Alkaako show heti aamusta?
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
ANNOIN SULLE MAHIKSEN TULLA PUHUMAAN SUORAAN MUN KANSSA MUTTA TAIDATKIN OLLA KIUSAAJA JARI.
- Anonyymi00007
Aloitus koskee upm ukkoa
- Anonyymi00002
ILMEISESTI SOTAA HALUAT JA SIIHEN OLEN VALMIS TÄYSILLÄ PANOKSILLA.
- Anonyymi00003
MYÖS MUUT NIMET OVAT VAIHDETTAVISSA, ESIMERKIKSI KIUSAAJA KIUSAAJAAN JA KIUSAAJA KIUSAAJASTA.
- Anonyymi00004
KUN SAA NÄIN TEHDÄ NIIN SITTEN TEHDÄÄN.
- Anonyymi00005
JA KIINNOSTAA TIETENKIN KOVASTI.
- Anonyymi00006
ENSIN SANOT KENEN NIMEN HALUAT TÄÄLLÄ NÄHDÄ ESIM KÄYRÄSELKÄ REIKÄPÄÄ ALEKSEI TAI RIKOLLINEN NIILO NIIN NIMIÄ VOI LAITTAA ETEENPÄIN. SE ON PELIN HENKI.
- Anonyymi00008
Tällainen epistola sitten gubbe tänään- onko närvit kireällä?
- Anonyymi00012
Ootko tyhmä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ootko tyhmä?
Mikä sinua sivullista ahristaa kun aloittajaäijää jututan, meneekö jotain sisälläs rikki?
- Anonyymi00009
ERI KATEGORIOITA VOI LAITTAA ESIM.
RIKOLLINEN:
HUORA:
KENEN POIKAYSTÄVÄ:
KENEN TYTTÖYSTÄVÄ:
KUKA PETTI:
KUKA HAKKEROI:
KUKA SYYLLISTYI MURHAAN:
KUKA VARASTI PULLAA:
PERHEEN LAPSET: ADOPTIOLAPSET:HUOSTAANOTOT:
SALAISET TYTTÖYSTÄVÄT:
POIKAYSTÄVÄT:
PIKKUMUNAT:
RÄKÄNOKAT:
POLIISIT:- Anonyymi00023
Niin tämähän on aloittajaäijä yhtä iso vitsi kuin eräs sentään nk interaktiivinen lomake netissä
- Anonyymi00013
Dän dän däniii
- Anonyymi00016
Tule luonteriin 33
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tule luonteriin 33
Tulee poliisijuttu ei ehdi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tulee poliisijuttu ei ehdi.
Saatat olla vain häpäisemässä täällä sellaisten mainetta ja luottamusta
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Saatat olla vain häpäisemässä täällä sellaisten mainetta ja luottamusta
Saatan ottaa selvää.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Saatan ottaa selvää.
No varaa ihmeessä aika notaarin tmv kansliaan ja kysy eikö oo muka vahva juttu minun kokemuksellisuus esim tämään olen D-mies, josta toinen mies netissä tiedottaa ja minua kiusataan taholta x vakavasti. Just saying sössönsöö
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
No varaa ihmeessä aika notaarin tmv kansliaan ja kysy eikö oo muka vahva juttu minun kokemuksellisuus esim tämään olen D-mies, josta toinen mies netissä tiedottaa ja minua kiusataan taholta x vakavasti. Just saying sössönsöö
Sä oot tyhmempi varmaan mitä susta tekstin takaa käy ilmi?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sä oot tyhmempi varmaan mitä susta tekstin takaa käy ilmi?
Nyt taisit taas apinoida minua erään kommentin suhteen- oletko muuten puli a vai puli b🤔
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nyt taisit taas apinoida minua erään kommentin suhteen- oletko muuten puli a vai puli b🤔
Annan internet kiusaamiselle sun kasvot.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko tämä näiden kaksosten yhteinen haave vai uskooko muutkin tähän unelmaan ja jaettuun psy koosiin
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Annan internet kiusaamiselle sun kasvot.
Ahaa, aivan. Ja koet jostain syystä että aloitus on minun tekele ja kiusaa sinua jollain olennaisella tavalla, joka johtaa pian tuomioon rikoslainsäädännön nojalla? Täytyy sanoa, että verraten tosiasiallisia todellisuuksia olisit ollut kiikussa jo hyvän aikaa. Mutta voi, nyt netin raivohullun incelin kanssa kimppaan lyöttäytynyt piiloherjaaja kokee olevansa kiusattu. Olkoon se osa karmaasi P
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ahaa, aivan. Ja koet jostain syystä että aloitus on minun tekele ja kiusaa sinua jollain olennaisella tavalla, joka johtaa pian tuomioon rikoslainsäädännön nojalla? Täytyy sanoa, että verraten tosiasiallisia todellisuuksia olisit ollut kiikussa jo hyvän aikaa. Mutta voi, nyt netin raivohullun incelin kanssa kimppaan lyöttäytynyt piiloherjaaja kokee olevansa kiusattu. Olkoon se osa karmaasi P
Joo. Kyl mä alan jo ymmärtää et tyhmän lisäksi sä oot vielä aika sitkeä. Mutta siis mä meen tekemään sen rikosilmoituksen ihan ilman näitä sun seksi viestejäkin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Joo. Kyl mä alan jo ymmärtää et tyhmän lisäksi sä oot vielä aika sitkeä. Mutta siis mä meen tekemään sen rikosilmoituksen ihan ilman näitä sun seksi viestejäkin.
Joo, tee se kuten muutkin ilmoitus kuin kuka tahansa ilman mitään hubbabubbahaaveita, että hönöt kerää täällä aineistoa
- Anonyymi00049
Anonyymi00029 kirjoitti:
Onko tämä näiden kaksosten yhteinen haave vai uskooko muutkin tähän unelmaan ja jaettuun psy koosiin
Onhan täällä lyhyt tummatukkainen isosti huutava
- Anonyymi00030
Muistaakseni varoitin aiemmin.
- Anonyymi00035
Joku on tainnut kirjoittaa jostain D-miehestä pseudonyymilla ja nyt gubbe on ottanut tarinallisuuden haltuunsa. Kerro miten koet tämän heurekan? T naiselta
- Anonyymi00031
Ja sitä aiemmin.
- Anonyymi00032
Ja mulle nyt riittää tää teidän kollektiivinen kiusaaminen.
- Anonyymi00034
Inhottava vainooja koko ukko
- Anonyymi00037
Jep sehän nähdään.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jep sehän nähdään.
Nähdään luonterissa
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jep sehän nähdään.
Saathan sinä orientaation aikaan ja paikkaan menettänyt reesu kokea olevasi kaikki palstaäijän netissä rienaamat ukot. -TT
- Anonyymi00045
Se nyt sitten riitti kiitos. Nyt voitte lähteä käpsimään loput on sitten todistusaineistoa tietenkin.
- Anonyymi00046
Ja aiemmat.
- Anonyymi00047
Teillä idiooteilla ei vaan niiku ole mitään järkeä siellä päässä. Ei sitten millään.
- Anonyymi00048
Ja kaikki kerrotaan ihan alusta saakka.
- Anonyymi00050
Isosti huutava uhoo
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251178
- 701111
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 77771
- 45761
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39526- 67509