Millä ALT koodilla saa tänne kirjoitettua ≈ merkin? Leikepöydän kautta kopioimalla muusta tekstistä vain onnistuu.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Oletko kokeillut pitkää painallusta "= "-merkillä?
≈- Anonyymi00004UUSI
Ei toimi, toistaa merkkiä =.
- Anonyymi00002UUSI
ALT 126 ~
Mutta:
Oikea tapa käyttää ALT‑koodeja Windowsissa
Num Lock päälle
Käytä vain numeronäppäimistöä oikealla puolella
Paina ja pidä ALT pohjassa
Syötä koodi numeronäppäimistöllä
Vapauta ALT
https://usefulshortcuts.com/downloads/ALT-Codes.pdf- Anonyymi00003UUSI
Katsoin merkin väärin sori
Taitaa olla niin että:
Jos merkki ≈ pitää kirjoittaa nettisivun lomakkeeseen, hakukenttään, chattiin tai tekstialueeseen, ALT‑koodit eivät useimmiten toimi lainkaan. Tämä on se ratkaiseva juttu.
Selaimet (Chrome, Edge, Firefox) estävät ALT‑koodeja monissa kentissä, koska ne tulkitaan käyttöjärjestelmän tasolla, eivät verkkosivun sisällä.
- Anonyymi00005UUSI
Alt+247 ---> ≈
- Anonyymi00006UUSI
Ei tule kyseistä merkkiä tällä sivustolla. Ei edes Notepadissa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tule kyseistä merkkiä tällä sivustolla. Ei edes Notepadissa.
No minun Dell-pöytäkoneella (Windows 11 Pro) tulee, Num Lock pitää olla tietysti aktivoituna ja Alt-näppäin pohjaan ja 247
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No minun Dell-pöytäkoneella (Windows 11 Pro) tulee, Num Lock pitää olla tietysti aktivoituna ja Alt-näppäin pohjaan ja 247
Tämä on W10. Ei tule merkkiä. Vissiin W11 on eri systeemi käsitellä merkkejä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä on W10. Ei tule merkkiä. Vissiin W11 on eri systeemi käsitellä merkkejä.
Aloittaja tässä, sama homma ja w10 täälläkin. Koodi 247 ei toimi edes Wordissakaan, siinä toimii kuitenkin koodi 8776, täällä (eikä facessa) ei toimi sekään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556