Sisältä tulta, vaikkei se näkyiskään aina ulos. Pystyttekö te käsittelemään tulta. I don't think so.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
sitä on opittu syleksimään tulta jo hyvin pienenä
- Anonyymi00010UUSI
Joo, on lappalainen sukurasite kato, kuten nämä oraakkelin taidot sekä telepatia myös vihollisten suhteen, milloin agitoivat mielen köyhiä sotaan toisen ihmisyyttä vastaan. Sivusta T
- Anonyymi00002UUSI
Olen jääkuningatar Elsa ja pystyn käsittelemään tulta.
- Anonyymi00004UUSI
En usko hetkeäkään.
- Anonyymi00005UUSI
älä jaksa
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En usko hetkeäkään.
Mitähän tässäkin palstaäijän köppäisestä larppaamisessa on erikseen varsinaista uskomisen tai ei-uskomisen arvoista? Ei hel
- Anonyymi00003UUSI
En ole edes kiinnostunut ”käsittelemään tulta”. Aikuisempi suhde minulle, kiitos.
- Anonyymi00006UUSI
tule tänne
- Anonyymi00011UUSI
Joo sinun kannattaa hankkia sellainen aikuisen miehen mieli ja lopettaa guben emojille vinkuminen kuin se tai joku muu olisi asianosainen sinun päähän pinttymiisi
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo sinun kannattaa hankkia sellainen aikuisen miehen mieli ja lopettaa guben emojille vinkuminen kuin se tai joku muu olisi asianosainen sinun päähän pinttymiisi
Minulla on jo ihan tarpeeksi aikuisen miehen mieli, kiitos. Tällä palstallakin minua luullaan mieheksi vähän väliä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla on jo ihan tarpeeksi aikuisen miehen mieli, kiitos. Tällä palstallakin minua luullaan mieheksi vähän väliä.
Älä aloittajaäijä sää tule siihen väliin säätämään taas
- Anonyymi00007UUSI
pystytkö määåräämään irsellesi että et ajattele jotahoja asioita niin.
- Anonyymi00008UUSI
lohikäärme kuin lohi ja käärme.... mutta niin syksyn yövalo juttu kun ajattelin että voisi olla hauska rakentaa sellainen tytöillekin..
ityselläni taas joyain juttuja mitä pitää twhdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei316994- 102895
- 78781
- 78762
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640