Kristilliset leikkaa köyhiltä.

Anonyymi-ap

Ja syytää rahaa miljardeja halliin helsinkiin. Niin taas on porvari porvarin tukena kristillinen sulle mulle mulle mulle....jne

26

70

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mihin väitteesi perustuu? Mihin halliin? Mistä keksit miljardit?

• Anonyymi00003

Ei näkäjään tälläkään kerralla perustunut mihinkään. Näin on käynyt jo kymmeniä kertoja tämän KD:hen viittaavan väitteesi kanssa.

Et osannut kertoa, että "Mihin halliin? Mistä keksit miljardit?"

• Anonyymi00002

Kirkko sijoittaa ja ränsistyneet kappelit myydään eurolla puliukoille.😇

• Anonyymi00004

Tekopyhä puolue

• Anonyymi00006

Et ole vieläkään löytänyt KD:sta tekopyhyyttä. Sen sijaan tunnustit, että tämä tekopyhä aloitus ei tälläkään kerralla perustunut mihinkään.

• Anonyymi00005

On ulkokullattuja. Viinaksia ovelle ja halleihin mieluummin fyrkat kun työttömyyden ja köyhyyden kanssa painiviin suomalaisiin, aika kristillistä menoa omien hillotolppien kanssa. Hyi saatans.

• Anonyymi00007

Oletpa sinä hihhuli.

Et ole vieläkään löytänyt KD:sta ulkokultaisuutta. Sen sijaan tunnustit, ettei tämä ulkokultainen aloitus eikä tämä ulkokultainen kommentti tälläkään kerralla perustunut mihinkään.

Kommenttisi "viinaksia ovelle" liittyen KD:hen osoittautui hyvin noloksi virheeksi aihetta käsittelevässä keskustelussa.

Et vieläkään osannut kertoa mistä miljardeista ja halleista höpiset.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletpa sinä hihhuli.

Et ole vieläkään löytänyt KD:sta ulkokultaisuutta. Sen sijaan tunnustit, ettei tämä ulkokultainen aloitus eikä tämä ulkokultainen kommentti tälläkään kerralla perustunut mihinkään.

Kommenttisi "viinaksia ovelle" liittyen KD:hen osoittautui hyvin noloksi virheeksi aihetta käsittelevässä keskustelussa.

Et vieläkään osannut kertoa mistä miljardeista ja halleista höpiset.

Palkkioksi tuesta hallille Poutala sai jakaa tukea helluntalaisille hihhuli kavereilleen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Palkkioksi tuesta hallille Poutala sai jakaa tukea helluntalaisille hihhuli kavereilleen.

Mistä ihmeen tuesta "omille" edelleen höpiset?

Ei Mika Poutala ole millään tavalla osallistunut Garden Helsingin asian käsittelyyn toisin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mistä ihmeen tuesta "omille" edelleen höpiset?

Ei Mika Poutala ole millään tavalla osallistunut Garden Helsingin asian käsittelyyn toisin.

KD hyväksyi Gardenin ja palkinnoksi sai jakaa tukea omille hihhuleilleen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

KD hyväksyi Gardenin ja palkinnoksi sai jakaa tukea omille hihhuleilleen.

Mitä tarkoitat "Gardenin hyväksymisellä"?

Mitä tarkoitat tuen jakamisella omille hihhuleille?

Sinulla on taas löysiä väitteitä aivan samalla tavalla kuin palstalle aktiivisesti kirjoittavalla Rinteen/Marinin hallituksen ministerillä. Hänkään ei pärjää keskusteluissa ja siksi hän yrittää levitellä samoja väitteitä moneen eri keskusteluun.

• Anonyymi00011

Eikös se asia käsitelty hallituksessa...vai menikö se esitys läpi ihan salaisesti..siis paljon puhuttu helsinki garden, eikös sitä ollutkaan kristillisdemokraatit hyväksymässä ??
      puhuuko Orpo valetta ???

• Anonyymi00012

Mikä "se" asia? Mitkä miljardit? Mitkä leikkaukset köyhiltä?

• Anonyymi00015

Ja paskat kristilliset nakkaa köyhistä.Nehän kristilliset on porvareita.Maallinen manna ensin ja sitten ohituskaistaa taivaaseen kun maallinen nautinto aikanaan loppuu.Ei siinä jouda köyhiä miettimään.

• Anonyymi00016

Essayh: Ottakaa oppia Raamatussa. Siellä Laupias Helluntalainen vei köyhän ainoa ihokkaan. Kansaa pitää kurittaa, että he pysyvät nöyränä.

• Anonyymi00018

Mikä on "essayh"? Laita vielä linkki tuohon väitteeseesi tai jaemerkintä.

Tuohon et pysty, koska taas valehtelet vihavasemmistolle tyypilliseen tapaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mikä on "essayh"? Laita vielä linkki tuohon väitteeseesi tai jaemerkintä.

Tuohon et pysty, koska taas valehtelet vihavasemmistolle tyypilliseen tapaan.

Öykkäyäh on kansaa kurittava hihhuli.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Öykkäyäh on kansaa kurittava hihhuli.

Onneksi hänen ministerikautensa päättyi ja Orpon hallitus aloitti.

• Anonyymi00017

Myö jäädään odottamaan , jospa sataisi mannaa taivaasta.

• Anonyymi00020

Aloittaja on vihvas voke kommunisti. Helsinkiin suunnitteilla oleva halli ei ole saanut penniäkään valtiolta. Lisäksi sos loisille ei kuulukkkaan antaa rahaa vaan panna ne pakkotöihin urakkapalkalle niin suomi nousee velkakurimuksesta. Ei sohvalla makaava vokevaskommunisti ansaitse ymmärrystä vaan kurin ja kasvatuksen että toisten raholla loisiminen ei ole oikein.

• Anonyymi00022

Öhäyäh: Köyhät ovat rumia siksi otamme heiltä viimeisetkin ja annamme ne rikkaille.

• Anonyymi00023

Tuollaisia te vihavasemmistolaiset olette. Rinteen/Marinin hallituksessa pääsitte jo vauhtiin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tuollaisia te vihavasemmistolaiset olette. Rinteen/Marinin hallituksessa pääsitte jo vauhtiin.

Dobingkävelijän meilestä köyhiä ei tarvitse auttaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Dobingkävelijän meilestä köyhiä ei tarvitse auttaa.

Näinhän se on teidän vasemmistolaisten kanssa. Muilta olet vaatimassa vaikka mitä, mutta nyt olet sitä mieltä, ettei köyhiä tarvitse auttaa.

Tyypillistä vasemmistolaista toimintaa: "Mikä on sun on mun, mikä on mun on mun."

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Näinhän se on teidän vasemmistolaisten kanssa. Muilta olet vaatimassa vaikka mitä, mutta nyt olet sitä mieltä, ettei köyhiä tarvitse auttaa.

Tyypillistä vasemmistolaista toimintaa: "Mikä on sun on mun, mikä on mun on mun."

Öhäyäh: Viekää köyhiltä ja antakaa varakkaille. Muuten Sarri ei pääsee maanpäälliseen paratiisiin isonrahan tuella.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Öhäyäh: Viekää köyhiltä ja antakaa varakkaille. Muuten Sarri ei pääsee maanpäälliseen paratiisiin isonrahan tuella.

Sari Golgatan kasvoinen po.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe