Taitaa lumisateet peittää, muutakin kuin kukat laaksossa. Tuolla vauhdilla🤔
Vastaukset 90
- Anonyymi00001
Firman piikkiin, firman piikkiin🥂🍺🍺
- Anonyymi00002
Suomi ei ole enää hyvinvointi valtio vaan hyvänolon valtio rikkaille köyhät näkee nälkee ja on asunnottomina, näin meillä Suomessa maailman "onnellisin" maa🤔
- Anonyymi00003
Tikkalanmäen tilataksissa on kiveen hakatut vakiopaikat.
- Anonyymi00004
Joko uskotte pahankarmaan
- Anonyymi00005
Se mikä viekkaudella ja vääryydellä otetaan karma kostaa
- Anonyymi00093
Yleensä se on näin. Kaikki tulee ilmi, yleensä mutkan kautta.
Hesassa (as oy) isännölntifirmat kartellissa ylilaskuttaneet remonteissa.
Ei liene pelkästään Hesa,Vantaa samassa, kannattaa seurata täälläkin, kyllä ongelmaa ilmenee.
Tunti töitä, sitten kahvitellaan välillä, pitääpä lähteä noutamaan pari ruuvia.
Tässä se päivä lipsahti. Tulos nolla.
Tosiasia tunteja tukevasti paperilla.
Tämä vain pieni esimerkki, isommat eri juttu.
- Anonyymi00006
Jos kepu ja muu hallinto vastustaisi hyvinvointitaloa niin märisijät suorastaan vaatisivat sen rakentamista🤣
- Anonyymi00007
Taitaa olla niin, että nämä sinun märisijät ymmärtävät talouden päälle ja sillä eivät ole vaatimassa noin isoa rakennusta.
Tämä sulkapallokenttä taisi olla liikaa..
Muuten tiedätkö sinä kuinka paljon käyttö kulut tulisi olemaan, jos tämä pytinki valmistuu. Ai niin eikö siellä pitäisi jo työn tohina olla päällä. Näinhän puhernjohtaja meinasi ettei ole mitään esteitä rakentamiselle. - Anonyymi00009
Pysy asiassa.
Väestö vähenee, asukasmäärä ei vastaa lähellekään mausoleumin tarpeellisuutta.
Tässä todellakin Pyhäjärven oma Gardenia.
Palvelut kadonneet, viimeinenkin toimintakyvytön eli meidän Terv.keskus.
Vain ynseä pieni popula jäljellä, ilmeisesti jäsenkirjan omistajia varten. Muita ei oteta vastaan. Koettu.
Muualla ei enää kuulemma vuokrata tiloja, jotka kaupungin omia.
Niin, että miten tämä meidän oma Tk?
Poliittinen peli on saavuttanut huijauspisteen tässäkin korruptiossa. - Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pysy asiassa.
Väestö vähenee, asukasmäärä ei vastaa lähellekään mausoleumin tarpeellisuutta.
Tässä todellakin Pyhäjärven oma Gardenia.
Palvelut kadonneet, viimeinenkin toimintakyvytön eli meidän Terv.keskus.
Vain ynseä pieni popula jäljellä, ilmeisesti jäsenkirjan omistajia varten. Muita ei oteta vastaan. Koettu.
Muualla ei enää kuulemma vuokrata tiloja, jotka kaupungin omia.
Niin, että miten tämä meidän oma Tk?
Poliittinen peli on saavuttanut huijauspisteen tässäkin korruptiossa.Leppäharjukin vaati sen rakentamista siihen saakka kunnes päättivät rakentaa.
Hotellinrannan korruptio taitaa plla yhdessä laulurmäeen kanssa pahinta?
