Edullisia kankaita

Anonyymi-ap

Mistähän Mäntästä saisi ostettua edullisia kankaita harrastelijaompelijalle? Siis pieniä määriä, ei mitään kangaskaupan varastoa.

9

150

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä mäntästä ketään,Mä oon Mäntässä tapahtumassa joku voi tietää,ajattelin että eikö tuon MOM slogan voisi olla Mä oon Maalta,niin voisi muutkin lähistöltä osallistua tuntien yhteenkuuluvaisuutta.

• Anonyymi00002

Mitä tämä höpinä tarkoittaa?
        Toinen kysyy kankaista ja sinä höpiset jotain MOMmista?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitä tämä höpinä tarkoittaa?
        Toinen kysyy kankaista ja sinä höpiset jotain MOMmista?

Kysyjä kysyy,vastaaja vastaa,kolmannen mielestä höpinää.
        Ehkä kannattaisi kokeilla jotain muuta kanavaa, esim facee,
        joillakin Mäntän ulkopuolella olevilla ,kuten minullakin ,on kankaita.

• Anonyymi00004

Haukuitko juuri Mänttäläisiä maalaisiksi? Ei täällä olla mitään maalaisjuntteja! Onhan tämä taideKAUPUNKI. Täällä asuu parempaa väkeä ja menokin suurenmaailman. Etkö ole edes ikinä kuullut Lakeside Airpark Finland hankkeesta, ei ole nimittäin mitään maalaisjunttien pikku räpellystä.

• Anonyymi00005

Miten hitossa on näin vaikeaa pysyä asialinjalla.
        Aloittaja kysyi kankaita MÄNTÄSTÄ. Ei Mäntän ulkopuolelta. Kankaita on varmaan maailma puolillaan, mutta Mäntästä oli kyse.
        Ja muille rääpijöille. Ei ole kyse MOMmista, ei lentokentistä, eikä maalaisuudesta. Kyse on kankaista - ompelukankaista. Oletteko koskaan kuulleet sellaisista?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kysyjä kysyy,vastaaja vastaa,kolmannen mielestä höpinää.
        Ehkä kannattaisi kokeilla jotain muuta kanavaa, esim facee,
        joillakin Mäntän ulkopuolella olevilla ,kuten minullakin ,on kankaita.

Huvitti tämä vastaus. :D Mistäs tämän kysyjän pitäisi tietää, että juuri sinulla on jossain komeron perällä kankaita ja että olet niitä myymässäkin.

• Anonyymi00006

Taitaa ainoa kangaskauppa Mäntässä olla Luomisen Ihme, Seppälän puistotie 3.

• Anonyymi00007

Ei taida tuo luomisen ihme olla koskaan auki. Huonoksi on menneet kangaskaupat tällä seudulla. Kaikki suurinpiirtein konkassa.

• Anonyymi00009

Luova Storen ovella ainakin lappu, että toiminta on yhdistetty tähän putiikkiin, joka ei ole koskaan juuri aukikaan. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      703
      3153
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1013
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      41
      900
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      815
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      59
      612
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      603
    8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      508
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      507
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      86
      495
    Aihe