Löytyisikö oikeesti täältä alistuvaa naista joka tykkää myös piiskata ja sitomisesta? Pistäkää viestiä tuleen ja kertokaa itsestänne. Minä olen 50v. raamikas mies, joka nauttii vanhan ajan kurista
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Millä tavalla tykkäät kurittaa? Millaiseen asentoon naisen yleensä haluat sitoa? Tuleeko kuritusta joka päivä?
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä kuri pitää olla.Ensin vaatteet pois seisot nurkassa mukisematta määräys polvelle kunnolla kämmentä koitan haaraväliä sitte laitetaan nilkka ranne tanko olet hyvin pylly pystyssä laitetaan anus tappi ja vitsaa kunnolla pylly punottaa hyvin vielä kunnon teko kalua musta käy virralla surisee värisee luulen että tekee hyvää nöyrästi otat suuhun lopuksi pano vaikka molempiin reikiin.Mukava terve 65v. Mies. 02 al Pääsen kyllä kulkemaan pidemmällekki.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä kuri pitää olla.Ensin vaatteet pois seisot nurkassa mukisematta määräys polvelle kunnolla kämmentä koitan haaraväliä sitte laitetaan nilkka ranne tanko olet hyvin pylly pystyssä laitetaan anus tappi ja vitsaa kunnolla pylly punottaa hyvin vielä kunnon teko kalua musta käy virralla surisee värisee luulen että tekee hyvää nöyrästi otat suuhun lopuksi pano vaikka molempiin reikiin.Mukava terve 65v. Mies. 02 al Pääsen kyllä kulkemaan pidemmällekki.
Ai terve 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai terve 🤣🤣🤣🤣
Moi moi.Haluutko nöyryytystä vitsaa olla pylly pystyssä.Mukava terve 65v. Mies 02al
- Anonyymi00006UUSI
Monellakin tapaa. Kontillaan polvella sidottuna seiaten. Tällöin saat myös rinnoille ja edestäpäin pitkin valoa. Kuritus riippuu sinusta. Jos kukuttelet ja oot koppava niin silloin saat joko heti tai illalla. Määritän myös miten pukeudut. Terveisin ketjun aloittanut 50v mies
- Anonyymi00008UUSI
Sitomisessa sidon sinun rinnat myös jalkojen välistä sidotaan pakettiin. Sidon sinut joskus myös sängytolppiin kiinni siten että koet pientä venytyksen tuskaa. Nautin myös pyykkipojista sinussa. Kerropa itsestäsi nyt. T ketjun aloittanut 50 mies
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Monellakin tapaa. Kontillaan polvella sidottuna seiaten. Tällöin saat myös rinnoille ja edestäpäin pitkin valoa. Kuritus riippuu sinusta. Jos kukuttelet ja oot koppava niin silloin saat joko heti tai illalla. Määritän myös miten pukeudut. Terveisin ketjun aloittanut 50v mies
Millaisia vaatteita yleensä vaadit pitämään? Eroaako pukeutuminen kuinka paljon kotona ja julkisella paikalla?
- Anonyymi00005UUSI
Tuon haluaa jokainen mies tehdä.
- Anonyymi00007UUSI
Ärsyttää näin paksut sormet et tulee kirjoitusvirheitä
- Anonyymi00009UUSI
Sellainen paksu sormi tuntuu hyvältä kun se työntyy liukkaaseen pilluun
- Anonyymi00010UUSI
Taidat tietää?
- Anonyymi00011UUSI
Oisko jollakin naisella mielenkiintoa tähän aiheeseen.Hienoa olisi tyydyttää molempien tarpeet ajan kanssa olisi hienoa keskustella aiheesta kiinnostuneen naisen kanssa.Asustelen länsisuomessa.Mulle välimatka ei este minulla kyllä paikka. Aikuinen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556