- Anonyymi00010
Hiihtoputkeahan meillä ei vielä ole...rahoitus on jo annettu vai onko sittenkään
- Anonyymi00011
On hanget korkeat nietokset...on koulu on koulu oooon meillä
- Anonyymi00013
Miten pyhiksessä voi olla hyvinvointi kun työväestö muuttanut pois
- Anonyymi00015
......ja yx Kepulainen oikein toimittaa ihmisiä muuttamaan muualle.Muuten! istuu jopa kepun hallituksesakin.Vastuuntunnotonta kutistuvassa kunnassa tuollainen puhe.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
......ja yx Kepulainen oikein toimittaa ihmisiä muuttamaan muualle.Muuten! istuu jopa kepun hallituksesakin.Vastuuntunnotonta kutistuvassa kunnassa tuollainen puhe.
Pidot paranee,kun väki vähenee.Kaivoksen verotuloja ei ole tarkoituskaan korvata yrityksillä,vaan korkeateknologialla Hightech.Näin Jukeli julisti jo kymmenen vuotta sitten.
- Anonyymi00017
HILJAA hyvä tulee. Kiireellä on moni asia pilattu
- Anonyymi00023
Pyhäjärvellä on moni tehty hutiloiden, sänkyhommissa turha kiire saa aikaan kusPäitä
- Anonyymi00018
Turha rakennus me emme sitä tarvitse
- Anonyymi00021
Kitipiikit ei saanut muuta kuin itselleen peräpukamat
- Anonyymi00024
Hyvinvointia ja rahastusta, vetovoiman pyhätön raksamiehillä jatkuu pitkä kesäloma täydellä palkalla.
Pyhäjärven hallinto on höveli, "häädön saaneille vieraille", ensin kutsuttiin töihin, nyt täysi palkka ilman työvelvoitetta..
Hyvinvointia ja rahastusta, vetovoiman pyhätön raksamiehillä jatkuu pitkä kesäloma täydellä palkalla.
Pyhäjärven hallinto on höveli, "häädön saaneille vieraille", ensin kutsuttiin töihin, nyt täysi palkka ilman työvelvoitetta..
Eikös nämä Hv-raksamiehet voisi korjailla kunnan kiinteistöjä,kun kerran palkka juoksee ja kunnan omat miehet palkattomalle pakkolomalle (ammattiliiton päivärahalle) määritelemättömäksi ajaksi?
Kaikki voittaisi, ja kovalla rasituksella olleet kunnan korjausosasto voisi viettää monen vuoden kesälomat ja muut turavapäivät. - Anonyymi00025
Rakennus voisi olla tarpeellinen oikeassa paikassa, oikean kokoisena ja ennen kaikkea silloin kun olisi rahaa se tehdä.
- Anonyymi00026
Onko tämä se Paapelin torni?
- Anonyymi00027
Helsinki Garden on korruption paihin ilmentymä: Orpon ja Purran kähmintä on onneksi tullut tiensä päähän.
- Anonyymi00028
Rakentaminen jatkuu Elokuun alussa, minä olen päättänyt niin, minä kun päätän niin se pitää. T.Minä Minä ja minun serkkuni Muna.
- Anonyymi00030
.......ja kun minä minä sanoin radio Sanders ohjelmassa että Pumppuvoimala tulee niin se tulee kun minä minä sanon.Minä minä pidän aina lupaukseni minä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
.......ja kun minä minä sanoin radio Sanders ohjelmassa että Pumppuvoimala tulee niin se tulee kun minä minä sanon.Minä minä pidän aina lupaukseni minä.
Kun minä tarvitsen niin hotellinrantaa rakennetaan.
- Anonyymi00032
Ja kun minä sanon muuttavani koska näin Vasemmistolaisessa paikassa ei voi asua,niin siinäkin valehtelen...sillä olenhan perSSläpi🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00033
Minä lähden eduskuntaan, minä olen ainoa joka osaa Pyhäjärvellä politiikkaa. Minä.
- Anonyymi00034
Etupenkkiläiset siirtävät kuopan hotellin rantaan.
