Israelin iskut ovat surmanneet kymmenkunta ihmistä Gazassa lauantaina, kertoivat paikalliset viranomaiset.
Gazan väestönsuojeluviraston mukaan Gazan kaupungissa asuinhuoneistoon osuneessa Israelin iskussa kuoli kolme lasta ja heidän vanhempansa.
– Ainoa eloonjäänyt perheenjäsen on lapsi, joka ei ollut sisällä talossa, kun isku tapahtui, väestönsuojeluviraston edustaja Mahmud Bassal sanoi uutistoimisto AFP:lle.
Läheisestä sairaalasta vahvistettiin, että perheenjäsenten ruumiit oli tuotu sairaalaan.
Israelin asevoimien tiedottajan mukaan Israel teki lauantaina Gazan kaupungissa iskun, jonka kohteena oli äärijärjestö Hamasin terroristi. Tiedottaja sanoi, että asevoimat arvioi edelleen iskun tuloksia.
Gazalaisviranomaisten mukaan useita muita ihmisiä sai surmansa muissa Israelin iskuissa Gazan kaupungissa ja muualla Gazan kaistalla. Israelin asevoimat ei tuoreeltaan kommentoinut näitä muita iskuja.
Väkivalta on jatkunut Gazassa viime lokakuussa solmitusta aselevosta huolimatta. Alueen terveysministeriön mukaan ainakin 1 140 palestiinalaista on saanut surmansa aselevon alkamisen jälkeen.
Israelin mielestä lapsetkin on tapettavia terroristeja, hyvin natsi-opit menneet perille !
Israel tappaa Gasassa edelleen
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Hamas aloittu sodan ihmisyyttä vastaan, islamissa ei ole ihmisyyttä. Israel taistelee koko läntisen sivilisaation etulinjassa, myös meidän suomalaisten. Hyvä Israel!
- Anonyymi00005
Israel ei taistele esim. minun puolesta, koska en hyväksy siviilien murhaamista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Israel ei taistele esim. minun puolesta, koska en hyväksy siviilien murhaamista.
Ja Israelin varaukseton tukeminen ei ole Kristuksen opetuksissa ja seuraamisessa mukana. Kristus tuomitsi nykyjuutalaisuuden opillisen pohjan eli farisealaisuuden ja sanoi sen olevan isästä Perkeleestä,joka oli tappaja jo ikiajoista.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja Israelin varaukseton tukeminen ei ole Kristuksen opetuksissa ja seuraamisessa mukana. Kristus tuomitsi nykyjuutalaisuuden opillisen pohjan eli farisealaisuuden ja sanoi sen olevan isästä Perkeleestä,joka oli tappaja jo ikiajoista.
Niinpä. En ole vielä törmännyt kertaakaan varauksettomaan Israelin tukemiseen, vaikka olen seurannut aihetta melko aktiivisesti kymmeniä vuosia.
Oleta sinä hihhuli. Voit käydä opillisia keskustelujasi juutalaisuudesta ja kristinuskosta niitä varten avatuilla palstoilla. Tämän viestisi kommentit niistä aiheista eivät näin sivullisesta vaikuta mitenkään vakuuttavilta.
- Anonyymi00003
Israel tappaa palestiinalaisten lapsia ja tekee sairaita juttuja mutta se on tekopyhille ok.Hamasia nämä lässyttää,koska sillä varmistetaan islamofobia ja Israelin tuki tappaa ja terrorisoida syyttömiä ihmisiä.Kautta historian huonon yleistiedon omaavat hihhulit ovat olleet historian väärällä puolella.Jumalaa teillä ei edes ole.Ehkä olette vain mieleltänne sairaita.Otan osaa.
- Anonyymi00010
Dunja::
SDP:n ulkopoliittinen eliitti ei ole vieläkään ottanut kantaansa Lähi-idän politiikkaan.
Välikysymyskäsittelyssä puolue vielä kiemurteli liturgioissaan, mutta puolue
oli ilmeisesti luopunut jostain aikaisemmista päätöksistään tukea Hamasia, Irania ja
Libanonin kapinallisia, Hizbollahia.
Palestiinan valtio ei enää esiinny SDP:n tavoitteena. Suomen valtion tukemat
ja SDP: n hallinnoimat järjestöt eivät ole enää SDP:n suojelussa.Iran ei ole
enää SDP:n suojeluksessa. Kuuba (pers.Kuupa) ei ole enää SDP:n suojelussa.
Mihin tämä johtaa? - Anonyymi00011
Oliko Hitler oikeassa?
- Anonyymi00013UUSI
Nähtävästi oli !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568