Se on hävettävää. Kertoo minun arvosta!

Anonyymi-ap

Se on hävettävä. Kertoo minun arvosta yhteiskunnalle!
kun sukulaiset eivät halua lomalla nähdä!

13

108

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se Kertoo. Olen epäonnistunut. Teen sukulaisten mielestä arvotonta työtä ja elämäni on roskaa heidän mielestään!!!

• Anonyymi00002

Ootko sä se jolla on se mielikuvitusperhe? Ehkä suku ei halua olla petoksessa mukana

• Anonyymi00006

Ehkä ketään ei niin kiinnosta nämä sinun surulliset säkeet mitä pihauttelet guben aloituksiin

• Anonyymi00008

Mikä hiivatti perhe?

• Anonyymi00009

Polja olet. Perhe voi olla myös lapsuuden perhe! Tyhmäkö olet? Vai oletko laittanut välit poikki sinun oman lapsuuden perheeseen? Kyllä omia sisarruksensa ja vanhempiansa kanssa pitää välit olla kunnossa!! He vain oikeasti rakastaa ja tuntevat koko elämäni tarinan! Sukulaisten mielestä teen arvotonta työtä ja elämäni on roskaa! Eivätkä halua lomalla nähdä. Ketä sitten näen? Työkavereita en halua lomalla nähdä. Kaverit heillä on puoliso, jotka haluaa olla kahdestaan loman!

• Anonyymi00010

Jos minulla olisi perhe?! Sukulaiset haluaisivat tuntea minut!!!! Mutta, kun EI ole!!! Muilla sukulaisilla on perhe, ja lapsia! Minulla EI!

• Anonyymi00012

Lapsuuden perheeni tietävät miksen kelpaa kenellekään!!!! En jaksa naapureille tai tutuille selittää... Ongelma pahentui, kun viimeinenkin minun vapaalla oleva sinkkukaveri löysi oman rakkauden ja muutti puolison kanssa yhteen... Joten minun kaikki kaverit viettävät loman oman puolison kanssa, koska loma on niin lyhyt. He tekevät oman puolison kanssa kaikkea kivaa esimerkiksi lähtevät risteilylle.....

Edes sukulaiset eivät halua lomalla nähdä minua! Vain lapsuuden perheeni! Olen täysin epäonnistunut. Kaikkeni tein, että sukulaisille kelpaisin!

Teen arvotonta työtä sukulaisten mielestä!!!

Heidän mielestään minun työlläni EN ikinä saa kunnon puolisoa! Jonka he hyväksyisivät!!!! Olisin saanut erään...... mutta! En halua... En olisi hänen avulla päässyt sukulaisten suosioon. Ei käy töissä vaan on työkyvyttömyys eläkkeellä ja minun sukulaisten mielestä sellaisen kanssa EI saa perustaa perhettä, koska se pilaa kunnollisten sukulaiseni suvun nimen!!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lapsuuden perheeni tietävät miksen kelpaa kenellekään!!!! En jaksa naapureille tai tutuille selittää... Ongelma pahentui, kun viimeinenkin minun vapaalla oleva sinkkukaveri löysi oman rakkauden ja muutti puolison kanssa yhteen... Joten minun kaikki kaverit viettävät loman oman puolison kanssa, koska loma on niin lyhyt. He tekevät oman puolison kanssa kaikkea kivaa esimerkiksi lähtevät risteilylle.....

Edes sukulaiset eivät halua lomalla nähdä minua! Vain lapsuuden perheeni! Olen täysin epäonnistunut. Kaikkeni tein, että sukulaisille kelpaisin!

Teen arvotonta työtä sukulaisten mielestä!!!

Heidän mielestään minun työlläni EN ikinä saa kunnon puolisoa! Jonka he hyväksyisivät!!!! Olisin saanut erään...... mutta! En halua... En olisi hänen avulla päässyt sukulaisten suosioon. Ei käy töissä vaan on työkyvyttömyys eläkkeellä ja minun sukulaisten mielestä sellaisen kanssa EI saa perustaa perhettä, koska se pilaa kunnollisten sukulaiseni suvun nimen!!

Sinun Sukulaiset ovat oikeassa!

• Anonyymi00005

Anoppikin oli vihainen, poika tullut äitiinsä.

• Anonyymi00007

Mieluusti parannan kärsimyksesi kosketuksellani ja hellyydelläni. Otan sinut vastaan kuten kaunotar kuuluukin ottaa, vaikka sukulaisten mielestä olet ruma. Haluaisin joitain alkupaloja jo, ja pusuja! 👅 Haluan pelastaa sinut häpeältä!

• Anonyymi00013

Höpötystä kaikki

• Anonyymi00015

Ei ole! Mikset voi uskoa, ettei sukulaiset halua nähdä minua? Mikset voi uskoa, että sukulaisten mielestä olen arvoton kun teen arvotonta työtä! Mikset voi uskoa, ettei he halua nähdä lomalla, koska minulla ei ole perhettä eikä lapsia? Mikset voi uskoa että sukulaisten miekka ei saa perustaa perhettä ja hankia lapsia puolison kanssa joka on työkyvyttömyys eläkkeellä ja enkä olisi päässyt sellaisella puolisolla sukulaisten suosioon? Miksi et voi uskoa, että lomalla näen vain lapsuuden perheen, koska he tietävät miksen kelpaa kenellekään ja enkä saa ikinä kunnon puolison jonka minun sukulaiset hyväksyy! Elämä ilman sukulaisia on hävettävää!!!!

• Anonyymi00016

;(((

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      370
      1498
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      935
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      74
      849
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      815
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      803
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      779
    7. Mitä uskot hänen ajattelevan sinusta?

😇
      Ikävä
      57
      722
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      67
      706
    9. 59
      705
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      62
      691
    Aihe