- Anonyymi00035
Minä kun sanoin, että Komujärvi tyhjennetään niin se tyhjennettiin, minä halusin nähdä miltä Savusauna näyttää kuivatetun kuopan rannalla, no ei se miltään näyttänyt, minä sanoin, että täytetään se Komunkuoppa jätevedellä niin se täytetettiin ja siitä tuli kaunis jätevesi kuoppa jossa sammakot kutee ja kurnuttaa, on niin mukavaa istua kuopan ranalla aamuvarhain ottaa lonkeroa ja kuunnella kurnutusta,elämä on ihanaa vaikka "keppi" ei enää nouse kun narulla tanaan.
- Anonyymi00036
Mutta milloin hotellinrannan korruptio aiheuttaa eroamisen valtuustosta?
- Anonyymi00092
Komujärven pohjasta voisi kaivaa tunnelin kaivokseen että järven liete menisi kaivoksen tunneliin
- Anonyymi00037
Eduskunta keskustelussa tuli esille Kepun Kaikkojen jolla on tietoa ja taitoa korruptio asioissa ja myös ehdonalainen tuomio.
Pyhäjärvellä Kepulainen valtuutettu joka tuomittu sakkoihin ja korvauksiin virka-asemanväärinkäytöstä.
Missä Kepu siellä korruptio ja omaneduntavoittelu rehottaa.- Anonyymi00038
Missä Kokoomus ja persut siellä on korruptio.
Meillä on hotellinrannan ja Laulurämeen korruptio ja kas kummaa t persut ovat asialla.
- Anonyymi00039
Kirjoitat olettamuksia, mitään väitteistäsi ei ole faktahan.
Yrität puhdistaa Kepun mainetta, "missä Kepu siellä ongelmat" - Anonyymi00040
Olet Kepu Vassari valehtelija.
Kerropa oaljonko Kepun/Tikaäen lupauksista on toteutunut?
Ei yhtään ainoata 15 vuoteen, rahaa on kyllä kaupungilta palanut useita miljoonia . . . - Anonyymi00041
Milloin hotellinrannan korruptiosta uutisoidaan paikallislehdessä?
Milloin Laulurämeen sopimus avataan?- Anonyymi00043
Korruptio tarkoittaa hyvä veli systeemiä. Pyhäjärvellä tätä harrastaa keskusta ja vasemmisto .
- Anonyymi00042
Kirjoita sinä paikallislehteen vai eikö kantti kestä, meneekö löperöt housuun . . .
- Anonyymi00044
Milloin Tikanmäen saavutuksista kirjoitetaan valtakunnallisesti ja paljonko herran seikkailut on tullut yhteiskunnalle maksamaan, unohtamatta autoverojen kiertoa?
- Anonyymi00045
Hauskaa miten epätoivoisia meidän käpykaartilaiset ovat. Korruptio ja epärehellisyys leimaan heidän toimiaan. Hävettävää
- Anonyymi00046
Olen sanaa mieltä Kepulaisten korruptio ja hyväveliverkosto on jo suurempaa kuin Italian mafia Sisiliassa.
Lautakasa Vanhanen, paskaasia Lehtomäki, nuorisosäätiö Kaikkonen ym ym luettelo on rajaton. . .entäs Jäätteenmäki huh huh- Anonyymi00048
Mietipä tarkemmin, missä porukassa mm. liiketoimissaan huijaavat meilläkin ovat?
- Anonyymi00051
Mikä siinä vaivaa? Jos epäilet rikosta ilmoita poliisille..
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mikä siinä vaivaa? Jos epäilet rikosta ilmoita poliisille..
Mietipä sitä. Onko suvun tapa toimia?
- Anonyymi00050
Laulurämeestä ja sen raiskaamisesta on naapuri kunnan puoleltakin vetämässä raskas valitus 👍
- Anonyymi00053
Pyhäjärven päättäjät siis keskusta vasemmisto on paskonut kaiken.
Niin hyvinvointitalon ketään kuulematta , ei kuunnella kuntalaisia .
Jussinniemi toteaa hänen niska ja pe@@@ kestää.......ei auta paeta vastuuta.
Lukekaa taloyhtiöiden vastine Pyhäjärven Sanomista Jussinniemelle. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Pyhäjärven päättäjät siis keskusta vasemmisto on paskonut kaiken.
Niin hyvinvointitalon ketään kuulematta , ei kuunnella kuntalaisia .
Jussinniemi toteaa hänen niska ja pe@@@ kestää.......ei auta paeta vastuuta.
Lukekaa taloyhtiöiden vastine Pyhäjärven Sanomista Jussinniemelle.Pyhäjärven demokratian valittujen visiot, ns. kärkihankkeet epäonnistuvat toinen toisensa perään, lisäksi kuntakonsenin vastuujohtamisesta vuosittain kasvavan velkamäärän. Kun kuihtumiseen ynnätään vähentyvät työpaikat, ikääntyvät ja ikävystyneet eläkerholaiset sekä väkiluvun laskun, kuka valehtelee omaksi edukseen?
Kysymyksesssä on kuntalaisten harhaanjohtamista, poliittisen pelin likaista "puhukaa mitä puhutte, emme välitä sekä me päätämme, ja sillä selvä".
Vallitseva jäynää tihkuva depatointi julkisessa kokouksessa on koleaa odottamisen aikaa. Tilanteen jäädyttäminen palvelee yksittäisiä vastuuhenkilöitä, lukitsee valtuuston voimasuhteet tukemaan tietoista valintaa, mutta kertoo karusti oletuksen, ettei Tikkalanmäellä ole muuta mahdollisuutta.
Velka on veli ottaessa,mutta veljenpoika eräpäivänä. - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Pyhäjärven demokratian valittujen visiot, ns. kärkihankkeet epäonnistuvat toinen toisensa perään, lisäksi kuntakonsenin vastuujohtamisesta vuosittain kasvavan velkamäärän. Kun kuihtumiseen ynnätään vähentyvät työpaikat, ikääntyvät ja ikävystyneet eläkerholaiset sekä väkiluvun laskun, kuka valehtelee omaksi edukseen?
Kysymyksesssä on kuntalaisten harhaanjohtamista, poliittisen pelin likaista "puhukaa mitä puhutte, emme välitä sekä me päätämme, ja sillä selvä".
Vallitseva jäynää tihkuva depatointi julkisessa kokouksessa on koleaa odottamisen aikaa. Tilanteen jäädyttäminen palvelee yksittäisiä vastuuhenkilöitä, lukitsee valtuuston voimasuhteet tukemaan tietoista valintaa, mutta kertoo karusti oletuksen, ettei Tikkalanmäellä ole muuta mahdollisuutta.
Velka on veli ottaessa,mutta veljenpoika eräpäivänä.Olisiko vihdoin INFON aika:
Kaupunkilaiset toiveikkaina odottelevat, että milloin olisi:
Komunrannan Savusaunaosaston talous- ja Tulevaisuusjaoksen Hiukkasen parempi tulevaisuus vision aika.
Nyt voisi tulevaisuusvisionäärit Kj, Hpj ja Vpj vastailla asiasta kiinnostuneille kaupunkilaisille. Odottelemme innokkaasti vuoden 2027 5 miljoonan euron Kiinteistövero-Tsunamia. 2023-2025 aikoina miljardien sijoitusvaltameri velloi valtoimenaan läpi PHJ:n. Vihreä siirtymä oli IN. Milloinka Infoa kaupunkilaisille tulossa?
KepuVasuriDemut, heissä PHJ:n talouden valoisa tulevaisuus Since 1982. Heidän teot Kaupungin kehityksen ja uudistumisen kannalta puhuvat puolestaa. 1982 PHJ:n asukaluku n. 8700, 2025 asukasluku vajaa 4700.
Mitähän em. aikavälillä on tapahtunut? Kepulainen kiero juoni?
Tutkinnan aiheita on paljonkin. Esim. Kvantti Oy:n alkupääomamiljoona euron tilanne. Sehän aikanaan muilutettiin Vtkj Tikkasen johdolla kaupungin Reporahoista Kvantti Oy:n alkupääomaksi. Kahden kaupunginjohtajan malliakin voisi tutkailla ja varsinkin sen perusteita.
