Ainakin suurin osa. Pesäero punavihrieisin.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Keskusta esittää epäluottamusta Suomen nykyiselle hallitukselle.
- Anonyymi00002
Ei minun keskusta esitä. Nähty veljeileminen punavihreitten kanssa, miten tappiollista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei minun keskusta esitä. Nähty veljeileminen punavihreitten kanssa, miten tappiollista.
Niin se vain Suomen Keskusta äänesti epäluottamusta sekä pääministerille että valtioneuvostolle.
Eihän se persulle mikään tappio ole, tosin persu ei mikään keskustalainen olekaan. - Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
"Sinun keskusta" taitaa olla sitä "keksusta suuntaista"?
Khihi buaahh!
Arska tehtaalla.👷♂️🏭 Kunnollinen tullimies.🐷🇺🇸 Pehmeä jänis.🐇🎩
🐮🍀👍❤️- Anonyymi00013
Jaa, tänöäb oik.jne/osmoSja mitä muita mmaalaisliiton.mitänenytoli, onkin "demokrates", saa nähdä mikä huomenna.
Kun tekstin lukee, niin kirjoittajan tietää. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaa, tänöäb oik.jne/osmoSja mitä muita mmaalaisliiton.mitänenytoli, onkin "demokrates", saa nähdä mikä huomenna.
Kun tekstin lukee, niin kirjoittajan tietää.Nyt tollo erehdyit. Ylitä joskus itsesi ja yritä saada jotain järjellistä kirjoitetuksi.
ÄO 50 se tosin on vaikeaa.
- Anonyymi00003
Kohtahan se nähdään, kun persuröllin valhe paljastuu.
- Anonyymi00004
Ei täällä persuja. Teitä vasemmistolaisia kylläkin. Minun keskusta ei lähde punavihreitten nylettäväksi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei täällä persuja. Teitä vasemmistolaisia kylläkin. Minun keskusta ei lähde punavihreitten nylettäväksi.
Keskusta äänesti punavihreiden kanssa Orpon ja hallituksen epäluottamuksien puolesta.
Persuröllin valhe siis paljastui.
- Anonyymi00005
Eduskunta antoi luottamusken minimaalisella enemmistöllä 101-90, kahdeksan oli poissa.
- Anonyymi00008
"Luottamusken" antoi, mutta miksi?
Poissa oli 7 persua ja yksi ruåttalainen. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Luottamusken" antoi, mutta miksi?
Poissa oli 7 persua ja yksi ruåttalainen.Härre kuut! svedu poissa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Härre kuut! svedu poissa?
Tarkistin: 7 perussuomalaista ja yksi vasemmistoliitosta (Yrttiaho) poissa.
- Anonyymi00009
Pulinat pois, äänestys suoritettu.
- Anonyymi00010
Siirtyisi nyt ne fiksuimmat persuäänestäjät takaisin kepuun. Vaikka en itse kepua koskaan äänestäisi, mutta persut toimii samoin kuin trumpistit rapakon takana. Keräävät rahaa ja asemaa vain itsellensä suuta soittamalla vastoin kaikkia faktoja. Me tarvitsemme myös maanviljelijöitä ja omavaraisuutta. Persut eivät ole Isänmaan asialla, sallivat kaiken lisäksi itselleen isoja asioita, joita muille eivät salli. Perehdyttäisiin nyt tosiasioihin, eikä somemouhoamiseen. Terveisin, nykyisen hallituksen menoon verrattuna vasemmalla oleva entinen kaupunkilaisdemari. Kokonaisuus ensin, sitten omat edut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568