Kuopioon aiotaan rakentaa maailman ensimmäisenä pienydinvoimala, jonka turvallisuutta ei ole tutkittu.
"Säteilyturvakeskus helpotti ydinvoimalan sijoittamista asutuksen tuntumaan vuonna 2024 muuttamalla ydinvoimalaitosten suojavyöhykemääräystä. Voimalaitoksen turvavyöhyke osoitetaan tapauskohtaisesti, eikä kiinteää etäisyyttä ole enää olemassa."
Fysiikka ja kemia eivät toimi "tapauskohtaisesti" vaan onnettomuustapauksissa suojavyöhykkeet olisi kannattanut pitää alkuperäisinä tieteellisesti tutkittuina vyöhykkeinä, eikä antaa rahakkaan ja moraalittoman, mädän talouseliitin lahjo... vaikuttaa poliittisiin päättäjiin!
Päättäjät eivät ole järjissään
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Niin se linkki vielä:
https://yle.fi/a/74-20237162 - Anonyymi00002
Voimalan rakentamisvaihe tarjoaa erinomaisia työmahdollisuuksia suomalaisille yrityksille ja luo aktiviteettia itse paikkakunnalle. Valmistuttuaan voimala antaa työtä sadoille, ellei tuhansille ihmisille.
- Anonyymi00005
älä unta nää, ei ainakaan yhtään suomalaista työllistetä, vaan virolaisia ja robotteja.
- Anonyymi00004
Emme tarvitse sähköä.
Elämme vihertaloudessa, viljelemme maata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559