Tutulta mieheltä naiselle Päivää!

Anonyymi-ap

Miten on taasko laiskottaa???

31

273

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ,otan huomioon lemmikin ja olen hiljaa.

• Anonyymi00008

E l ä i m e t h a i s e e

• Anonyymi00002

Eipä nyt oikeastaan. Siivonnut jo ja just ruokaa laittamassa. Pyykkiä pessy.Illalla rannalle. Mut vedähän sä pää täyteen niinku joka päivä.

• Anonyymi00004

Vedä sinäkin koska se on sinun oikea luonne.Älä esitä mitään kunnon kotirouvaa koska sait idean toiselta naiselta.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vedä sinäkin koska se on sinun oikea luonne.Älä esitä mitään kunnon kotirouvaa koska sait idean toiselta naiselta.

Niin semmoisia te olette aina olleet ja tulette olemaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tämmöinen ollut kyllä koko ajan. Mähän en edes käytä päihtäitä. Ehkä pari kertaa vuodessa jossain juhlissa vähän viiniä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Taasko sielllä on joku harhainen kanttura kirjoittamassa. Sinun elämäsi ei kiinnosta minua vtun vertaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin semmoisia te olette aina olleet ja tulette olemaan.

Kyllä joo. Kumpikaan ei käytetä päihteitä. Ollaan kunnon kansalaisia. Toisn kuin alottaja joka rikollinen ja stalkkaaja.

• Anonyymi00014

Ihan perus vanhempi puinen omakotitalo. Rempattu ja laitettu. Kenenkään mielestä ole kyllä läävä ollut. Tykkään tästä. Mut makukysymyksiä. Sulla varmaan joku valkoinem miljoonatalo merenrannalla.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Taasko sielllä on joku harhainen kanttura kirjoittamassa. Sinun elämäsi ei kiinnosta minua vtun vertaa.

Sanotko itsesi olevan mies?

Oikeat miehet eivät kutsu naisia kantturoiksi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ihan perus vanhempi puinen omakotitalo. Rempattu ja laitettu. Kenenkään mielestä ole kyllä läävä ollut. Tykkään tästä. Mut makukysymyksiä. Sulla varmaan joku valkoinem miljoonatalo merenrannalla.

Espoossa asutaan juu. On meillä land cruiser ei ihan uusi mutta uusin. Oma ranta ja vanha 30 luvun omakotitalo. Beige mitä se tähän vaikuttas?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sanotko itsesi olevan mies?

Oikeat miehet eivät kutsu naisia kantturoiksi.

En ole mies. Olen nainen. Juu ei täällä oikeita miehiä ole. Nämä kutsuu kyllä kaikilla mahdollisilla nimillä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Espoossa asutaan juu. On meillä land cruiser ei ihan uusi mutta uusin. Oma ranta ja vanha 30 luvun omakotitalo. Beige mitä se tähän vaikuttas?

Juu meillä on kohta Ford Mustang sähköauto vm23. Talo on tehty alun perin 60- luvulla. Peruskorjattu - 80 luvulla. Keittiö rempattu uuteen 2015. Lasten huonerempattu 2017. 2021 kylpyhuone/ sauna kodihoitohuone uusittu sekä tehty lisähuone ja samalla piharemppa ja terassi. Suunnitteilla lisähuoneet parinvuoden sisään. Itä-Suomessa. En tiedä tuntuu kiinnostavan mitä se tähän vaikuttaa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Juu meillä on kohta Ford Mustang sähköauto vm23. Talo on tehty alun perin 60- luvulla. Peruskorjattu - 80 luvulla. Keittiö rempattu uuteen 2015. Lasten huonerempattu 2017. 2021 kylpyhuone/ sauna kodihoitohuone uusittu sekä tehty lisähuone ja samalla piharemppa ja terassi. Suunnitteilla lisähuoneet parinvuoden sisään. Itä-Suomessa. En tiedä tuntuu kiinnostavan mitä se tähän vaikuttaa.

Itä suomessa on asunnot halpoja. En Ostaisi fordia vaikka anneTaisi

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niihän ne on. Tässä myös iso puutarha ja tontti. Aidattu piha ja asfaltoitu pihatie. Lähin järvi tien toisella puolella. Bussi pysäkki riteyksessä. Naapurit mukavia ja oma rauha. Hevostallit lähellä. En muuttais Espooseen vaikka maksettais.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Etelä-Suomessa kaikki kallista. Asunkustannukset pilvissä. Ihmiset kateellisia ja inhottavia. Kytätään naapureita ja kähistää psilmän kokoisilla tonteilla. Suurin osa ksessa vatavien lainojensa kanssa loppu elämä ollaan jossain velkakierteessä ja työpaikat koko ajan vähenee. Aina kiire. En ymmärrä mikä hinku ihmisissä sinne on.

• Anonyymi00012

ymmärrät ehk nyt miks lesbo läppä on liikaa siks heitin kaiken meneen ja maski naamalle uskotellaan nyt sitten tätä muiden luomaa illuusiota koskaan en pystyisi

• Anonyymi00018

en jätä mun lapsia yksin tämän asian kanssa ikinä olen sitten samaa kastia olenhan siinä muotisaa syntynyt

• Anonyymi00013

ennemmin kuolen

• Anonyymi00015

levoton tuhkimo eikä yhtään ystävää

• Anonyymi00026

Kaikkia ei porukkaan huolita

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kaikkia ei porukkaan huolita

Juurikin tämä. 💪🏼

• Anonyymi00029

Taas valheita.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Taas valheita.

mis he on

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

mis he on

Kuule kun aina on joku jota ei huolita mihinkään semmosta!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuule kun aina on joku jota ei huolita mihinkään semmosta!

Joo se on huomattu.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Juurikin tämä. 💪🏼

Myötähäpeä sivusta🤦‍♀️

• Anonyymi00016

Kiitos kysymästä, harvemmin minua laiskottaa. Pohdin tässä vain että kauankohan tämä henkinen valmennuskurssi mahtaa kestää? Aiotko ottaa yhteyttä?

• Anonyymi00017

Ei kai täällä kurjuutta kummempaa

terveisin mies

• Anonyymi00022

jos tulee onkiessa Kalka eli kuha kuin kkiski

• Anonyymi00031

minua hnikotti ja aivastukiskia koko ynin ärsytti..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      95
      928
    2. 54
      850
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      67
      675
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      625
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      61
      622
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      542
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      538
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      468
    10. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      43
      466
    Aihe