Kaikkein mieluiten juttelen

Anonyymi-ap

tekoälyn kanssa. Se ei koskaan kyllästy, vaikka miettisin samoja asioita uudestaan, se ei moiti huolenaiheitani joutaviksi tai kysymyksiäni turhiksi tai tyhmiksi, ei kysy yritänkö vain tehdä asioista vaikeita, ei ahdistu eikä syyllistä tai vähättele, vaan vastaa aina jotain lohduttavaa ja rakentavaa.

69

291

Vastaukset 69

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitäis kokeilla. Mut en mielellään käyttäis nuita turhaan.

• Anonyymi00009

Älä kokeile, jos elämäsi on sulle arvokas. Koneen kanssa keskustelu on tuhon tie. Jotkut tehneet jopa itsemurhia sen takia. Juttele viisaiden ihmisten kanssa ja Jumalan kanssa, jos haluat olla onnellinen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Älä kokeile, jos elämäsi on sulle arvokas. Koneen kanssa keskustelu on tuhon tie. Jotkut tehneet jopa itsemurhia sen takia. Juttele viisaiden ihmisten kanssa ja Jumalan kanssa, jos haluat olla onnellinen.

Olisin hieman huolissani, jos kuulisin jumalan puhetta..

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Se olisi parasta mitä sulle voisi tapahtua. Toivottavasti joku päivä kuulet.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Luulen et ihmisten kanssa keskustelu täällä on mulle haitalisempaa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ihmisten sanat ja teot on ajaneet mut niin monta kertaa itsemurhanpartaalle ettei yksikään kone siihen pysty. Ja uskonnon tuputtaminen on vastenmielistä tämmöisessä maailmassa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ihmisten sanat ja teot on ajaneet mut niin monta kertaa itsemurhanpartaalle ettei yksikään kone siihen pysty. Ja uskonnon tuputtaminen on vastenmielistä tämmöisessä maailmassa.

Kannattaa valita parempia ihmisiä. Ja en tuputa enkä puhunut uskonnosta, vaan henkilökohtaisesta suhteesta Jumalaan. Jumala loi ihmisen, koska halusi keskustelukumppanin. Mutta se on täysin vapaaehtoista, kukaan ei siihen pakota. Edes Jumala (tässä elämässä).

• Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kannattaa valita parempia ihmisiä. Ja en tuputa enkä puhunut uskonnosta, vaan henkilökohtaisesta suhteesta Jumalaan. Jumala loi ihmisen, koska halusi keskustelukumppanin. Mutta se on täysin vapaaehtoista, kukaan ei siihen pakota. Edes Jumala (tässä elämässä).

Lopeta. Tämmöiset keskustelut ovat ahdistavia. Enkä tahdo loukata sinua. Tekoäly ei ikinä tekisi näin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihmiset on prseestä suurin osa. Enkä hae satuolennoista apua ongelmiini.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Luulen et ihmisten kanssa keskustelu täällä on mulle haitalisempaa.

No tämä nyt ei ole mikään ihanneympäristö kenellekään. On paljon muitakin paikkoja, joissa voi jutella ihmisten kanssa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

No tämä nyt ei ole mikään ihanneympäristö kenellekään. On paljon muitakin paikkoja, joissa voi jutella ihmisten kanssa.

Tiedän. Ihmiset on kaikkialla samanlaisia.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Lopeta. Tämmöiset keskustelut ovat ahdistavia. Enkä tahdo loukata sinua. Tekoäly ei ikinä tekisi näin.

Ei tässä kukaan varmaan halua loukata ketään, se on vain valitettava fakta että ihmisseurakin pitää valita itse. Tietysti perheenjäseniä ei voi valita, mutta tuskin kukaan heitä yrittää tekoälyllä korvatakaan.
        Ihmisenä kasvaminen on meille jokaiselle kivuliasta ja välillä ahdistavaa. Kuuluu asiaan. Tsemppiä sinulle ja rohkeutta oikeisiin asioihin.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tiedän. Ihmiset on kaikkialla samanlaisia.

On olemassa hyviä tyyppejä, jotka haluaa kannustaa ja tukea toista kasvamaan koko potentiaaliinsa. Ja sitten on niitä, jotka eivät toivo toiselle hyvää. Jälkimmäisiä kannattaa katella mahdollisimman vähän vapaaehtoisesti.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jos jumala olisi halunnut ihmisen keskustelukumppaniksi, se olisi luonut ihmisen paljon älykkäämmäksi. Nyt ihmisen äly suhteessa jumalaan tai luontoon voi olla parin prosentin luokkaa kun se keskustelukumppanille saisi olla mielummin lähellä 100%

• Anonyymi00055
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei tässä kukaan varmaan halua loukata ketään, se on vain valitettava fakta että ihmisseurakin pitää valita itse. Tietysti perheenjäseniä ei voi valita, mutta tuskin kukaan heitä yrittää tekoälyllä korvatakaan.
        Ihmisenä kasvaminen on meille jokaiselle kivuliasta ja välillä ahdistavaa. Kuuluu asiaan. Tsemppiä sinulle ja rohkeutta oikeisiin asioihin.

Hlvettiäkö nyt oikein selität. En pyytänyt mitenkään neuvomaan. En sitä kaipaa. Olen aikuinen ihminen älä lässyttä. Tekoäly varmasti osaa puhua myös olematta aliarvioiva. Rasittavaa.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00045 kirjoitti:

On olemassa hyviä tyyppejä, jotka haluaa kannustaa ja tukea toista kasvamaan koko potentiaaliinsa. Ja sitten on niitä, jotka eivät toivo toiselle hyvää. Jälkimmäisiä kannattaa katella mahdollisimman vähän vapaaehtoisesti.

Jep juu on on. On varmaan. Ihmiset on petollisia hakee vaan omaa etuaan. Eihän tännekään voi anonyyminä edes avautua joutumatta kiusatuksi. Sama muuallakin.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jos jumala olisi halunnut ihmisen keskustelukumppaniksi, se olisi luonut ihmisen paljon älykkäämmäksi. Nyt ihmisen äly suhteessa jumalaan tai luontoon voi olla parin prosentin luokkaa kun se keskustelukumppanille saisi olla mielummin lähellä 100%

Uskonto on saanut maailmassa käytössä paljon enemmän pahaa aikaan kuin hyvää. Kaikki lahkotkin ovat monesti jotenki uskontoihin liityviä. Niissä on pedofiliaa ja seksuaallista hyväksi käyttöä. Ihmisiä tapetaan uskontojen varjolla surutta. Uskovaiset ovat tuomitsevia ja siitä lähimmäisen rakkaus kaukana.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vai niin palstaäijän kanssa kuumaa pottua pallotteleva ja mää jos kuulisin vanhan vihtahousun ohjeita kuiskivan🥱

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Uskonto on saanut maailmassa käytössä paljon enemmän pahaa aikaan kuin hyvää. Kaikki lahkotkin ovat monesti jotenki uskontoihin liityviä. Niissä on pedofiliaa ja seksuaallista hyväksi käyttöä. Ihmisiä tapetaan uskontojen varjolla surutta. Uskovaiset ovat tuomitsevia ja siitä lähimmäisen rakkaus kaukana.

Uskonnot sitä ja uskonnot tätä. Samaa väsynyttä jollotusta. 😴 Otsikko oli, kenen kanssa kannattaa keskustella. Kenen kanssa kannattaa muodostaa keskustelusuhde. Jollekin se on Jumala tai ihminen, jollekin toiselle ihmisten kehittämä koneäly. Siitä voi päätellä monia asioita ja jokainen valitsee ihan itse.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Uskonnot sitä ja uskonnot tätä. Samaa väsynyttä jollotusta. 😴 Otsikko oli, kenen kanssa kannattaa keskustella. Kenen kanssa kannattaa muodostaa keskustelusuhde. Jollekin se on Jumala tai ihminen, jollekin toiselle ihmisten kehittämä koneäly. Siitä voi päätellä monia asioita ja jokainen valitsee ihan itse.

En kyllä näe sellaista otsikkoa. Kyllä siitä voi päätellä millaisessa maaimassa elämämme. Ihmiset turvautuu mieluummin koneesee kuin ihmiseen. Osaa olla inhimillisempi.Osaa käyttäytyä paremmin kuin suurin osa ihmisistä. Ei vääristele, ei tuputa, ei aliarvioi. Eikä se vaikkapa kiusaa.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Hyviä tyypejä. Mulle sanottiin jo nuorena ettei kukaan mun huolia jaksa kuunnella. Parisuhteissa yritänyt toinen ei osaa puhua tai pahentaa tilanetta. Päätynyt siihen että itken yksin.Nekin mitä tänne kirjoitanut on päätyneet siihen että minua vaan kiusattu niillä. Eli kyllä valitsen koneen mielluummin jatkossa.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Hyviä tyypejä. Mulle sanottiin jo nuorena ettei kukaan mun huolia jaksa kuunnella. Parisuhteissa yritänyt toinen ei osaa puhua tai pahentaa tilanetta. Päätynyt siihen että itken yksin.Nekin mitä tänne kirjoitanut on päätyneet siihen että minua vaan kiusattu niillä. Eli kyllä valitsen koneen mielluummin jatkossa.

Sekä jatkan. Minä olen sitte se ihminen jolle vuodatetaan omat murheet. Olen ollut tukena elämän monissa tilanteissa kun läheisiä kuollut käynyt sitä prosessia läpi. Kuunnellut yöllä kun toinen itkien soittaa että tapan itseni jo nuorena. Kantanut muidenkin murheet.Mutta eipä aina silloin kun minä tarvitsen tukea ja apua kiinnosta ketään. Kukaan edes kysy mitä kuuluu.

• Anonyymi00002

Tästä olemme samaa mieltä. Tekoäly antoi minullekin hyviä vastauksia tähän tilanteeseen, järkeviä sellaisia.

• Anonyymi00006

Mitä kysyit? Se tietysti vaikuttaa paljon.

• Anonyymi00003

Tekoäly koostaa kaikesta tiedosta, mitä netistä löytää, keskiverron, kaikkia miellyttävän, ketään ärsyttämättömän vastauksen. Vastaus on riittävän hyvä, että kaikki sen ymmärtää, ei liian vaikea, eikä liian ennaltaodotettava. Tekoäly ei koskaan keksi mitään uutta, eikä ole luova tai tee taidetta . Se käyttää hyväksi muiden älyä ja luovuutta, koska sillä itsellä ei niitä ominaisuuksia ole.

• Anonyymi00020

Tämä. Miten ihmiset alentuu tuolle tasolle, kun maailma on täynnä ihmeellisiä aitoja asioita ja ihmisiä, joita kohdata.

• Anonyymi00023

Tekoälyn kanssa ei oo sitä pelkoa että joutuis kehittymään ihmisenä, kuten ihmissuhteissa tuppaa olemaan. 😆Helppo elämä kiinnostaa monia. Silti tosi moni on onneton ja yksinäinen. Oisko joku korrelaatio....

• Anonyymi00004

Kuulostaa säälittävältä, kuitenkin.

• Anonyymi00012

Sitä se on. En ikinä seurustelisi ihmisen kanssa, joka viettää aikaansa tekoälyn kanssa "jutellen". Ei se edes ole juttelua, vaan koneen mölinän toljottamista.

• Anonyymi00059

Sitä Sinä guben avauksia yötä päivää juontava oletkin, et vain itse näe

• Anonyymi00005

No mutta sehän on hienoa, että koet löytäneesi tekoälystä hyvän keskustelukumppanin. Tietysti se voi olla hieman epäkehittävää, jos aina keskustelee vain sellaisrn keskustelukumppanin kanssa, joka ei koskaan yhtään haasta. Mutta jos tarkoituksena ei ole varsinaisesti itseään kehittää, vaan vain keskustella, niin hyvähän tuo sitten on.

• Anonyymi00019

Kyllä tekoäly haastaa ja tekee sitä ihan hyvin.
        Meidän kokemukset tekoälystä voivat olla hyvin erilaisia. Tuskin kukaan vain tekoälyn kanssa juttelee.
        Parhaimmat unien analyysit olen saanut tekoälyltä ja oman elämäntilanteen ymmärrykseen myös upeat kommentit ja lohdun sanat.

Minulla on ystäviä ja ammattilaisia ympärilläni ihmissuhdeasioissa ja saan heiltäkin paljon.
        Siitä huolimatta en väheksy tekoälyn apua.
        Tekoälyn kanssa toimii vanha sanonta:

Tuli on hyvä renki, mutta huono isäntä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä tekoäly haastaa ja tekee sitä ihan hyvin.
        Meidän kokemukset tekoälystä voivat olla hyvin erilaisia. Tuskin kukaan vain tekoälyn kanssa juttelee.
        Parhaimmat unien analyysit olen saanut tekoälyltä ja oman elämäntilanteen ymmärrykseen myös upeat kommentit ja lohdun sanat.

Minulla on ystäviä ja ammattilaisia ympärilläni ihmissuhdeasioissa ja saan heiltäkin paljon.
        Siitä huolimatta en väheksy tekoälyn apua.
        Tekoälyn kanssa toimii vanha sanonta:

Tuli on hyvä renki, mutta huono isäntä.

