Millä ALT koodilla saa tänne kirjoitettua ≈ merkin? Leikepöydän kautta kopioimalla muusta tekstistä vain onnistuu.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Oletko kokeillut pitkää painallusta "= "-merkillä?
≈- Anonyymi00004
Ei toimi, toistaa merkkiä =.
- Anonyymi00002
ALT 126 ~
Mutta:
Oikea tapa käyttää ALT‑koodeja Windowsissa
Num Lock päälle
Käytä vain numeronäppäimistöä oikealla puolella
Paina ja pidä ALT pohjassa
Syötä koodi numeronäppäimistöllä
Vapauta ALT
https://usefulshortcuts.com/downloads/ALT-Codes.pdf- Anonyymi00003
Katsoin merkin väärin sori
Taitaa olla niin että:
Jos merkki ≈ pitää kirjoittaa nettisivun lomakkeeseen, hakukenttään, chattiin tai tekstialueeseen, ALT‑koodit eivät useimmiten toimi lainkaan. Tämä on se ratkaiseva juttu.
Selaimet (Chrome, Edge, Firefox) estävät ALT‑koodeja monissa kentissä, koska ne tulkitaan käyttöjärjestelmän tasolla, eivät verkkosivun sisällä.
- Anonyymi00005
Alt+247 ---> ≈
- Anonyymi00006
Ei tule kyseistä merkkiä tällä sivustolla. Ei edes Notepadissa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tule kyseistä merkkiä tällä sivustolla. Ei edes Notepadissa.
No minun Dell-pöytäkoneella (Windows 11 Pro) tulee, Num Lock pitää olla tietysti aktivoituna ja Alt-näppäin pohjaan ja 247
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No minun Dell-pöytäkoneella (Windows 11 Pro) tulee, Num Lock pitää olla tietysti aktivoituna ja Alt-näppäin pohjaan ja 247
Tämä on W10. Ei tule merkkiä. Vissiin W11 on eri systeemi käsitellä merkkejä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä on W10. Ei tule merkkiä. Vissiin W11 on eri systeemi käsitellä merkkejä.
Aloittaja tässä, sama homma ja w10 täälläkin. Koodi 247 ei toimi edes Wordissakaan, siinä toimii kuitenkin koodi 8776, täällä (eikä facessa) ei toimi sekään.
- Anonyymi00012
Löytyyhän Win10 ≈ merkki:
Emojit esiin, esim. WIN +. (piste)
Avautuvan valikon yläreunasta valitaan "erikoismerkit" (Ω)
Sitten alareunasta valitaan "matemaattiset" (∞)- Anonyymi00013
Hienoa
- Anonyymi00014
En tiedä toimiiko, mutta unicode-merkin saa ctrl+shift+U ja tämän jälkeen merkin numero 2248 + enter Gnomessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052290Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411564Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381114Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031058
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain51865- 81791
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53787Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215774- 54761
- 93749
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30583- 55527
- 39525
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast29487Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25473