Naiset eivät halua isoa

Anonyymi-ap

Suurimmalle osalle naisista kullin koolla ei ole merkitystä seksissä. Osa ei halua minkään kokoista kullia sisäänsä. Isoa kalua halutaan ehkä vain kokeilumielessä, mutta yleensä yksi kokeilu riittää. Silti nainen haluaa seksuaalista nautintoa.

Tämä tutkimustieto on lohdullista meille pienikaluisille. Isokullisille kiinnostunut yleisö löytyy jätkien saunaillasta jossa varustusta voi esitellä.

19

447

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kyl mun 11/4 on hyvin kelvannu. T:m50v

• Anonyymi00010

Noloa 😅🤣

• Anonyymi00003

tuttu thaihieroja kertoi että jos kaverilla on iso hän tekee pitemmän ja tehokkaamman alkukäsittelyn suihin otolla ja runkkaamalla että kaverilta tulisi naidessa nopeammin. iso tekee kipeää

• Anonyymi00004

Ei varmaam. Muija vaan muuten lähti iso kullisen miehen matkaan

• Anonyymi00005

Niin munkin muija lähti iso kullisen tumman pojan matkaan.sai tuplasti pidempää ja paksumpaa.nainti oli kuulemma niin paljon parempaa ja kesti paljon pitempään.ero oli kuulemma kuin yö ja päivä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin munkin muija lähti iso kullisen tumman pojan matkaan.sai tuplasti pidempää ja paksumpaa.nainti oli kuulemma niin paljon parempaa ja kesti paljon pitempään.ero oli kuulemma kuin yö ja päivä.

Kaverin muija muutti naisen luo. Oli saanut kullista tarpeekseen.

• Anonyymi00008

On kyllä lähtenyt mun mukaan jo useampi, mutta en ole pitänyt niitä kauaa, kun haluan nussia uusia pilluja jatkuvasti. Mr big

• Anonyymi00007

Rouvalla sen verran timmit paikat, ettei halua isompaa kuin mun 16/3,5 cm. On saanut aiemmin sekä isompaa, että pienempää ja sanoo, että emättimessä on sen verran vähän tuntoa, ettei iso tuntunu muuta kuin isommalta ja koko ajan joutui olemaan varuillaan, että sattuuko. Ihan siinä pillun huulilla kuulemma ihan sama minkä kokoinen on, jos sillä siinä hieroskelee. Anaaliin pienempi myös parempi.

Isoa on kuulemma ihan mukava runkkailla ja ottaa suihin, mutta siihen se sitte jää, kuulemma. Taitavat sormet ja suu, sekä kiihottimien käyttö kuulemma parempaa, kuin pelkkä isolla jyystäminen.

• Anonyymi00009

Jos nyt jonkun vaimo haluaa kokeilla, niin täällä on iso ja paksu terve . oikea herkku kyrpä kokeiluun. Uros 52

• Anonyymi00013

Paskapuhetta! Kyllä naiset tykkää isommasta. Itsellä on vähän reilu 20cm ja aika paksukin. Kehuja on vain tullut ja juurikin siitä kun on kunnolla kokoa. Ison koon ansiosta olen saanut naista todella useita kertoja ja nyt taas sinkkuna käytän sitä hyväksi deittejä etsiessä.

• Anonyymi00015

Sä oot kirjoituksestas päätellen kertakäyttökamaa, kokeilujutuks kelpaat, mut kukaan noista "sun naisista" ei oo ilmeisesti uskonu, että pystyisit tyydyttään pidemmän päälle.. Tai ehkä sä oot "itse valinnu" sinkkuuden, mene ja tiiä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sä oot kirjoituksestas päätellen kertakäyttökamaa, kokeilujutuks kelpaat, mut kukaan noista "sun naisista" ei oo ilmeisesti uskonu, että pystyisit tyydyttään pidemmän päälle.. Tai ehkä sä oot "itse valinnu" sinkkuuden, mene ja tiiä?

Pitkässä liitossa olen ollut mutta nykyään iloisesti poikamiehenä. Seksiä harrastan samanhenkisten naisten kanssa. Yksi vakkari on itseäni vähän vanhempi eronnut aikuisten lasten äiti joka haluaa satunnaisesti kunnon pitkäkestoisen panon. Laukeaa varmaan yli kymmenen kertaa aktin aikana ja on lopussa aivan hikimärkä ja rättiväsynyt.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Pitkässä liitossa olen ollut mutta nykyään iloisesti poikamiehenä. Seksiä harrastan samanhenkisten naisten kanssa. Yksi vakkari on itseäni vähän vanhempi eronnut aikuisten lasten äiti joka haluaa satunnaisesti kunnon pitkäkestoisen panon. Laukeaa varmaan yli kymmenen kertaa aktin aikana ja on lopussa aivan hikimärkä ja rättiväsynyt.

Kiva. Oli mullakin kerran treffeillä sellainen nelikymppinen, neljän lapsen yh-äiti, jolla oli todella tiukka pillu, mut ongelma oli se, eetä tää nainen laukesi koko ajan. Siis vittu oikeesti, ihan koko ajan. Miten vaan kosketit sinne alakertaan, niin orkussa vaikersi. Oli kai saanut jonkun hermovaurion synnytyksessä, tai oli muuten epätavallisen herkät paikat. Ei siitä panemisesta tullu mitään, kun pillu kouristeli munan vartta koko ajan, ja todella lujasti. Ei tuntunut hyvältä, joten pyysin ottamaan suihin ja laukesin sinne.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kiva. Oli mullakin kerran treffeillä sellainen nelikymppinen, neljän lapsen yh-äiti, jolla oli todella tiukka pillu, mut ongelma oli se, eetä tää nainen laukesi koko ajan. Siis vittu oikeesti, ihan koko ajan. Miten vaan kosketit sinne alakertaan, niin orkussa vaikersi. Oli kai saanut jonkun hermovaurion synnytyksessä, tai oli muuten epätavallisen herkät paikat. Ei siitä panemisesta tullu mitään, kun pillu kouristeli munan vartta koko ajan, ja todella lujasti. Ei tuntunut hyvältä, joten pyysin ottamaan suihin ja laukesin sinne.

Olis ihan mielenkiintoista kokeilla tuollastakin naista joskus.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen törmännyt myös vastaavaan. Eka orkkuun meni kyllä aikaa eikä tullutkaan ihan helposti mutta toinen jo paljon nopeammin ja sen jälkeen sitten yhtä ketjua koko ajan. Pyysi aina lopettamaan ja pitämään taukoa ku oli aivan horkassa. Tällä ei pillu kylläkään kouristellut tuntuvasti ja sain tulla lopuksi yleensä takaapäin pitkillä työnnöillä kullini ihan juuria myöten sisään. Tämän jälkeen hän oli niin herkässä tilassa vielä tovin että pelkkä nännien hyväily ja niskaan suukottelu sai orkut aikaan.

• Anonyymi00014

Itellä aika kookas 22/6.Osa tykkää ja osa ei...neidit on erikokoisia.

• Anonyymi00016

Emännän sisko on pienikokoinen ja tykkää valtavasti minun kullista. Sanoi minua ilmiömäiseksi kullin käyttäjäksi. Kova 18/6

• Anonyymi00018

avioparin vaimo kun sai isoa ja paksua kulliani, niin alkoi vaatia lisää tapaamisia ja välillä jo kahden päivän päästäkin. tiedä oisko ovikset ollut. nussin ehkä noin 50 kertaa kolmen kuukauden aikana ja aina halusi spermat sisään. sitten yhtäkkiä katosi, eikä enää pitänyt mitään yhteyttä...

• Anonyymi00019

Miten suhtaudut siihen, että todennäköisesti tuli paksuksi sinun siemennöksistäsi ja laittoi siittämäsi lapsen ukkonsa nimiin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      597
      1284
    2. 85
      995
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      171
      753
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      297
      746
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      209
      702
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      683
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      651
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      600
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      569
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      531
    Aihe