Myös netin katkaisuista. Onko kirjoituksia poistoon vaativilla rahaa maksaa korvauksia, kun se aika tulee. Lakimiehet ottaa osansa myös.
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Näin on ja koppi odottaa.
Lakimies. - Anonyymi00002
Lakimiehillä palkat kuin ay-johtajila 2x ministerin paikka.
- Anonyymi00003
Putinin kyberhyökkäykset eivät enää pikku juttu.
- Anonyymi00004
Ja mitäköhän vahinkoa nämä poistetut viestit ovat tehneet?
Olet myös hyväksynyt käyttöehdot tänne kirjoittaessa, joten olet aika heikoilla. ;) - Anonyymi00006
Muista pyytää myös lisää rahaa hukkaan menneistä mielenterveyslääkkeistäsi.
- Anonyymi00007
Onko sulla varaa maksaa herjauksesta?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten anonyymiä voi herjata?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten anonyymiä voi herjata?
Kyllä se ip osoite tältäkin selville saadaan.
Lakimies. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lakimies.Et taida olla kovin hyvä lakimies kun et edes tiedä että anonyymiä ei voi loukata. :D
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lakimies.Lakkimies löytää kommunistin pissapotastaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ota suppona ne lääkkeet, ehkä sitten helpottaa sinun ajattelevaa päätä!
- Anonyymi00026
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lakimies."Sekomies"?
- Anonyymi00008
Hommaa nyt hyvä mies vaikka kunnollinen uusi liittymä.
Silloin ei pätki kuin sun oma korvien väli. - Anonyymi00009
Josopa joskus persutrolli, kirjoittäisit palstan aiheesta.
Eilen poistatin 19 asiatonta kirjoitusta, ylläpito oli samaa mieltä kanssani ja poisti.
Ps.(post scriptum,ei siis pers).
Pysy palstan aiheessa, silloin ei poisteta.
Terv.
Nyt jo yli 350:n poistatuksen veteraani.- Anonyymi00010
Ps2.
En ole KOMMUNISTI. - Anonyymi00013
Jaha Tampereen Punakaartin plutoonankenraali pääsi ääneen.
Pidän muuten huolen että lennät täältä v..n. - Anonyymi00015
SAATANAN VAJAKKI LOPETA TUO NIMITTELY!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pidän muuten huolen että lennät täältä v..n."Pidän muuten huolen että lennät täältä v..n."
Ja miten muka sen meinasit tehdä? Taidat olla näitä kommareita jotka haluavat rajoittaa muiden oikeuksia? - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
SAATANAN VAJAKKI LOPETA TUO NIMITTELY!
Rutsaoikeistolla paloi taas pohjaan....
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Rutsaoikeistolla paloi taas pohjaan....
Rumpalipoika on peesari joka lähtee hatkaan muttei vedä. Siksi sitä halveksitaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pidän muuten huolen että lennät täältä v..n.Khihigi, en ole läheltäkään Tamperetta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pidän muuten huolen että lennät täältä v..n.Khihihi bbuuuaaahhh!
- Anonyymi00022
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa
- Anonyymi00024
Oliko avauksen tehneen isä rumpali ja pojasta tuli palikka?
- Anonyymi00028
Laki on laki. Nykyään ollaan herkällä herjauksista ja kansalaisten vapauden; mm kirjoitusten ja netin katkaisun suhteen Kyllä niistä oikeus määää sakkoja ja korvauksia. Venäjän suunta kommunistisella Suomi24. Kyllä nämä tulee vielä instansseissa esille.
- Anonyymi00029
Sinulla ei näytä olevan hajuakaan laista ja siitä mitä se sanoo. Tällä palstalla ei ole mitään vapautta kirjoittaa mitä tahansa, vaan omistaja määrää ihan itse mitä täälä saa kirjoittaa ja mitä poistaa.
Tosin sinunlaiselle kommarille nämä ovat vaikeita asioita ymmärtää, kun luulet että kaikki on kaikkien omaisuutta.
Ja olet ihan itse hyväksynyt nämä ehdot kun olet kijoittanut tänne. Joten mitään lakia ei ole rikottu.
Ja noilla netti ongelmilla ei ole mitään tekemistä tämän sivun kanssa, vaan ne ovat ihan sinun omia harhoja. - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinulla ei näytä olevan hajuakaan laista ja siitä mitä se sanoo. Tällä palstalla ei ole mitään vapautta kirjoittaa mitä tahansa, vaan omistaja määrää ihan itse mitä täälä saa kirjoittaa ja mitä poistaa.
Tosin sinunlaiselle kommarille nämä ovat vaikeita asioita ymmärtää, kun luulet että kaikki on kaikkien omaisuutta.
Ja olet ihan itse hyväksynyt nämä ehdot kun olet kijoittanut tänne. Joten mitään lakia ei ole rikottu.
Ja noilla netti ongelmilla ei ole mitään tekemistä tämän sivun kanssa, vaan ne ovat ihan sinun omia harhoja.Ei töä oo kommari, vaab "keksusta suuntainen" persutrolli.
- Anonyymi00036
"Minä olen mussoliinni..."
Anteeks Juice.
- Anonyymi00032
Kommarrilta pois oikeus poistaa kirjoituksia.
- Anonyymi00033
Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko Nurmijärveltä - Anonyymi00035
Yllöpito poistaa, jos asia niin vaatii, ei KOMMUNISTI.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391168- 83889
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44717Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus214586- 48523
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176488jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied58464