Toripoliisi

Anonyymi-ap

Patsas toripoliisista upseerikerholle??Hä?Mitä mieltä jengi on ??Toinen patsas Pekkolasta??Oisko mitään?

39

381

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tottakai toripoliisista mutta kuka on Pekkola?En tunne kun Kiipan kautta hänen entisen poikapuolen.Sitäkö haette???

• Anonyymi00002

Pitää asua sointulassa vieläkin,muuten patsas hanke hylätään.Kaikille niille patsas jolta onnhenki lähtenyt mutta kaupalla istuneet ikänsä.Nimiä kehiin?!!

• Anonyymi00003

Kiippa sano kyllä ihan suoraan et pesee kätensä siitä äpärästä.

• Anonyymi00004

Onks toripoliisikin ollu mukana syyhkimässä jonku jengi aseit? Voi olla vähän kylmää kyytiä tiedossa

• Anonyymi00005

Mä oon kyllä pitänyt tätä Pekkolaa ja toripoliisia et on ihan pelkkiä paskasäkkejä. Mut ei ne taida olla jos on saaneet itsensä edes kusee järjestettyä😁

• Anonyymi00006

Kummatkin on sentään töissä ja maksaa veroja.

• Anonyymi00007

Juu, ja tosi hienoja miehiä muutennki!🫠 Vai toimiiko työnteko jonain hyvityksenä tyhmyydestä ja ilkeydestä?😆

• Anonyymi00008

Ottakaa Turoaauki Tuppurainen toripoliisiksi. Pitäköön Oulu sen aidon

• Anonyymi00009

Kuullu sellasta huhua et tää Kiipan poikapuoli on niin hyvä sängyssä et ykskään nainen ei ole pettänyt sitä ikänä!😅 Ja muutenki kiva kundi!

• Anonyymi00010

No nyttenkun täällä näemmä vauhtiin on päästy niin lisätään vielä että pitää kavereitten puolta aina ja hyvät suhteet jokapaikkaan kun on niin reilu ja kiva.

• Anonyymi00011

Ei ne loikat yhteiskuntaluokissa onnistu jos on tyhmä!

• Anonyymi00012

Pelkkä seksi-ukko . Jaakko ei tykkää.

• Anonyymi00014

Ei mut eihän tässä voi kuin tukea miestä jos on näin ison elämänmuutoksen tehnyt. MUTTA, se nyt vaatii kuitenkin sitten täydellistä rehellisyyttä. Että ei mitään kaksilla korteilla pelaamista. Et toivottavasti älyää ilmiantaa itsensä verottajalle vuosikausia jatkuneesta pullojenkeräys bisneksestä siis ainakin nyt alkuunsa. Vai haluuks tää olla lain ulkopuolella?

• Anonyymi00015

Siis Toripoliisille toi edellinen viesti

• Anonyymi00016

Onko tämä töpselinokka kenen palveluksessa?😃 Jonkun vartiointiliikkeen?

• Anonyymi00017

Mitä näitä ihmettelemäån. Kouvolassa oli Risumies meillä Toripoliisi! Järjestyksenvalvojia tarvitaan AINA!

• Anonyymi00018

Kunnon rehti sellainen vanhanajan saparohäntä! Pamppu kätee ja pilli suuhun🤣

• Anonyymi00019

Toripoliisi hymyili joskus ja sanoi että pitää olla veekasi!

• Anonyymi00020

No sanoa nyt voi mitä vaan. Mut olen kyllä 100 prosenttisen varma että tällä pullojenkeräilijällä ei ole ollut yhtään Jenkki autoa.

• Anonyymi00021

White trash people

• Anonyymi00022

Linde on yksi meistä!

• Anonyymi00023

Toripoliisi joskus kiusas pikkupoikia Hakalanrannassa. Mentiin sitten äijäporukalla sanomaan että nyt loppu tai... Toripoliisi alko nyyhkyttään ja sano et jos joku muhuhun edes hipaisee, niin mun muijan veli tulee ja hakkaa teidät kaikki! Seurattiin vaan sitte hiljaisina kun se käveli Vihreeseen Opelinsa. Käynnisti sen ja hymyili meille ja kaasutti pois paikalta. Oli silloin joku reilu parikymppinen

• Anonyymi00024

Toripoliisi ei sitte muuten ole mikään Priden suojelija! PAITSI jos sieltä löytyy joku joka voi vetää häntä käkättimeen

• Anonyymi00025

Toripoliisi tilitti joskus et koko hänen sukunsa on niin arkaa ja tyhmää väkeä ettei ne osaa eikä uskalla käyttää edes huumeita! Paitsi (muka) ehkä joku jollain tarjous paskamatkalla ulkomailla!😅

• Anonyymi00026

Toripoliisi on ihan mukava kaveri ja nyt maksaa veroja kun töitä tekee.Kiipan poika puoli kanssa ja Ei Jaskan tarvi hävetä yhtään vaikka ei sitä ole tehnytkään mutta ollut oppi-isänä.

