Löytyisikö oikeesti täältä alistuvaa naista joka tykkää myös piiskata ja sitomisesta? Pistäkää viestiä tuleen ja kertokaa itsestänne. Minä olen 50v. raamikas mies, joka nauttii vanhan ajan kurista
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Millä tavalla tykkäät kurittaa? Millaiseen asentoon naisen yleensä haluat sitoa? Tuleeko kuritusta joka päivä?
- Anonyymi00002
Kyllä kuri pitää olla.Ensin vaatteet pois seisot nurkassa mukisematta määräys polvelle kunnolla kämmentä koitan haaraväliä sitte laitetaan nilkka ranne tanko olet hyvin pylly pystyssä laitetaan anus tappi ja vitsaa kunnolla pylly punottaa hyvin vielä kunnon teko kalua musta käy virralla surisee värisee luulen että tekee hyvää nöyrästi otat suuhun lopuksi pano vaikka molempiin reikiin.Mukava terve 65v. Mies. 02 al Pääsen kyllä kulkemaan pidemmällekki.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä kuri pitää olla.Ensin vaatteet pois seisot nurkassa mukisematta määräys polvelle kunnolla kämmentä koitan haaraväliä sitte laitetaan nilkka ranne tanko olet hyvin pylly pystyssä laitetaan anus tappi ja vitsaa kunnolla pylly punottaa hyvin vielä kunnon teko kalua musta käy virralla surisee värisee luulen että tekee hyvää nöyrästi otat suuhun lopuksi pano vaikka molempiin reikiin.Mukava terve 65v. Mies. 02 al Pääsen kyllä kulkemaan pidemmällekki.
Ai terve 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai terve 🤣🤣🤣🤣
Moi moi.Haluutko nöyryytystä vitsaa olla pylly pystyssä.Mukava terve 65v. Mies 02al
- Anonyymi00006
Monellakin tapaa. Kontillaan polvella sidottuna seiaten. Tällöin saat myös rinnoille ja edestäpäin pitkin valoa. Kuritus riippuu sinusta. Jos kukuttelet ja oot koppava niin silloin saat joko heti tai illalla. Määritän myös miten pukeudut. Terveisin ketjun aloittanut 50v mies
- Anonyymi00008
Sitomisessa sidon sinun rinnat myös jalkojen välistä sidotaan pakettiin. Sidon sinut joskus myös sängytolppiin kiinni siten että koet pientä venytyksen tuskaa. Nautin myös pyykkipojista sinussa. Kerropa itsestäsi nyt. T ketjun aloittanut 50 mies
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Monellakin tapaa. Kontillaan polvella sidottuna seiaten. Tällöin saat myös rinnoille ja edestäpäin pitkin valoa. Kuritus riippuu sinusta. Jos kukuttelet ja oot koppava niin silloin saat joko heti tai illalla. Määritän myös miten pukeudut. Terveisin ketjun aloittanut 50v mies
Millaisia vaatteita yleensä vaadit pitämään? Eroaako pukeutuminen kuinka paljon kotona ja julkisella paikalla?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Millaisia vaatteita yleensä vaadit pitämään? Eroaako pukeutuminen kuinka paljon kotona ja julkisella paikalla?
Vaadin hameen käyttöä kotona ja julkisillapaikoilla. Toki kotioloissa sukat ja sukkanauhaliivit on todennäköisesti pukeutumisen tyylisi
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Riippuu minun mielentilasta. Joskus voi olla myös julkisillapaikoilla paljastavanpaa sinun päällä, koska huomaan nyt jo kiihottuvan siität:t: ketjun aloittanut 50 mies
- Anonyymi00005
Tuon haluaa jokainen mies tehdä.
- Anonyymi00007
Ärsyttää näin paksut sormet et tulee kirjoitusvirheitä
- Anonyymi00009
Sellainen paksu sormi tuntuu hyvältä kun se työntyy liukkaaseen pilluun
- Anonyymi00010
Taidat tietää?
- Anonyymi00019
Jaahaas porsas taas tyrkyllä. Mitäs vittuu täällä olet pysy pahnoillas possu röhkimässä.
- Anonyymi00011
Oisko jollakin naisella mielenkiintoa tähän aiheeseen.Hienoa olisi tyydyttää molempien tarpeet ajan kanssa olisi hienoa keskustella aiheesta kiinnostuneen naisen kanssa.Asustelen länsisuomessa.Mulle välimatka ei este minulla kyllä paikka. Aikuinen mies.
- Anonyymi00013
Onko tämän tyylstä naista leikkiin. 02AL
- Anonyymi00020
No jos siellä niitä se on sun tautinen perse ei muita. Montas persettä olet turussa käynyt tutkimassa.
- Anonyymi00021
Kysytäänpäs näin päin.Onkos naista alistamaan miestä saisit toteuttaa fantasiasi vapaasti.Olen 65 kg puhdas terve mies.Eteläsuomi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5971284- 85995
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta171753Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.297746Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä209702- 58683
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203569Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21531