Kiitos kivasta viestistäsi! Se sai minut hymyilemään.
En kuitenkaan osaa vastata siihen tänään. Haluan vastata samalla lämmöllä kuin mitä viestisi sisälsi, mutta tänään se ei tunnu oikealta.
Halusin vain sanoa, että luota siihen, että kaikki on hyvin. Luota siihen, että tunnet minut, ja että täällä mä olen eikä rakkauteni sinua kohtaan ole muuttunut.
Puhallan tämän ajatuksen luoksesi kevyesti niin kuin höyhenen. Toivon sen jollain abstraktimmalla tasolla tavoittavan sinut ja tekevän sinut levolliseksi.
Hei sinä ihana
9
184
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Huomenna. Poliisilaitoksella. 😜
- Anonyymi00002
onnea teille :) kantsii varmaan tavata siellä kuntosalilla se pervessi
- Anonyymi00006
En halua tavata sitä, siitä näkee heti ensisilmäyksellä että se on sellainen jonka kanssa mä en halua yhtään mitään tekemistä sen syvemmin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
En halua tavata sitä, siitä näkee heti ensisilmäyksellä että se on sellainen jonka kanssa mä en halua yhtään mitään tekemistä sen syvemmin.
juu mua ei vttuakaan kiinnosta kumpikaan teistä siinäpähän painatte yhteisesti ja leikitte pesuetta meil o oma ja ovi on kiinni
- Anonyymi00003
Sitä minä haluisin. Olen ajatellut sinua taas koko päivän. Eilen yön mutta mitään et ole laittanut
- Anonyymi00004
Mies miehelle.
- Anonyymi00005
Koska ihanasi laittoi viestin ja oliko se täällä?
- Anonyymi00007
Viime yönä, ei täällä.
- Anonyymi00008
tein pikkulinnuillw ralon huykkapuu paloiasta mökillä ollessa, tweassi j Katoskin...
nyyt illalla james-elokuv älä kieltäysy kahdesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479