- Anonyymi00056
Lienee tahallisesti aiheutettu vahinkoa niin taloyhtiöille kuin veronmaksajille, eikun vastuuseen.
- Anonyymi00057
Jones oli sanonut kesäteatterissa,että se hyvinvointitalo tehdään opilla millä hyvänsä,vaikka väkisin.Sillehän tuo jo alkaa näyttämään.
- Anonyymi00058
TOTTA.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
TOTTA.
Onko se se Hyvinvointitalo,joku Mekka jossa parannetaan sairaat terveeksi,kun sitä HVT ajetaan kuin käärmettä pyssyyn.Kuulemma tällä hetkellä Pyhäjärven Kaupungin kärkihanke.Kovin on silakat köykäisiä joulukaloiksi.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Onko se se Hyvinvointitalo,joku Mekka jossa parannetaan sairaat terveeksi,kun sitä HVT ajetaan kuin käärmettä pyssyyn.Kuulemma tällä hetkellä Pyhäjärven Kaupungin kärkihanke.Kovin on silakat köykäisiä joulukaloiksi.
Kannttaa jaksaa rukoilla Kremliin päin polvillaan niin Putin kiittää metsäkonepoikia.
- Anonyymi00062
Putinin palvonnasta siis maksetaan?
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Putinin palvonnasta siis maksetaan?
Sinulle maksetaan Jucciksen palvomisesta.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sinulle maksetaan Jucciksen palvomisesta.
Ei makseta rahassa eikä hameen alle pääsemisessä kuten sinulle.
- Anonyymi00076
Anonyymi00059 kirjoitti:
Johonkinhan se kuntalaisten huomio pitää saada, pois tölskäämisestä.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Johonkinhan se kuntalaisten huomio pitää saada, pois tölskäämisestä.
Näin meidän käpykaartilaiset toimivat haukkuvat ja valehtelevat, mutta mitään kehittävää eivät esitä. Sellaiseksi ei lasketa oman eduntavoittelua esim. hotellinrannassa.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Näin meidän käpykaartilaiset toimivat haukkuvat ja valehtelevat, mutta mitään kehittävää eivät esitä. Sellaiseksi ei lasketa oman eduntavoittelua esim. hotellinrannassa.
Oli aihe mikä hyvänsä niin sinä käännät sen Persujen haukkumisiin.Sinulla on paha ongelma.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Oli aihe mikä hyvänsä niin sinä käännät sen Persujen haukkumisiin.Sinulla on paha ongelma.
Jos totuus on haukkumista... Sinun ongelma on epärehellisyyden hyväksyminen persuja nuolessa.
Kerro yksikin rehellinen pyhäjrvinen persu!
- Anonyymi00080
Kerro yksikin rehellinen Kepulainen Suomessa?
- Anonyymi00082
100% enemmän kuin persuissa. Mitä mieltä oletko onko Purran ansainnut suojatyöpaikan pettämällä antamansa vaalilupaukset? Onko korrektia myydä selän alapään jatketta?
- Anonyymi00087
Anonyymi00082 kirjoitti:
100% enemmän kuin persuissa. Mitä mieltä oletko onko Purran ansainnut suojatyöpaikan pettämällä antamansa vaalilupaukset? Onko korrektia myydä selän alapään jatketta?
Et kertonut, olen samaa mieltä yhtään rehellistä Kepulaista ei löydy Suomesta.
- Anonyymi00081
Olen muualta, mutta muistelen, että joku Leppäharju on kovasti vaatinut kulttuuritalon rakentamista. Onko asia edennyt.
- Anonyymi00083
Jälleen valehtelet Asut vesitornin lähellä olevassa rivitalossa.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Jälleen valehtelet Asut vesitornin lähellä olevassa rivitalossa.
Miksi asuisin jonkun toisen kotona?
Leppäahrju muuten vaati kultturitalon rakentamista. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka isosuinen valehtelee, - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Miksi asuisin jonkun toisen kotona?
