos kysyt viestillä!
- Anonyymi00022
Minä haluaisin nähdä hänet jo taas huomenna. Jos olisin itse paremmin kartalla ja itsekseni 😊
- Anonyymi00023
Mitään muuta en toivo niin paljon kuin hänen näkemistään. Olisipa mahdollisuus 🥹🥲🥲🥲
- Anonyymi00024UUSI
Sitä mahdollisuutta et tule koskaan saamaan, usko jo etten halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Sinulla oli yli kaksitoista vuotta aikaa sanoa jotain, mutta siihen et pystynyt ja koska lasteni isä oli samalla tavalla hiljainen kuin sinä, en todekaan pidä vähäpuheisista miehistä ja minä olen hygieenikko ja se mitä teet on minulle todella iso ongelma!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sitä mahdollisuutta et tule koskaan saamaan, usko jo etten halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan! Sinulla oli yli kaksitoista vuotta aikaa sanoa jotain, mutta siihen et pystynyt ja koska lasteni isä oli samalla tavalla hiljainen kuin sinä, en todekaan pidä vähäpuheisista miehistä ja minä olen hygieenikko ja se mitä teet on minulle todella iso ongelma!
Sori, teksti ei ollut mieheltä vaan naiselta miehelle. Pitäisikö sinun lukea aloitus ja vastaukset ennen kun vastaat, tuntuu ettet lue mitään kunnolla vaan vastaat samat asiat jokaiseen ketjuun.
- Anonyymi00025UUSI
Syksyllä vasta taitaa tulla tilaisuuksia näkemisiin.
- Anonyymi00026UUSI
Ehkä niin. Jos oma olo olisi silloin parempi. Niin toivon. Toki se vaatii muunkin yhteyden löytymisen kuin palstan.
Hyviin uniin.
🍁 - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ehkä niin. Jos oma olo olisi silloin parempi. Niin toivon. Toki se vaatii muunkin yhteyden löytymisen kuin palstan.
Hyviin uniin.
🍁Kaunista unta sinulle!🍂
Nainen
- Anonyymi00033UUSI
Sopii mul👍❤️
- Anonyymi00035UUSI
Oletko vanhempi M-nainen? Haluaisin tavata heti kun on mahdollista. Onnistuisiko se?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oletko vanhempi M-nainen? Haluaisin tavata heti kun on mahdollista. Onnistuisiko se?
Onnistuu huomisesta eteenpäin.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Onnistuu huomisesta eteenpäin.
Oot varmaan eri. Me ei varmaan voida tavata jollen lähde pienelle reissulle? Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Alkupaloja voisin silmillä maiskutella.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oot varmaan eri. Me ei varmaan voida tavata jollen lähde pienelle reissulle? Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Alkupaloja voisin silmillä maiskutella.
Joo. Ota yhteyttä.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Joo. Ota yhteyttä.
Missä yhteyttä?
Et oo lukenut Wa:ssa viime viestejäni? (Vinkki) - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Joo. Ota yhteyttä.
Saisko jotain vinkkiä? Pitää olla täysin varma että voin laittaa.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ollut M naiselle aloitus.
- Anonyymi00040UUSI
Järjestät itse niin että se on mahdollista kysymällä häneltä suoraan kuinka palikka olet että moisia täällä edes kysyt jos tiedät keneltä kysyä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511