suurin osa naisista on ihastuneita muhun. 🥲
Mieheltä
Mulla on semmoinen tunne että
28
265
Vastaukset 28
- Anonyymi00001UUSI
Kuka niin hölmö olis!?
- Anonyymi00002UUSI
Esität toista.
- Anonyymi00003UUSI
Lol 😁
- Anonyymi00004UUSI
Ei sun ulkonäöllä.
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä mä uskon, ja huomio on varmaan mukavaa.
- Anonyymi00007UUSI
Aloittaja; miksi kirjoitit tuon ja miksi itkuemoji? Kerrotko lisää.
- Anonyymi00008UUSI
Harhat päällä.
- Anonyymi00009UUSI
Millainen semmonen tunne on?
- Anonyymi00011UUSI
Naiset aina katsoo mua. Tiedän nämä jutut.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naiset aina katsoo mua. Tiedän nämä jutut.
Ok. Mutta miksi tuo itkuemoji?
- Anonyymi00010UUSI
"Erotomania eli de Clerambault'n oireyhtymä on harvinainen psykiatrinen häiriö, jossa henkilö uskoo harhaisesti jonkun toisen – usein korkeammassa sosiaalisessa asemassa olevan tai julkisuuden henkilön – olevan salaa rakastunut häneen."
- Anonyymi00012UUSI
No on luulot itsestäsi korkealla. Tarvitset silmälasit.
- Anonyymi00014UUSI
Eikö se ole kiva tunne eikä ikävä.
- Anonyymi00015UUSI
No sehän on mukava juttu. Toivottavasti vaimo myös.
- Anonyymi00016UUSI
XD Et ole niin komea
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole minkään näköinen.
- Anonyymi00018UUSI
Mutta ei se nainen jonka ,sä mies eniten haluaisit !🤔
Naiselta - Anonyymi00019UUSI
En yhtään ihmettele!
- Anonyymi00020UUSI
Taidat olla hai seva pallomahainen ukko jolla harhoja 🤣
- Anonyymi00021UUSI
En itse kirjoittaisi näitä ulkonäköä haukkuvia kirjoituksia. En naisista, enkä miehistä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
En itse kirjoittaisi näitä ulkonäköä haukkuvia kirjoituksia. En naisista, enkä miehistä.
Koska aloituksen tekijä voi olla vaikka tosi hoikka. En näe haukkumisen edistävän mitään hyvään suuntaan. Huonoa kommunikaatiokulttuuria minkä nuoret saattaa sitten omaksua tavakseen.
- Anonyymi00023UUSI
Hienoa että ihmisellä on joku/ joitain jotka ovat myös kiinnostuneita. Valitse viisaasti jos valitset.
- Anonyymi00024UUSI
Oi miten ihanaa
- Anonyymi00025UUSI
Olet siis hunk? 🤤
- Anonyymi00026UUSI
Suureellisuusharhat tais kuulua johonkin diagnoosiin
- Anonyymi00027UUSI
Katsoo ja katsoo. Joku voi ajatella et jos katsoo sinne suuntaan missä itse on, et katsotaan just itseä. Paras testi on kun mennään puolueettomalle maaperälle, missä ihmiset eivät tunne sinua. Jos siellä naiset ja jopa miehet (puoliväkisin) katsovat miestä, todennäköisesti kiinnostat ihmisiä jo persoonasi vuoksi ja se kaikki todella tapahtuu, eikä ole harhaa. Eihän siitä katseltavana olosta ole mitään hyötyä, mutta varsinkin ulkomailla tuntee kuuluvansa siihen yhteisöön jopa enemmän kuin Suomen kulttuuriin, koska kommunikaatio on vilpitöntä ja suoraa, siinä ei ole mukana mitään kateutta ja oma lehmä ojassa -ajattelua.
- Anonyymi00028UUSI
Kysymys kuuluukin, keneen sinä olet? Mitä itse haluat?
- Anonyymi00029UUSI
En ap:na miehenä vastaan omalta osaltani; tuollaisessa tilanteessa naiselta vaaditaan myös aktiivisuutta osoittaa että on todellakin kiinnostunut miehestä. Jos ajatellaan jossain paikassa 10 naista vierekkäin, jotka kaikki naiset viekottelevasti hymyilevät miehelle. Nainen voi ajatella, miehen täytyy tietää kenestä hän on kiinnostunut, mutta varsinkin alussa mies ei voi tietää haluaako nainen ylipäätään hänen lähestyvän. Tietenkin jos tuttavuutta on tehty jo muualla, ei ole edes mitään valintatilannetta enää. Ensihetket yhdessä ovat todella tärkeitä ja joka ilmaisee yleensä halunsa suoraan, saa usein myös haluamansa. Nykyään naisen on helpompi aloitteellisesti ensitutustua mieheen, ennen se oli päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62835
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534