Leppäahrju muuten vaati kultturitalon rakentamista. Se ei muuksi muutu, vaikka kuinka isosuinen valehtelee,Silloin oli kaupungilla rahaa kaivos oli toiminnassa,Nyt kun ei ole rahaa niin menot (velat)kasvavat.Oletko joutunut ulkoruokintaan ?En kyllä yhtään ihmettele! Ei vaatinut näin isoa .Tämähän päihittää kokoluokaltaan Ylivieskan Akustiikankin.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Silloin oli kaupungilla rahaa kaivos oli toiminnassa,Nyt kun ei ole rahaa niin menot (velat)kasvavat.Oletko joutunut ulkoruokintaan ?En kyllä yhtään ihmettele! Ei vaatinut näin isoa .Tämähän päihittää kokoluokaltaan Ylivieskan Akustiikankin.
Silloin jo tiedeettiin, että kaivos ja rahat loppuvat. Tätä taustaa vasten voi sanoa, että Raija ei silloinkaan ymmärtänyt taloudesta mitään.
- Anonyymi00089
Anonyymi00086 kirjoitti:
Silloin jo tiedeettiin, että kaivos ja rahat loppuvat. Tätä taustaa vasten voi sanoa, että Raija ei silloinkaan ymmärtänyt taloudesta mitään.
Eiköhän rahaasioista lähinnä vastaa kaupunginjohtaja.Tietääkseni Raija Ei ole koskaan ollut rahakirstun vartijana.Kepu/ Vasemmisto ei tänäpäivänäkään tiedosta että kaivosrahoja ei tule.Sen todistaa kulttuuritalon teko ja yläasteen leikkikenttä.Jopa Vasuri Teija kertoi että vuonna 2018 hän vastusti kulttuuritalon tekoa kun kaupungin rahatilanne oli niin huono.sanoi että nyt kannattaa koska rahatilanne on parantunut. Totuus on se että vuodesta 2018 rahatilanne on pahentunut.Näin meitä valheilla hallitaan.
- Anonyymi00088
Hyvä kirjoitus sinulta, Kepulaiset eivät ole ymmärtäneet vieläkään että kaupungilta rahat ovat loppuneet vaikka kaivostäyttyy vedellä.
- Anonyymi00090
Vassarit ei ole ikinä ymmärtäneet rahan päälle.
- Anonyymi00091
Mutta eivät huijaa mm. metsäkaupoissa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00091 kirjoitti:
Mutta eivät huijaa mm. metsäkaupoissa.
Sinä et vain des omista metsää, niin mitä huutelet
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Sinä et vain des omista metsää, niin mitä huutelet
Jaa? Ainakaan en ole niitä huijaamalla hankkinut eli en ole persu.
- Anonyymi00096
Kepulainen on Pyhäjärvellä yksityisustä suurinmetsänomista poikansa kanssa, entinenmetsäalan ammattilainen, ostellut yli 400 ha vanhuksilta pilkkahintaan metsät, näin toimii Kepulaiset.
- Anonyymi00099
No nyt selvisi miksi yksi täällä koko ajan huutelee , etkö saanut huijattua metsää.
Hän tarkoittikin kepulaisia.
- Anonyymi00097
Siihen metsäpalstan vireen kun tulee metsästyskielto niin lamminahoset kiittää...
- Anonyymi00098
Lanpa ahoset on niin huonoa porukkaa että tie pitää olla vanhusten pihaan, että elinsairaat pääsee metsälle, nitrot taskussa
- Anonyymi00100
Ent.metsäalan ammattilainen on Jokikylänen ei Lamminaholta . . .
- Anonyymi00101
Kiellot on ihan paikallaan silloin kun käydään RÖYHKEÄKSI. KANNATTAA KATUA ENNENKUIN ON MYÖHÄISTÄ PARKUA PASKA HOUSUSSA
- Anonyymi00102
Höllön Heikin housut tippuu.Vanha sanonta.Kannattaa ostaa henkselit.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1121464- 125959
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86855Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57757- 64612
- 42611
- 34587
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 48557