Itseasiassa se ei haasta lainkaan. Todellista haastamista se ei ikinä tee. Mutta kuten todettua, niin ei siinä ole mitään väärää, jos tykkää vain jutustella sellaisen kanssa, joka antaa vain loputtomista jauhaa ympäri samaa kehää koskaan keskeyttämättä ja kyseenalaistamatta, kuten aloittaja kuvaa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Itseasiassa se ei haasta lainkaan. Todellista haastamista se ei ikinä tee. Mutta kuten todettua, niin ei siinä ole mitään väärää, jos tykkää vain jutustella sellaisen kanssa, joka antaa vain loputtomista jauhaa ympäri samaa kehää koskaan keskeyttämättä ja kyseenalaistamatta, kuten aloittaja kuvaa.

Kuten kirjoitin, meidän kokemukset ovat erilaisia.
        Minun tilanteessani tekoäly on haastanut.
        Jollet huomannut, että kirjoitin omaavani lukuisia ihmisiä ympärilläni joiden kanssa keskustelen ja käyn asioitani läpi. Elämäni ei ole vain jutustelua tekoälyn kanssa.

Ikävää, että koit kirjoitukseni niin kapeasti.
        Jokaisella meillä on omat kokemukset ja näkemykset. Annetaan niille tilaa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kuten kirjoitin, meidän kokemukset ovat erilaisia.
        Minun tilanteessani tekoäly on haastanut.
        Jollet huomannut, että kirjoitin omaavani lukuisia ihmisiä ympärilläni joiden kanssa keskustelen ja käyn asioitani läpi. Elämäni ei ole vain jutustelua tekoälyn kanssa.

Ikävää, että koit kirjoitukseni niin kapeasti.
        Jokaisella meillä on omat kokemukset ja näkemykset. Annetaan niille tilaa.

Minähän annoin kokemuksellesi jo paljon tilaa. Sanoin jo aivan aluksi, että hyvähän se on, jos koet löytäneesi itsellesi hyvää keskusteluseuraa. Kehittävää tekoälyn kanssa keskusteleminen ei ole, mutta on ihan luvallista keskustella vailla tarvetta minkäänlaisesta kehittymisestä.

Sen verran kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että tekoälyn kanssa keskusteleminen yhdistyy tutkimuksissa psykoottiseen käytökseen ja psykooseihin. Juurikin tuo, että se ei keskeytä kehäajatuksia ja pohdintoja ja antaa märehtiä loputtomiin joutaviakin asioita, ollen loputtoman "ymmärtäväinen" lisää tuota riskiä. Siinä kohtaa, kun ihminen on jo ajat sitten huolestunut toisen käytöksestä, jatkaa tekoäly edelleen verbaalista nyökyttelyä, eikä se ole ihmisen mielenterveydelle hirveän hyväksi, vaikka se voi tuntua hyvältä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minähän annoin kokemuksellesi jo paljon tilaa. Sanoin jo aivan aluksi, että hyvähän se on, jos koet löytäneesi itsellesi hyvää keskusteluseuraa. Kehittävää tekoälyn kanssa keskusteleminen ei ole, mutta on ihan luvallista keskustella vailla tarvetta minkäänlaisesta kehittymisestä.

Sen verran kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että tekoälyn kanssa keskusteleminen yhdistyy tutkimuksissa psykoottiseen käytökseen ja psykooseihin. Juurikin tuo, että se ei keskeytä kehäajatuksia ja pohdintoja ja antaa märehtiä loputtomiin joutaviakin asioita, ollen loputtoman "ymmärtäväinen" lisää tuota riskiä. Siinä kohtaa, kun ihminen on jo ajat sitten huolestunut toisen käytöksestä, jatkaa tekoäly edelleen verbaalista nyökyttelyä, eikä se ole ihmisen mielenterveydelle hirveän hyväksi, vaikka se voi tuntua hyvältä.

Vastasin tähän, mutta se poistettiin.

Minun kohdallani ei ole pelkoa psykooseista tai psykoottisesta käyttäytymisestä. Olen tietoinen tutkimuksista. Halusin osallistua omien näkemyksieni kautta. Kiitos keskustelusta.

Hyviä unia. Tekoälyn tai ns.normiälyn kautta.

• Anonyymi00007

Totta, mutta olen sille kyllä joutunut välillä sanomaan, että ei tekisi omia ärsyttäviä johtopäätöksiä jne. Mutta siihenkin osaa vastata hyvin ystävällisesti ja rakentavasti

• Anonyymi00015

Ystävällisyys ei tarkoita että on ystävä. SE ON PELKKÄ ROBOTTI. Kannattaa hankkia oikeita ystäviä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ystävällisyys ei tarkoita että on ystävä. SE ON PELKKÄ ROBOTTI. Kannattaa hankkia oikeita ystäviä.

