Ainoana vitsauksena täällä on nuo kaupunkialueella järjestettävät jokakesäiset rokkimöykät.
Niitä jos ei olisi, niin Joensuu olisi todellinen paratiisi!
Mutta kaipa jokaisessa paratiisissa on oma käärmeensä...
Joensuu on todella mukava kaupunki!
18
126
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
365 päivästä vain muutamana on nuo Ilosaarirokit. Ole tyytyväinen.
- Anonyymi00002
Mutta kun minua harmittaa nuo muitten hauskanpito noina muutamina päivinä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itkisit ja parkuisit jos et saisi kolmeen yöhön nukkua jos olisi aamulla töihin meno. Vaikka töihin menostahan te nettosaajat ette tiedä mitään!
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itkisit ja parkuisit jos et saisi kolmeen yöhön nukkua jos olisi aamulla töihin meno. Vaikka töihin menostahan te nettosaajat ette tiedä mitään!
Hanki parempi duuni, niin ei tarvitse jokaisena viikonloppuaamuna mennä töihin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hanki parempi duuni, niin ei tarvitse jokaisena viikonloppuaamuna mennä töihin.
Mene sinä edes johonkin työhön, äläkä notku rokeissa ihmisiä häiriköimässä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja hauskaako ei voi pitää ihmisiä häiritsemättä? Olenkin epäillyt että se on osa sitä teidän hauskuuttanne, nyt tuli vahvistus. Kiitos.
- Anonyymi00003
Joensuu olisi mukavampi, jos täällä ei olisi savolaisia.
- Anonyymi00006
Joensuu ja Pohjois-Karjala kuuluvat itäisten savolaismurteiden alueeseen.
- Anonyymi00010
Eihän täällä silloin olisi ketään...
- Anonyymi00007
Joen kaupunki oli minusta Kuopioon verrattuna ikävää ja pysähtynyttä syrjäseutua. Mutta se piti turistin erikseen löytää mikä siellä viehätti. Sama Oulun ja Kajaanin välillä. Joen kaupunki kuuluu kuitenkin niihin kasvaviin johon ihmiset siirtyy maalta. Sinne kuuluu rakentaa uusia asuntoja ja palveluja. Ihmisiä ei saa haukkua koska he ovat samaa kansaa kuin savolaiset ja saamelaiset jotka vaelsi kaukaa idästä. Ei he voi geeneilleen mitään millainen ruumiinrakenne ja mielenterveys ja sydänterveys on peritty. Joen kaupungissa on tietty siunaus kun se on vesistöistä johtuen lauhkeamman säätyypin aluetta. Se tulee kehittymään vilkkaaksi ja eläväksi jossa ei tule ikävä.
- Anonyymi00008
Joensuu on karsea paikka. Ruma keskusta, ihmiset tyhmiä ja töykeitä.
- Anonyymi00009
Ai ihan Joensuun keskustassa sitä asustellaan. No ootko tykänny?
- Anonyymi00011
Ilosaari loppui. Mistä nyt valittaisin?
- Anonyymi00012
Loppui, mutta kyllä siitä valittamista riittää kunnes se loppuu kokonaan.
- Anonyymi00013
Osuuskaupparock kymmenen päivän päästä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Osuuskaupparock kymmenen päivän päästä.
On vajakeille paljon tapahtumia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
On vajakeille paljon tapahtumia.
Eli liput oot jo ostanut.
- Anonyymi00017
Torilla on tilaa valittaa. Kuulijoita riittää aina näin kesäaikaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871638
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15895Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.113661Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597