kuinkakohan kauan ootte olleet jo kimpassa

Anonyymi-ap

en käsitä miksi et voi puhua kun se paistaa susta kiinaan asti

20

186

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketkä on ollu kimpassa ?
      Oliko miehelle vai naiselle?

• Anonyymi00016

Kiina on paljon kauempana kuin Helsinki monille?

• Anonyymi00002

miehelle meni. rakkaudesta tämä heppa potkii ei ole kiinni muista. siks on vaikea käsittää sua.
      ap

• Anonyymi00004

Vähän enemmän sais palstaäijä färiä olla nyt tässä esim sinistä ja punaista maalareille🥱

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vähän enemmän sais palstaäijä färiä olla nyt tässä esim sinistä ja punaista maalareille🥱

🚮no mut mitä sulla tekee ?häh

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

🚮no mut mitä sulla tekee ?häh

Niin no minulla ei ole mitään suuruuskuvitelmia asemasta, esim esim että en koe olevani uutispäällikkö jos kommentoin tai kenttäjohtaja jos olen vaikka urheilukentällä

• Anonyymi00003

minulla ei ole mitään muuta sanottavaa häirikölle, kuin etten halua hänen koskaan enää lähestyvän minua

• Anonyymi00005

Kuolleet kulmat on hyvä tuntea valvonnan suhteen ja tvak sitten äkkiä haneen gubbe

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuolleet kulmat on hyvä tuntea valvonnan suhteen ja tvak sitten äkkiä haneen gubbe

Ai niin mutta täällähän

• Anonyymi00008

P- miehellä on vaimo jonka kanssa olleet nuoresta asti yhdessä ja lapsi. Ei ole eroamassa. Hakee vain hetken seuraa tiedä kuinka monesta. Minäkin olin yksi heistä, jota johdettiin harhaan täysin tietoisesti.

• Anonyymi00009

Tämäpä aloittajaäijä relevanttia tietoa kirjaimiin päin kallellaan oleville uuvateille mm

• Anonyymi00010

niin kyllä minä sinut koiranaisen tiedän. taidat olla se sivullinen hämmentäjä. mutta ei mua kiinnosta siinä mielessä kuten olet pistänyt merkille. et ole testo.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

niin kyllä minä sinut koiranaisen tiedän. taidat olla se sivullinen hämmentäjä. mutta ei mua kiinnosta siinä mielessä kuten olet pistänyt merkille. et ole testo.

Et ole testo- tarkenna gubbe hieman. Sivusta katkesin

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Et ole testo- tarkenna gubbe hieman. Sivusta katkesin

pitää olla tietynlainen isompi leveämpo ruumiinrakenne kun minulla ittellä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tämäpä aloittajaäijä relevanttia tietoa kirjaimiin päin kallellaan oleville uuvateille mm

Miehestä puhhuu pahhaa, tai sitten monipersoonamies nostaa alter egonsa osakkeita

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Miehestä puhhuu pahhaa, tai sitten monipersoonamies nostaa alter egonsa osakkeita

Mitä peksit paavot tähän tuumaatte

• Anonyymi00020

Niin minun sukulaisellako niillä P miehilläkö?
        Ei pidä paikkaansa.

Jos sillä sinun tuntemalla P miehellä on nainen ja lapsi ei ole kenenkään vika jos yrittää iskeä ellei ole missään lmoitettu olevansa vakisuhteessa.
        Sinua johdettu harhaan,otan osaa.Menitkö suinpäin sänkyyn P m kanssa vai jäikö henkiseen lukkoon ja haaveeksi?Ei sekään tietenkään ole oikein sinulle tehdä.Saitko kuitenkin olla rauhassa vai tuliko P m tai hänen naisensa joukkiot kimppuusi?
        Se on jo rikollista jos niin kävi.

• Anonyymi00017

Juhannus...

• Anonyymi00018

2026 Iki muistoinen.

• Anonyymi00019

Kerro tämänkertaisen vaihtuvan sekundaarisen obsessionkohteesi olemuksesta mahdollisimman tarkasti onko epookkia natsaa muuta niin paljon enemmän ku sulla, ettei kannattais varpaille astua ainakaan toistamiseen? Myötähäpeät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      44
      629
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe