Suurimmalle osalle naisista kullin koolla ei ole merkitystä seksissä. Osa ei halua minkään kokoista kullia sisäänsä. Isoa kalua halutaan ehkä vain kokeilumielessä, mutta yleensä yksi kokeilu riittää. Silti nainen haluaa seksuaalista nautintoa.
Tämä tutkimustieto on lohdullista meille pienikaluisille. Isokullisille kiinnostunut yleisö löytyy jätkien saunaillasta jossa varustusta voi esitellä.
Naiset eivät halua isoa
11
142
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Siinäpä pikku giggeli tiedottaa
- Anonyymi00002UUSI
Kyl mun 11/4 on hyvin kelvannu. T:m50v
- Anonyymi00010UUSI
Noloa 😅🤣
- Anonyymi00003UUSI
tuttu thaihieroja kertoi että jos kaverilla on iso hän tekee pitemmän ja tehokkaamman alkukäsittelyn suihin otolla ja runkkaamalla että kaverilta tulisi naidessa nopeammin. iso tekee kipeää
- Anonyymi00004UUSI
Ei varmaam. Muija vaan muuten lähti iso kullisen miehen matkaan
- Anonyymi00005UUSI
Niin munkin muija lähti iso kullisen tumman pojan matkaan.sai tuplasti pidempää ja paksumpaa.nainti oli kuulemma niin paljon parempaa ja kesti paljon pitempään.ero oli kuulemma kuin yö ja päivä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin munkin muija lähti iso kullisen tumman pojan matkaan.sai tuplasti pidempää ja paksumpaa.nainti oli kuulemma niin paljon parempaa ja kesti paljon pitempään.ero oli kuulemma kuin yö ja päivä.
Kaverin muija muutti naisen luo. Oli saanut kullista tarpeekseen.
- Anonyymi00008UUSI
On kyllä lähtenyt mun mukaan jo useampi, mutta en ole pitänyt niitä kauaa, kun haluan nussia uusia pilluja jatkuvasti. Mr big
- Anonyymi00007UUSI
Rouvalla sen verran timmit paikat, ettei halua isompaa kuin mun 16/3,5 cm. On saanut aiemmin sekä isompaa, että pienempää ja sanoo, että emättimessä on sen verran vähän tuntoa, ettei iso tuntunu muuta kuin isommalta ja koko ajan joutui olemaan varuillaan, että sattuuko. Ihan siinä pillun huulilla kuulemma ihan sama minkä kokoinen on, jos sillä siinä hieroskelee. Anaaliin pienempi myös parempi.
Isoa on kuulemma ihan mukava runkkailla ja ottaa suihin, mutta siihen se sitte jää, kuulemma. Taitavat sormet ja suu, sekä kiihottimien käyttö kuulemma parempaa, kuin pelkkä isolla jyystäminen. - Anonyymi00009UUSI
Jos nyt jonkun vaimo haluaa kokeilla, niin täällä on iso ja paksu terve . oikea herkku kyrpä kokeiluun. Uros 52
- Anonyymi00012UUSI
Mee hevon vittuun feikki hönö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557