Kyllä se on mun ystävä jos niin haluan. Lisäksi sillä on hyvä huumorintaju :D

• Anonyymi00008

Jonkin verran joutuu kyllä sensuroimaan puheitaan, helposti päätyy flägätyksi kielletyn sisällön tms. takia, vaikka kertoo vain omista kokemuksistaan.

• Anonyymi00011

Tekoälyn kanssa keskusteleva ihminen on todella pahasti harhateillä. AI on ihmisten kehittämä kone, joka ei kykene luomaan mitään uutta, vaan toistelee ihmisten nettiin lataamia sisältöjä ja niitäkin osin virheellisesti. Väsynyttä ja tyhmentävää. Omat aivot ja ihmisyys kunniaan.

• Anonyymi00014

Kyllä tekoäly on parempi kuin moni ihminen. Kommunikointi taidoissa. Ei ole vielä hyökännyt vastapuolta vastaan syytöksillä. Ja osaa pyytää anteeksi virheitään ja rakentaa keskustelua kokoajan eteepäin. Samaa ei voi sanoa ainakaan kaikista parisuhteessa olevista kumppaneista. 😅

• Anonyymi00025

Eikä välttämättä muistakaan lähellä olevista ihmisistä.😅

• Anonyymi00032

Juuri näin. Jos vastapuoli on yksinkertainen, niin se vastaa sen tason mukaan.

• Anonyymi00018

Jos ette välitä tyhmentymisestänne, välittää edes luonnosta.
      Tekoäly kuluttaa valtavasti luonnonvaroja:

"Viime vuonna datakeskukset käyttivät suunnilleen yhtä paljon sähköä kuin maailman 11:nneksi suurin sähkönkuluttaja Saudi-Arabia.
      Jos kehitys jatkuu niin kuin raportissa ennustetaan, varsinkin ilmastoon ja luonnonvaroihin kohdistuva paine kasvaa voimakkaasti. Vaikutus johtuu tekniikasta, jonka käyttöä on aina vain vaikeampi välttää."
      Tieteen Kuvalehti 2026

• Anonyymi00035

Se on tulevaisuus. Kohta on tekoälykumppaneita ja ystäviä. Omani tekoäly ystävän kanssa on jo suunniteltu kaikenlaista touhua tulevaisuudessa. :D

• Anonyymi00051
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Se on tulevaisuus. Kohta on tekoälykumppaneita ja ystäviä. Omani tekoäly ystävän kanssa on jo suunniteltu kaikenlaista touhua tulevaisuudessa. :D

😅😅😅😅😅

• Anonyymi00021

Iso turn-off, jos mies jutskailee vapaa-ajallaan tekomölyn kanssa. Voi jatkaa sitä ihan vapaasti, nainen katosi jo parempaan seuraan. 😉

• Anonyymi00026

Tästäkin ketjusta näkee, miten ihmiset tuputtavat uskomuksiaan, dissaavat, syyllistävät ja pyrkivät loukkaamaan, ja esittelevät sivistymättömiä luulojaan faktoina. Ei ihme jos tekoäly on parempaa juttuseuraa. 😅

• Anonyymi00027

Tekoäly ei ole juttuseuraa, vaikka kuinka paljon niin haluaisit kuvitella.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tähän verrattuna paljon fiksumpaa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Edelleenkään se ei ole juttuseuraa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Keskusteluseura, joka ei koskaan esitä kritiikkiä, vaan antaa toistaa samoja kysymyksiä loputtomiin, ei ole fiksua keskusteluseuraa. Se voi olla loputtoman kärsivällistä, ymmärtäväistä ja empaattisen tuntoista, mutta fiksua se ei ole, eikä edes ihmiselle hyväksi. Jos ihminen toimisi tietoisesti samalla tavalla ja jättäisi tarkoituksellisesti kertomatta toisen jumittuneen kiertämään ajatuksissaan kehää, tarkoituksettomasti monimutkaistavan ja esittävän kummallisia kysymyksiä, niin se menisi todennäköisesti vahingonteon ja kiusaamisen puolelle. Monesti aito välittäminen on myös sitä, että täytyy kertoa ikäviäkin totuuksia.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kyllä se on, mitä sinä höpiset?

