En jaksa enää..

Oon niin loppu.. oon kamppaillut kauan uhkapeliriippuvuuden kanssa, hetken meni jo paremmin, nyt taas lähtenyt ihan lapasesta. Taas tullut itsetuhoisia ajatuksia. En vain jaksa tätä enää, kamppailua päivästä toiseen 😔 lasten takia en ole tehnyt itselleni mitään, mutta kun on ihan hirveä olo, niin ahdistunut ja moitin itseäni niin pahoin, oon ruvennut jo miettimään, olisiko heidän parempi ilman mua. Vaikka tiedän että he rakastaa mua niin paljon ja oon heille kaikki kaikes ja ne minulle, rakastan heitä niin paljon ja mun sydän särkyy ajauksestakin kun saisivat kuulla että äiti on poissa 😭😢
Oon velkaa läheiselleni, en pystynyt maksamaan ajallaan, enkä pystynyt sopia minkäänlaista maksusuunnitelmaa hänen kans.. tämä häpeä on niin valtava enkä enää ikinä kehtaa tavata häntä. Kunpa olisin ollut fiksumpi, kaduttaa niin paljon 😭
Miten te ootte päässyt peliriippuvuudesta eroom

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähti liian aikaisin, mutta tosiaan kaipaisin vinkkejä, miten päästä eroon tästä riippuvuudesta.

• Anonyymi00001

Vaikea asia kuten kaikki riippuvuudet yleensäkkin ja eipä tuohon oikein ole oikein varmaan muuta ratkaisua kuin laittaa pysyvät peliestot joka paikkaan.

Itselläkin on paljon erilaisia riippuvuuksia ja ne aiheuttaa paljon ahdistusta, unettomuutta ja hermot on kireällä. Vaikka en taloudellisiin vaikeuksiin ole joutunutkaan.

Kuitenkin nuo riippuvuudet tuottaa paljon henkistä tuskaa. Itsellä myös tuo peliriippuvuus aiheuttaa sitä että aina mietin että jos olisin pelannut isolla rahalla niin olisin voittanut ison summan ja sitten harmittelen kun en uskaltanut pelata. Todellisuudessa olisin varmaan kuitenkin hävinnyt jos olisin pelannut tai ainakin viimeistään jossain vaiheessa olisin hävinnyt kaiken takaisin korkeojen kera kun olisin kuitenkin jatkanut pelaamista.

• sos-kriisikeskus
      UUSI

Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne. Vertaistuki voi olla hyvä voimavara. Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi kuitenkin aina keskustella myös ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä myös anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.fi - Tukipisteesi netissä https://tukinet.fi/fi

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Keskusteluapu kirjoittaen palvelusta. https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-keskusteluapu-kirjoittaen

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Joka viikko ma-to klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      376
      1450
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      971
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      913
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      69
      875
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      619
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      604
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      585
    Aihe