• Anonyymi00027

Kaikki vähemmistöt päähänpotkitut ja rikolliset. Jos elämä ei ole vielä tarpeeksi kurjaa tai vaikeaa, niin Toripoliisi pitää huolen siitä että kohta on.

• Anonyymi00028

Ai että mihin toripoliisin oikeudentaju perustuu? No voin kertoa, on lukenut kaikki kolme Tony Halmeen kirjaa. Ja valinnut niistä itselleen sopivimmat syyt perseillä muille. Ilman mitään vastuita tietysti. Ja saanut kelkkaansa kätyreiksi Pikku-Kiippaa ja näitä. Et eu mitenkää huonosti ole pelejään pelannut.

• Anonyymi00029

Toripoliisi hymyli kerran, oli pakko kysyä että miksi hymyilet? Toripoliisi vastasi että vaikka hänenmielestään hän ja hänen perheensä kuuluu Sointulan "rikkaisiin"! Niin on upeeta että tämä Sointula on tällainen sulatusuuni ja sikala et hän pystyy esiintymään täällä jonkinlaisena auktoriteettina ja siinä samalla pystyy pyyhkäseen kaikilta heikoilta ja vähäosaisilta rahat pois!

• Anonyymi00030

Pisteet Toripoliisille! Tulee selviään elämästä voittajana! On urheilumiehiä, on perheenkin perustanut. Ei ole päihteillyt juuri yhtään et tulee elään vanhaksi terveenä! On jokatavavalla ajanut kaikkia mielestäån heikkoja ja väärämielisiä tuhoon. Saavuttannut kuitenkin yhteisön järkkymättömän arvostuksen josta osoituksena sekä palkintona tämä Toripoliisin titteli! Onnea!

• Anonyymi00031

Kun täällä nyt Sointulalaisten sielunmaisemaa käydään lävitse noin niinkuin suurennuslasilla... Niin kysyin kerran Tikan Makelta mitä Sointulassa ajatellaan noin yleisesti Jumalasta tai uskonnoista ylipäänsä? Make sanoi vaan että: Jee jee Jehova, Jeesus tulee mopolla!😇 Ja lähti vittuu

• Anonyymi00032

Mopo tippu veteen, Jeesus veti käteen.

• Anonyymi00033

Toripoliisi sanoi että kun hän laittoi jalkapalloilijan uransa pakettiin niin alkoi pikkuveljellekkin vähän naista löytyyn. Kun kaikki ei enää kuolaa häntä ja kyttää hänen rahojaan!

• Anonyymi00034

Tää varasti Waltikassa joskus ysärillä sämpylöitä kuin mustalainen. Ja kukaan ei huomannut tai siitte vaan kehdannu edes käräyttää.

• Anonyymi00035

Näitten kahden oikeudentaju ja moraali hipoo pilviä! Esimerkiksi vaikka seksityöläisellä EI ole oikeutta uuteen alkuun elämässään! Oli sitten kokenut vaikka ja mitä tai oli biologisesti kuinka hienoa sukua tahansa! Niin nämä jätkät kyllä tuhoaa kaiken! Et ainut oikea maailmassa on heidän oikea. Ja siihen on vaan sooeuduttava

• Anonyymi00036

Ja sillälailla tasa-arvoisiakin et retuutteluun ja elämänpilaamiseen käy nainen taikka mies, ei väliä. Kunhan vaan on heidän mielestä tehnyt jotain "väärää" elämässään!

• Anonyymi00037

Jos Toripoliisi olisi koira niin eiköstä se pitäisi piikille viedä?

• Anonyymi00038

Pidin toripoliisia sillälailla ihan tolkun miehenä. Mut viimeks kun nähtiin kaupassa niin se sano mulle: Tiedoksi vaan, homot syö punalappusia! Käänsin äkkiä kädessäni olevan tarjouspitsan toisinpäin ettei se huomaa! Eikä huomannut😃

• Anonyymi00039

Hän (toripoliisi)sentään tekee toimeentulokseen jotain toisin kun eräät ja niin taitaa tehdä Terokin että josko nyt lopetetaan tää turha vouhotus.

• Anonyymi00040

No Terohan nyt aina on tehnyt ja pyrkinyt olemaan mahdollisimman porvarillinen sekä opetellut mahdollisuuksien mukaan "herraskaisia" tapoja. Ja jos Toripoliisikin nyt sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      467
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      91
      440
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe