Taitaa lumisateet peittää, muutakin kuin kukat laaksossa. Tuolla vauhdilla🤔
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Firman piikkiin, firman piikkiin🥂🍺🍺
- Anonyymi00002
Suomi ei ole enää hyvinvointi valtio vaan hyvänolon valtio rikkaille köyhät näkee nälkee ja on asunnottomina, näin meillä Suomessa maailman "onnellisin" maa🤔
- Anonyymi00003
Tikkalanmäen tilataksissa on kiveen hakatut vakiopaikat.
- Anonyymi00004
Joko uskotte pahankarmaan
- Anonyymi00005
Se mikä viekkaudella ja vääryydellä otetaan karma kostaa
- Anonyymi00006
Jos kepu ja muu hallinto vastustaisi hyvinvointitaloa niin märisijät suorastaan vaatisivat sen rakentamista🤣
- Anonyymi00007
Taitaa olla niin, että nämä sinun märisijät ymmärtävät talouden päälle ja sillä eivät ole vaatimassa noin isoa rakennusta.
Tämä sulkapallokenttä taisi olla liikaa..
Muuten tiedätkö sinä kuinka paljon käyttö kulut tulisi olemaan, jos tämä pytinki valmistuu. Ai niin eikö siellä pitäisi jo työn tohina olla päällä. Näinhän puhernjohtaja meinasi ettei ole mitään esteitä rakentamiselle. - Anonyymi00009
Pysy asiassa.
Väestö vähenee, asukasmäärä ei vastaa lähellekään mausoleumin tarpeellisuutta.
Tässä todellakin Pyhäjärven oma Gardenia.
Palvelut kadonneet, viimeinenkin toimintakyvytön eli meidän Terv.keskus.
Vain ynseä pieni popula jäljellä, ilmeisesti jäsenkirjan omistajia varten. Muita ei oteta vastaan. Koettu.
Muualla ei enää kuulemma vuokrata tiloja, jotka kaupungin omia.
Niin, että miten tämä meidän oma Tk?
Poliittinen peli on saavuttanut huijauspisteen tässäkin korruptiossa. - Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pysy asiassa.
Väestö vähenee, asukasmäärä ei vastaa lähellekään mausoleumin tarpeellisuutta.
Tässä todellakin Pyhäjärven oma Gardenia.
Palvelut kadonneet, viimeinenkin toimintakyvytön eli meidän Terv.keskus.
Vain ynseä pieni popula jäljellä, ilmeisesti jäsenkirjan omistajia varten. Muita ei oteta vastaan. Koettu.
Muualla ei enää kuulemma vuokrata tiloja, jotka kaupungin omia.
Niin, että miten tämä meidän oma Tk?
Poliittinen peli on saavuttanut huijauspisteen tässäkin korruptiossa.Leppäharjukin vaati sen rakentamista siihen saakka kunnes päättivät rakentaa.
Hotellinrannan korruptio taitaa plla yhdessä laulurmäeen kanssa pahinta?
- Anonyymi00008
Toivottavasti ensimmäiset lumisateet peittävät mahdollisimman monen Voikukan hautakummun😇
- Anonyymi00012
Niin kuinka paljon on hyvinvointitalon arvioidut käyttö kulut vuodessa ?
Etkö osaa vastata ? - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin kuinka paljon on hyvinvointitalon arvioidut käyttö kulut vuodessa ?
Etkö osaa vastata ?Osaan...en osaa vastata sillä en tiedä
- Anonyymi00010
Hiihtoputkeahan meillä ei vielä ole...rahoitus on jo annettu vai onko sittenkään
- Anonyymi00011
On hanget korkeat nietokset...on koulu on koulu oooon meillä
- Anonyymi00013
Miten pyhiksessä voi olla hyvinvointi kun työväestö muuttanut pois
- Anonyymi00015
......ja yx Kepulainen oikein toimittaa ihmisiä muuttamaan muualle.Muuten! istuu jopa kepun hallituksesakin.Vastuuntunnotonta kutistuvassa kunnassa tuollainen puhe.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
......ja yx Kepulainen oikein toimittaa ihmisiä muuttamaan muualle.Muuten! istuu jopa kepun hallituksesakin.Vastuuntunnotonta kutistuvassa kunnassa tuollainen puhe.
