https://www.verkkouutiset.fi/a/hallitus-kiristaa-opiskelijoiden-perheenyhdistamisia-tamakin-sotku-on-pian-siivottu/#b8d761cc
Sanna Marinin hallitus helpotti vuonna 2022 ulkomaalaisten opiskelijoiden perheenyhdistämistä, mikä on viranomaislausuntojen mukaan johtanut vakaviin ongelmiin.
Tämäkin sotku on pian siivottu
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
iso mylly päälle hallitus
teille vittuillaan- Anonyymi00003
"iso mylly päälle hallitus teille vittuillaan"
Eiköös tuo kohdistu lähinnä OPPOSITIOON, kun on tapahtunut 2022!?
- Anonyymi00002
Ei voi kuin ihmetellä, mikä puolue voikin tehdä tuollaisen päätöksen, tuoda ulkolaisia opiskelijoita sukuineen, opiskelemaan suomalaisen veronmaksajan piikkiin!!!?? Ai niin, onhan meillä äärivihervassudemut!!!! Suomi ja suomalaiset ensin ajattelu on vahingollista!!
- Anonyymi00008
Nämä päätökset ovat jo ajaneet pohjoismaisen sosiaaliturvan usan tasolle.
- Anonyymi00004
Sannan hallitus aiheutti VAIN ongelmia.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7965e708-fb65-4c0a-b52a-0c7065c69070 - Anonyymi00005
ccc
lisää maahanmuuttotiukennuksia luvassa vuodenvaihteessa sanoi Vigelius A studiossa eilen - Anonyymi00006
On se outoa,ennen kun suomalainen meni esim.ruotsiin töihin niin perhe tuli perässä sitten kun oli asunto ja työpaikat.Miksi opiskelija tarvitsee perheen mukaansa,vitsi koko juttu.Sannan aivopieru yksi muiden joukossa.Kyllä sanna kävi kalliiksi veromaksajille.
- Anonyymi00007
Nämä ovat aiheuttaneet jo 60 miljoonan kulut kelan mukaan. Ihmeellinen päätös kertakaikkiaan kun tietää, että aasian maista tulevilla ei ole rahaa ja perheenyhistäminen luo petoksen mahollisuuksia. Olisi kiva tietää kuka tämän ajatuksen takana oli, kuka halusi Suomeen sosiaaliturvan pariin hirvittävän määrän ihmisiä . Nyt kannattaisi puolueen alkaa puhdistamaan ulkopuoliset kätyrit jotka pelaavat vieraan vallan pussiin. Sillä sehän tässä haisee ainakin asioista tietämättömän nenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552