"Orpolta kysytään hänen henkilökohtaisesta yhteydenpidostaan vaalirahoittajaan, SRV:n Ilpo Kokkilaan.
...
Orpon mukaan Ilpo Kokkila -yhteys kumpaankin on täysi sattuma."
- IL
Nyt ei tarvita enää kuin yksi sopiva yksityisviesti kaatamaan hallitus.
Orpolta vaarallinen lause.
13
59
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Täysin sattumaa on se kun kolme kokkarivaikuttajaa tekevät kabinettipäätöksen. Sattumaahan tuo on kuten on vaikkapa meteoriitin iskytyminen kysyjän päähän taikka parvekkeelta alas tippuminen Venäjällä. Sattumat ovat sattumaisia sattumaisillimaan omalle kohdalle sattumalla sattuen.
- Anonyymi00003
Hieman normaalia valikoivampi sattuma?
- Anonyymi00004
Sattumaa ei ole, on korruptio joka nyt paljastui.
- Anonyymi00006
Ei se ole korruptio, vaan normipäivä Suomen valtion hallinnossa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei se ole korruptio, vaan normipäivä Suomen valtion hallinnossa.
- Anonyymi00008
Ei olisi Orpo-pojan lähteä rahamiesten kanssa marjaan. Nyt tulee takkiin ja rahamiehet nimeävät uuden välikäden ilmaisen valtion rahan jakajaksi. Voi Orpoa, ken leikin alkaa, se leikin kestäköön. Orpo ei ole kestänyt, van seli, seli, seli.
- Anonyymi00009
"Orpon mukaan Ilpo Kokkila -yhteys kumpaankin on täysi sattuma."
Orpo ei puhu nyt totta. - Anonyymi00010
Vaan missä viipyy nimim. Extyökkärin kokoomusta puolustelevat näkemyksensä. Onko papparainen suljettu lukkojen taakse ?
- Anonyymi00011
Ei kukaan usko, että olisi sattuma.
- Anonyymi00012
Sattumapääministeri Lapanen.
- Anonyymi00013
Ja Vapaavuori " puhui asiasta pääministerin kanssa ohimennen" ja sitten myöhemmin totesi "että useasti nähdään eri tilaisuuksissa".....
- Anonyymi00014
Orpo ei ole koskaan kuullutkaan Kokkiloista ja Vapaavuorista.
Mitään en oo vieny. - Anonyymi00015
Se oli paha juttu, että Orpo erehtyi siteeraamaan Koskelan Akselia. Täällä pohjantähden alla on poliittisista arvoista riippumatta suomalaiselle lähes kansalliseepos. Sitä lausetta Orpon EI olisi pitänyt mennä päästämään suustaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556