Pidot paranee,kun väki vähenee.Kaivoksen verotuloja ei ole tarkoituskaan korvata yrityksillä,vaan korkeateknologialla Hightech.Näin Jukeli julisti jo kymmenen vuotta sitten.
- Anonyymi00017
HILJAA hyvä tulee. Kiireellä on moni asia pilattu
- Anonyymi00023UUSI
Pyhäjärvellä on moni tehty hutiloiden, sänkyhommissa turha kiire saa aikaan kusPäitä
- Anonyymi00018
Turha rakennus me emme sitä tarvitse
- Anonyymi00020
Käppykaartilaiset ulisevat. Milloin muuttavat esim. Saksaan?
- Anonyymi00021UUSI
Kitipiikit ei saanut muuta kuin itselleen peräpukamat
- Anonyymi00024UUSI
Hyvinvointia ja rahastusta, vetovoiman pyhätön raksamiehillä jatkuu pitkä kesäloma täydellä palkalla.
Pyhäjärven hallinto on höveli, "häädön saaneille vieraille", ensin kutsuttiin töihin, nyt täysi palkka ilman työvelvoitetta..
Hyvinvointia ja rahastusta, vetovoiman pyhätön raksamiehillä jatkuu pitkä kesäloma täydellä palkalla.
Pyhäjärven hallinto on höveli, "häädön saaneille vieraille", ensin kutsuttiin töihin, nyt täysi palkka ilman työvelvoitetta..
Eikös nämä Hv-raksamiehet voisi korjailla kunnan kiinteistöjä,kun kerran palkka juoksee ja kunnan omat miehet palkattomalle pakkolomalle (ammattiliiton päivärahalle) määritelemättömäksi ajaksi?
Kaikki voittaisi, ja kovalla rasituksella olleet kunnan korjausosasto voisi viettää monen vuoden kesälomat ja muut turavapäivät. - Anonyymi00025UUSI
Rakennus voisi olla tarpeellinen oikeassa paikassa, oikean kokoisena ja ennen kaikkea silloin kun olisi rahaa se tehdä.
- Anonyymi00026UUSI
Onko tämä se Paapelin torni?
- Anonyymi00027UUSI
Helsinki Garden on korruption paihin ilmentymä: Orpon ja Purran kähmintä on onneksi tullut tiensä päähän.
- Anonyymi00028UUSI
Rakentaminen jatkuu Elokuun alussa, minä olen päättänyt niin, minä kun päätän niin se pitää. T.Minä Minä ja minun serkkuni Muna.
- Anonyymi00030UUSI
.......ja kun minä minä sanoin radio Sanders ohjelmassa että Pumppuvoimala tulee niin se tulee kun minä minä sanon.Minä minä pidän aina lupaukseni minä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
.......ja kun minä minä sanoin radio Sanders ohjelmassa että Pumppuvoimala tulee niin se tulee kun minä minä sanon.Minä minä pidän aina lupaukseni minä.
Kun minä tarvitsen niin hotellinrantaa rakennetaan.
- Anonyymi00032UUSI
Ja kun minä sanon muuttavani koska näin Vasemmistolaisessa paikassa ei voi asua,niin siinäkin valehtelen...sillä olenhan perSSläpi🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00033UUSI
Minä lähden eduskuntaan, minä olen ainoa joka osaa Pyhäjärvellä politiikkaa. Minä.
- Anonyymi00034UUSI
Etupenkkiläiset siirtävät kuopan hotellin rantaan.
- Anonyymi00035UUSI
Minä kun sanoin, että Komujärvi tyhjennetään niin se tyhjennettiin, minä halusin nähdä miltä Savusauna näyttää kuivatetun kuopan rannalla, no ei se miltään näyttänyt, minä sanoin, että täytetään se Komunkuoppa jätevedellä niin se täytetettiin ja siitä tuli kaunis jätevesi kuoppa jossa sammakot kutee ja kurnuttaa, on niin mukavaa istua kuopan ranalla aamuvarhain ottaa lonkeroa ja kuunnella kurnutusta,elämä on ihanaa vaikka "keppi" ei enää nouse kun narulla tanaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581