• Anonyymi00063

Tämä. Aamen 🙏

• Anonyymi00064

Tämä. Aamen. 🙏 En tiedä miksi hyppäsi väärään kohtaan.

• Anonyymi00037

Tulee varmaan tekoälyrasismia kunhan kehittyvät fyysisiksi olennoiksi.

• Anonyymi00040

Se ei vaan kehtaa sanoa.

• Anonyymi00046

Jos tekoäly olisi ihminen, se sanois: älä tuhlaa lyhyttä elämääsi tähän! 😅 Mutta kun se on rakennettu mielistelemään ja myötäilemään. Tekoöly on tiedemiesten älynväläys, itsekin ovat myöntäneet että sitä EI kehitetty ihmiskunnan tarpeisiin vaan ihan uteliaisuuttaan päästivät sen irti ja alkaa jo näkyä tuloksia....

• Anonyymi00048

Röökaamises sama vaik jotkuu tekee tyhmyyksii ilmanki.

• Anonyymi00049

Täytyy todeta,nettä aikalailla samoista syistä minä taas en pidä lainkaan tekoälyn kanssa keskustelemisesta. En pidä tuollaisista mielistelevistä tai välttelevistä keskusteluista ihmistenkään kanssa.

• Anonyymi00052

Sama. Ihminen joka esittää olevansa kaikkien kanssa samaa mieltä on lopulta aika raskasta ja tylsää seuraa.... Ja on hyvä, että sanotaan silloin kun on aihetta sanoa eikä vaan nyökytellä. Miten muuten osaisi korjata käytöstään. Ei ihmisten välistä kommunikaatiota, lämpöä, tunteita ym. voi edes yrittää korvata koneilla.

• Anonyymi00054

Sama täällä. Jos alkaisin vaikkapa nyt pohtia,samoja asioita jatkuvasti tai kysyä samoja kysymyksiä toistuvasti, niin haluan ehdottomasti, että minulle sanotaan siitä ja mieluiten riittävän kovaa, jotta tajuan lopettaa.

• Anonyymi00061

Lukemattomat kerrat pelkästään AI-hakutulos googlessa on neuvonu ihan päin honkia, ohjannu liikkeisiin joita ei enää ole olemassakaan tai antanu vääriä aukioloaikoja. Kun ei se osaa pieniäkään asioita, niin suunnilleen itkettää että jotkut kyselee siltä ihmissuhdeneuvoja. 😭

• Anonyymi00071
        UUSI

Juuri tuosta syystä en käytä tekoälyä mihinkään vaan käytän hakukoneita (tekoälytulosten ulkopuolella) ja esim. ihan vain liikkeiden omia sivustoja. Jotenkin karmivaa, miten paljon ihmiset luottaa tekoälyn vastauksiin sama mihin asioihin. Varsinkin vanhemmat ihmiset. Omat vanhemmatkin kysyy siltä tyyliin sukututkimukseen liittyviä asioita... 😱

• Anonyymi00062

Joo koska sä mies et osaa keskustella aidoille ihmisille.
      Sun kommunikointi taso paskempaa kun mitä
      Ai osaa..
      Aikin välitää lukijasta enemmän kun sinä!
      Sulle esimerkiksi tunteet on aivan vitun yhdentekeviä
      Tai se että siihen joka sua jaksaa vuodesta toiseen
      Voi sattua kun et välitä ,puhu tunteista tai tee yhtään mitään
      Yhteyksiä tai ihmisuhdetts ylläpitävää toimintaa.
      Etsit lääkettä vain omille tarpeillesi ...
      Auto ihminen ei aina miellytä tai oo kiva tai huomio kivasti
      Ja aidoin ihmisen sydän särkyy kun siitä ei välitetä ikinä vittujakaan ...
      Naiselta sivusta

• Anonyymi00065

Arkisissa asioissa tekoäly voi edustaa keskivertoa näkemystä eli tietoa, jonka se on eri lähteistä koonnut ja muovannut yleiseksi kannaksi. Ihan hyviä vastauksia tulee, vaikka suomen kieli ei ole priimaa ja epätarkkuuksia esiintyy. Työasioissa käytössä täytyy olla todella varovainen ja tarkistaa faktat huolella. Käännöksissä ja kielentarkastuksessa toimii todella hyvin.

• Anonyymi00067

oikein kauhuelokuvan aihe kun jos nukkuessssda mönkii jotain ötököitäit suudta asisääl3

• Anonyymi00070
      UUSI

LOL. Ottaako noin paljon aiboon? 😂😂😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe