en käsitä miksi et voi puhua kun se paistaa susta kiinaan asti
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Ketkä on ollu kimpassa ?
Oliko miehelle vai naiselle?- Anonyymi00016
Kiina on paljon kauempana kuin Helsinki monille?
- Anonyymi00002
miehelle meni. rakkaudesta tämä heppa potkii ei ole kiinni muista. siks on vaikea käsittää sua.
ap- Anonyymi00004
Vähän enemmän sais palstaäijä färiä olla nyt tässä esim sinistä ja punaista maalareille🥱
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vähän enemmän sais palstaäijä färiä olla nyt tässä esim sinistä ja punaista maalareille🥱
🚮no mut mitä sulla tekee ?häh
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
🚮no mut mitä sulla tekee ?häh
Niin no minulla ei ole mitään suuruuskuvitelmia asemasta, esim esim että en koe olevani uutispäällikkö jos kommentoin tai kenttäjohtaja jos olen vaikka urheilukentällä
- Anonyymi00003
minulla ei ole mitään muuta sanottavaa häirikölle, kuin etten halua hänen koskaan enää lähestyvän minua
- Anonyymi00005
Kuolleet kulmat on hyvä tuntea valvonnan suhteen ja tvak sitten äkkiä haneen gubbe
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuolleet kulmat on hyvä tuntea valvonnan suhteen ja tvak sitten äkkiä haneen gubbe
Ai niin mutta täällähän
- Anonyymi00008
P- miehellä on vaimo jonka kanssa olleet nuoresta asti yhdessä ja lapsi. Ei ole eroamassa. Hakee vain hetken seuraa tiedä kuinka monesta. Minäkin olin yksi heistä, jota johdettiin harhaan täysin tietoisesti.
- Anonyymi00009
Tämäpä aloittajaäijä relevanttia tietoa kirjaimiin päin kallellaan oleville uuvateille mm
- Anonyymi00010
niin kyllä minä sinut koiranaisen tiedän. taidat olla se sivullinen hämmentäjä. mutta ei mua kiinnosta siinä mielessä kuten olet pistänyt merkille. et ole testo.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
niin kyllä minä sinut koiranaisen tiedän. taidat olla se sivullinen hämmentäjä. mutta ei mua kiinnosta siinä mielessä kuten olet pistänyt merkille. et ole testo.
Et ole testo- tarkenna gubbe hieman. Sivusta katkesin
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et ole testo- tarkenna gubbe hieman. Sivusta katkesin
pitää olla tietynlainen isompi leveämpo ruumiinrakenne kun minulla ittellä
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämäpä aloittajaäijä relevanttia tietoa kirjaimiin päin kallellaan oleville uuvateille mm
Miehestä puhhuu pahhaa, tai sitten monipersoonamies nostaa alter egonsa osakkeita
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miehestä puhhuu pahhaa, tai sitten monipersoonamies nostaa alter egonsa osakkeita
Mitä peksit paavot tähän tuumaatte
- Anonyymi00020
Niin minun sukulaisellako niillä P miehilläkö?
Ei pidä paikkaansa.
Jos sillä sinun tuntemalla P miehellä on nainen ja lapsi ei ole kenenkään vika jos yrittää iskeä ellei ole missään lmoitettu olevansa vakisuhteessa.
Sinua johdettu harhaan,otan osaa.Menitkö suinpäin sänkyyn P m kanssa vai jäikö henkiseen lukkoon ja haaveeksi?Ei sekään tietenkään ole oikein sinulle tehdä.Saitko kuitenkin olla rauhassa vai tuliko P m tai hänen naisensa joukkiot kimppuusi?
Se on jo rikollista jos niin kävi.
- Anonyymi00017
Juhannus...
- Anonyymi00018
2026 Iki muistoinen.
- Anonyymi00019
Kerro tämänkertaisen vaihtuvan sekundaarisen obsessionkohteesi olemuksesta mahdollisimman tarkasti onko epookkia natsaa muuta niin paljon enemmän ku sulla, ettei kannattais varpaille astua ainakaan toistamiseen? Myötähäpeät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552