Nyt olis työtävieruksuvaa siementä saannissa käy vanhemmallekkin naiselle voiteluaineeksi. Loppuu kitinät ja kutinat
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Oota nyt kun saan vanhat puserrettua pihalle ensin!!
- Anonyymi00002
on kauhee kysyntä!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
on kauhee kysyntä!
Saa toi manaaja nyt ensin näytelmälle taas palkkioksi yksi pisama.Naisten haku pois ja vain uskovainen..
- Anonyymi00004
mun eläimellinen sielu valitsi erään jo kauan sitten
- Anonyymi00005
Tuli pisamista mieleen Vincent van Gogh. Siis tää yks tyyppi, Itten, Johannes, joka kehitti värioppia oli antanut oppilailleen tehtävän malata niillä väreillä, jotka he itse haluavat valita ja jokainen oli maalannut väreillä, jotka muistuttivat: heidän omien kasvojensa värejä. Ja Itten pystyi ennalta arvaamaan mikä maalaus oli kenenkin oppilaan. Hän oli tietysti päätellyt, että jokaisell ihmisellä on omat henkilökohtaiset värit ja väitti, että vaaleiden olisi hyvä maalata esimerkiksi puutarha aamukasteessa ja tummien esimerkiksi syysmyrsky.
Goghilla oli nämä punahehkuiset hiukset ja hän pettyi rakkaudessa. Kaikki punaiset, oranssit ovat lämpimiä värejä ja kuvastavat elinvoimaa. Goghin rakkaus ei koskaan saanut kokea täydellistymistä ja minun mielestä se rakkaus vain valui ulos hänestä hänellä oli niin paljon rakkautta ja se ei koskaan, hänellä ei koskaan ollut ketään ketä rakastaa.
Hänhän oli hullujenhuoneella, saattoi maalata ensin rauhassa ja seuraavassa hetkessä juosta mielisairaalan pihalla päin puuta ja huutelemssa ja sen jälkeen taas palata takaisin työstämään tauluaan. - Anonyymi00006
Vain yksi tietty Mies saa mun kanssa...
- Anonyymi00016
Tahdotko hänen siemenensä myös?
- Anonyymi00007
mulla sama vain yksi mies saa muhun koskea muutoin ei tule ketään.
- Anonyymi00008
joku niin joku kirjosiweppoi naaraas nimwrn auttaiait joternkin
- Anonyymi00009
Yksin jäät. Nykynainen vaatii paljon enemmän.
- Anonyymi00014
ei kukaan halua tuollaista "miestä"! 🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
ei kukaan halua tuollaista "miestä"! 🤣
Ootkos peiliin kattonu koska viimeksi?
- Anonyymi00010
Mitä sellaisella tekee?
- Anonyymi00011
Pystytkö toimittaan tuhat kiloa?
- Anonyymi00012
Vieroksutko myös kotitöitä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493