Alistuvia vanhempia naisia

Anonyymi-ap

Löytyisikö oikeesti täältä alistuvaa naista joka tykkää myös piiskata ja sitomisesta? Pistäkää viestiä tuleen ja kertokaa itsestänne. Minä olen 50v. raamikas mies, joka nauttii vanhan ajan kurista

12

142

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Millä tavalla tykkäät kurittaa? Millaiseen asentoon naisen yleensä haluat sitoa? Tuleeko kuritusta joka päivä?

• Anonyymi00002
        UUSI

Kyllä kuri pitää olla.Ensin vaatteet pois seisot nurkassa mukisematta määräys polvelle kunnolla kämmentä koitan haaraväliä sitte laitetaan nilkka ranne tanko olet hyvin pylly pystyssä laitetaan anus tappi ja vitsaa kunnolla pylly punottaa hyvin vielä kunnon teko kalua musta käy virralla surisee värisee luulen että tekee hyvää nöyrästi otat suuhun lopuksi pano vaikka molempiin reikiin.Mukava terve 65v. Mies. 02 al Pääsen kyllä kulkemaan pidemmällekki.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kyllä kuri pitää olla.Ensin vaatteet pois seisot nurkassa mukisematta määräys polvelle kunnolla kämmentä koitan haaraväliä sitte laitetaan nilkka ranne tanko olet hyvin pylly pystyssä laitetaan anus tappi ja vitsaa kunnolla pylly punottaa hyvin vielä kunnon teko kalua musta käy virralla surisee värisee luulen että tekee hyvää nöyrästi otat suuhun lopuksi pano vaikka molempiin reikiin.Mukava terve 65v. Mies. 02 al Pääsen kyllä kulkemaan pidemmällekki.

Ai terve 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ai terve 🤣🤣🤣🤣

Moi moi.Haluutko nöyryytystä vitsaa olla pylly pystyssä.Mukava terve 65v. Mies 02al

• Anonyymi00006
        UUSI

Monellakin tapaa. Kontillaan polvella sidottuna seiaten. Tällöin saat myös rinnoille ja edestäpäin pitkin valoa. Kuritus riippuu sinusta. Jos kukuttelet ja oot koppava niin silloin saat joko heti tai illalla. Määritän myös miten pukeudut. Terveisin ketjun aloittanut 50v mies

• Anonyymi00008
        UUSI

Sitomisessa sidon sinun rinnat myös jalkojen välistä sidotaan pakettiin. Sidon sinut joskus myös sängytolppiin kiinni siten että koet pientä venytyksen tuskaa. Nautin myös pyykkipojista sinussa. Kerropa itsestäsi nyt. T ketjun aloittanut 50 mies

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Monellakin tapaa. Kontillaan polvella sidottuna seiaten. Tällöin saat myös rinnoille ja edestäpäin pitkin valoa. Kuritus riippuu sinusta. Jos kukuttelet ja oot koppava niin silloin saat joko heti tai illalla. Määritän myös miten pukeudut. Terveisin ketjun aloittanut 50v mies

Millaisia vaatteita yleensä vaadit pitämään? Eroaako pukeutuminen kuinka paljon kotona ja julkisella paikalla?

• Anonyymi00005
      UUSI

Tuon haluaa jokainen mies tehdä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ärsyttää näin paksut sormet et tulee kirjoitusvirheitä

• Anonyymi00009
      UUSI

Sellainen paksu sormi tuntuu hyvältä kun se työntyy liukkaaseen pilluun

• Anonyymi00010
        UUSI

Taidat tietää?

• Anonyymi00011
      UUSI

Oisko jollakin naisella mielenkiintoa tähän aiheeseen.Hienoa olisi tyydyttää molempien tarpeet ajan kanssa olisi hienoa keskustella aiheesta kiinnostuneen naisen kanssa.Asustelen länsisuomessa.Mulle välimatka ei este minulla kyllä paikka. Aikuinen mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      149
      591
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      57
      556
    Aihe