Jani Mäkelä - "PS suhmurointia vastaan"

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä on korostanut puheessaan, että perussuomalaiset eivät pidä poliittisesta suhmuroinnista ja hyvä veli verkostoista.

"Tämä kriittisyys on syvällä perussuomalaisten perimässä. "
- Jani Mäkelä

Mäkelä myös tuo esiin ettei Garden hankkeen rahasummat olleet mitään pieniä.

"jokainen veroeuro on käytettävä vastuullisesti ja parhaalla mahdollisella tavalla suomalaisten hyväksi. "
- Jani Mäkelä

20

84

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lisätään tähän vielä se totuus, että perussuomalaiset olivat yksimielisesti EU:n elpymisrahastoa vastaan johon edellinen hallitus kippasi rahaa tuosta vaan.

"Myöhemminhän on käynyt ilmi, että näitä rahoja on käytetty italialaisten ikkuna remontteihin."
      - Jani Mäkelä

• Anonyymi00006

Huhuhuh.....:))))))))))

Suomen Uutiset vuonna miekka&kivi.

EU jakoi ns.elpymisrahastosta rahaa.
        Jako määräytyi korona vaurioiden perusteella.
        Italiaa se tauti runteli pahasti, paljon pahemmin kuin suomea.

''...rahoja on käytetty italialaisten ikkuna remontteihin...''

Tähän pystyy vain Jani Mäkelä :)))))

Suomen Uutiset (Matias Turkkila) kirjoitti ''...eu rahoittaa mafiapomojen keittiöremontit...''

PS, siitä yli missä rima on valmiiksi pudotettu:))

• Anonyymi00013
        UUSI

Sinä ap jauhat edelleen totuuttasi vuoden jokaisena päivänä. Jopa silloin kun esiinnyt persujen kannattajana jotta voit hyökätä "persun" kimppuun joiden kirjoittamisen s24 palstoille sinä estät.

• Anonyymi00002

Kesäteatterimies äänessä nyt.

• Anonyymi00003

Persut nuo rehelliset ja nuhteettomat.Persut nuo köyhän kansan puolustajat.Ja nyt ne eduskunnassa marisee "Lähtään jo takas lomalle".Lihoneet ja laiskistuneet.Eivät jaksa edes istua.

• Anonyymi00004

Persut oli Riikan johdolla täysillä hyväksymässä tätä hanketta

• Anonyymi00007
      UUSI
    • Anonyymi00008
      UUSI

Persut tippuu kuin paska perseestä viemäriin ens vaaleissa .

• Anonyymi00023
        UUSI

Sitä odotellessa että sinä sinimustia fanittava ja Soinia isäksi kutsuva ap saat Nasimasta Suomen varapääministerin..😏

• Anonyymi00025
        UUSI

Mikä on parasta mitä niille voi sattua minkä ansiosta ne kisaa 2031 pääministeripuolueen asemasta.Asia minkä ymmärtämiseen sinä suomi24 palstat persujen mustamaalaamiselle valjastanut sinimusta äärivassari olet ihan liian tyhmä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Persu sanoo yhtä, mutta tekee toista.

Persut ovat maahanmuuttokriittisiä - persut ovat hallituksessa, joka edistää maahanmuuttoa. Nyt kaikki, jotka tulevat Suomeen ja ilmoittautuvat työnhakijoiksi kortistoon, ovat tervetulleita.

Persut eivät tykkää hyvien veljien suhmuroinnista - persut tukevat aina ja kaikessa isäntäpuoluettaan kokoomusta, joka on suhmuroinut kautta historian

Persut ovat kansanpuolue sekä duunaripuolue, mutta tekevät politiikkaa, josta paistaa viha sekä halveksunta kansaa ja duunareita kohtaan.

Aika vaikea äänestää tällaista puoluetta.

• Anonyymi00017
        UUSI

Persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. persu.. Milloin sinä ap haet apua tuohon sinun persu pakkomielteeseen?

• Anonyymi00011
      UUSI

Miksi PS sitten ei eduskunnassa äänestänyt suhroijia vastaan, vaan asettui tukemaan heitä?

• Anonyymi00012
        UUSI

Koska se on äänestäjille ihan se ja sama.

Kaikki on oikeasti tässä valtiossa jo, ainakin mulle. Ihan samantekevää. Antaa olla.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Koska se on äänestäjille ihan se ja sama.

Kaikki on oikeasti tässä valtiossa jo, ainakin mulle. Ihan samantekevää. Antaa olla.

Sinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.

• Anonyymi00019
        UUSI

Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..

• Anonyymi00020
        UUSI

On ollut äärimmäisem huvittavaa kuinka mediat ovat tehneet persuista pääsyyllistä kokoomuksen sulle mulle tempaukseen ilman sanaakaan kd:sta tai rkp;stä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Hanke ei etene, kai olet sen huomannut, jo sokea Reettakin sen huomasi.

• Anonyymi00021
      UUSI

Demari=Tuppurainen.
      Vähän niinkuin Lada jossa pakoputki poikki, ääntä ja mölyä lähtee mutta mitään ei tapahdu?

• Anonyymi00027
        UUSI

Kuten persut, ääntä ja mölyä syntyy, eikä mitään muuta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe